'dringende' vraag..

22-07-2011 16:26 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dankjullie wel voor de reacties
hebben jullie ook geen sms contact dan?

Niet leuk

sterkte in ieder geval en misschien is het een idee om gewoon te stoppen met die scharrel?

Blijkbaar wil jij meer dan hij wil geven...daar wordt je niet gelukkiger van geloof ik.
Je hebt hem nog helemaal niet gesproken dan?

Dan denk ik echt, hoe lullig ook, dat jij er meer van maakt dan hij..

Zegt de term leuk voor de neuk je iets?

(en echt...dat bedoel ik niet lullig...maar als ik op vakantie ga dan bel ik echt de mensen die me aan het hart liggen even hoor, en zeker als een een soort verliefderige gevoelens bij zitten)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
verkeerde topic excuus!
wat Sum zegt.

Mijn vriend en ik zaten eens op weg naar dezelfde lokatie in een ander vliegtuig (hij later bij reisbureau bijgeboekt,los icket en wel bij mij in appartement....dus het kan wel.) en zelfs toen smsten we

ik zou met "voor de neuk" geen genoegen nemen als ik zelf gevoelens voor iemand had.
Weinig sms contact, alleen tehoren gekregen dat het vliegtuig veilig aan de grond is gekomen en that's all. Jezus, wat voel ik me machteloos zeg.

En ik snap je Sum, voor de neuk. Het is meer dan dat, dat weet ik en hij ook, hoe raar dat nu ook klinkt. Hij zit momenteel niet oke in zijn vel waardoor hij vakantie nodig had, en daardoor praat ik het voor mezelf goed dat ik nog niets heb gehoord, omdat hij misschien wat rust nodig heeft, ook van mij.

ik zou geen contact meer met hem opnemen als ik jou was.

nummer wissen ed.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 22 juli 2011 @ 19:25:

ik zou geen contact meer met hem opnemen als ik jou was.

nummer wissen ed.Pwoef.. Dat is moeilijk hoor! Gaan ongeveer 6 maanden erg close met elkaar om.. Maar ik sms hem nu ook niet meer. Wacht wel op zijn reactie, al heb ik daar een hard hoofd in. En dan? Dan niet reageren, totdat hij weer terug in het land is? Ik weet niet of ik dat kan volhouden. Ja kan natuurlijk wel, maar moet ik op mijn handen zitten!
nummer wissen?

Is dat wat kinderachtig?

Er is geen ruzie toch.

Even nu afwachten lijkt me wel een goed plan,laat hem maar contact zoeken.

En voor jezelf bedenken of dit echt is wat jij wilt...
Goh dat hadden mijn vriend en ik vandaag ook, dat we tegen elkaar zeiden: we hebben even rust nodig. Onze conclusie was: wat er ook gebeurt, wij zijn vanavond bij elkaar.

Rust nodig hebben en contact onderhouden met degene die je heel lief is gaat perfect samen volgens mij.

Maar joh, uiteindelijk gaat het er om dat jij er gelukkig mee bent! En dat ben je toch?
Sinds wanneer is hij daar dan?

En hoe lang blijft hij?

Je zegt alleen een sms dat hij veilig aangekomen is maarja....ligt er wel een beetje aan hoelang hij daar is.

En misschien heeft hij echt even de afstand tussen jullie nodig om te edenken hoe verder....
quote:boterblommetje schreef op 22 juli 2011 @ 19:33:

nummer wissen?

Is dat wat kinderachtig?

Er is geen ruzie toch.

Even nu afwachten lijkt me wel een goed plan,laat hem maar contact zoeken.

En voor jezelf bedenken of dit echt is wat jij wilt...Dat is nu de uitgelezen kans inderdaad, om te kijken wat ik hiermee wil. En klopt, geen ruzie niets. Ik wacht het ''wel'' af, al heb ik daar moeite mee. Maar dat komt goed
quote:boterblommetje schreef op 22 juli 2011 @ 19:35:

Sinds wanneer is hij daar dan?

En hoe lang blijft hij?

Je zegt alleen een sms dat hij veilig aangekomen is maarja....ligt er wel een beetje aan hoelang hij daar is.

En misschien heeft hij echt even de afstand tussen jullie nodig om te edenken hoe verder....1 dag geleden aangekomen daar. Blijf 2 weken.
oooooh hij is er nog maar een dag.

Komop zeg,laat hem even op adem komen daar.

Er kan nog vanalles gebeuren.
quote:novina schreef op 22 juli 2011 @ 19:33:

Goh dat hadden mijn vriend en ik vandaag ook, dat we tegen elkaar zeiden: we hebben even rust nodig. Onze conclusie was: wat er ook gebeurt, wij zijn vanavond bij elkaar.

Rust nodig hebben en contact onderhouden met degene die je heel lief is gaat perfect samen volgens mij.

Maar joh, uiteindelijk gaat het er om dat jij er gelukkig mee bent! En dat ben je toch?zij is hem niet heel lief, ze is voor de neuk, verder niet
quote:boterblommetje schreef op 22 juli 2011 @ 19:41:

oooooh hij is er nog maar een dag.

Komop zeg,laat hem even op adem komen daar.

Er kan nog vanalles gebeuren.Ja dat snap ik ook! Er is verder ook niets aan de hand, maar mijn gevoel geeft me iets naars aan en wát, daar kan ik mn vinger niet op leggen. En dáárom zit het me dus niet lekker. En als de rollen omgedraaid waren, ik was op vakantie, dan had hij alles willen weten (resort, wanneer ik vlieg/aankom). Ik heb alles zelf moeten uitvissen, omdat meneer nooit zo nauwkeurig in dat soort dingen is.
quote:feeks schreef op 22 juli 2011 @ 19:42:

[...]

zij is hem niet heel lief, ze is voor de neuk, verder nietIk snap dat je dat concludeert uit dit topic, maar het verhaal steekt iets anders in elkaar, buiten deze vakantie om.
anoniem_122182 wijzigde dit bericht op 22-07-2011 19:45
Reden: typfout?
% gewijzigd
dat voorgevoel heb je niet voor niets denk ik.

Het feit dat hij zonder jou op vakantie wou is natuurlijk ook geen heel positief teken.

Hoop dat je de komende weken een beetje rustig doorkomt.
quote:sneeuwwit schreef op 22 juli 2011 @ 19:43:

[...]

Ja dat snap ik ook! Er is verder ook niets aan de hand, maar mijn gevoel geeft me iets naars aan en wát, daar kan ik mn vinger niet op leggen. En dáárom zit het me dus niet lekker. En als de rollen omgedraaid waren, ik was op vakantie, dan had hij alles willen weten (resort, wanneer ik vlieg/aankom). Ik heb alles zelf moeten uitvissen, omdat meneer nooit zo nauwkeurig in dat soort dingen is.

Dat klinkt onzinnig. Tuurlijk kun jij er je vinger wel op leggen. Moet je alleen wel willen. En jij straalt aan alle kanten uit dat je dat helemaal niet wilt.

Waarom eigenlijk niet? Het is me inmiddels duidelijk wat deze relatie je kost, maar wat levert het je eigenlijk op?

Lees voor relatie trouwens gerust ieder wederzijds verliefd synoniem dat je het noemen wilt.
quote:boterblommetje schreef op 22 juli 2011 @ 19:49:

dat voorgevoel heb je niet voor niets denk ik.

Het feit dat hij zonder jou op vakantie wou is natuurlijk ook geen heel positief teken.

Hoop dat je de komende weken een beetje rustig doorkomt.Samen op vakantie was eerst wel ter sprake geweest, maar nadat hij zich down voelde is het er niet meer van gekomen om erover te praten over samen weg te gaan. Buiten dat heb ik ook halve vakantieplannen met een vriend van mij, daar ligt het, denk ik, niet aan. Sommige reacties geven me duidelijkheid, maar andere maken me alleen maar onzekerder over de gehele situatie.
Loepje verklaat veel zo niet alles.
quote:novina schreef op 22 juli 2011 @ 19:51:

[...]

Dat klinkt onzinnig. Tuurlijk kun jij er je vinger wel op leggen. Moet je alleen wel willen. En jij straalt aan alle kanten uit dat je dat helemaal niet wilt.

Waarom eigenlijk niet? Het is me inmiddels duidelijk wat deze relatie je kost, maar wat levert het je eigenlijk op?

Lees voor relatie trouwens gerust ieder wederzijds verliefd synoniem dat je het noemen wilt.Helemaal gelijk. Momenteel kost het me meer dan het me opleverd en ik realiseer me heel goed dat dat geen goed teken is, helemaal niet in het begin van iemand leren kenne. En toch.. hoop op beterschap?
de enige twee mensen die je duidelijkheid kunnen geven zijn jij en hij.

Wij lezen hier alleen jouw kant van het verhaal en ik maak daar uit op dat jij er voor wilt gaan en hij niet.

Dat er nog veel meer dingen spelen zal vast zo zijn en niemand kan in zijn hoofd kijken ..

Dussss...

Ga over 2 weken met hem het gesprek aan en doe wat goed voor JOU is!
je hoeft niet onzeker te zijn, het is namelijk heel helder

Het is namelijk precies wat Blommetje en Novina zeggen

Je kan nog zo moe zijn, nog zoveel tijd voor jezelf nodig hebben

Als je verliefderig bent doe je dat samen met je partner

Echt, geloof ons nou maar...

Als een man je leuk vind, als in "relatie"leuk dan verstopt hij je niet

Dan schreeuwt hij het nog net niet van de daken.

Leuk voor de neuk, meer kan ik er echt niet van maken...sorry
en verliefd zijn op iemand die jou alleen leuk voor de neuk vindt is niet geweldig lijkt me zo, vandaar dat geen contact opnemen, evt nummer wissen. doe ik altijd, kan toch geen mobiel nr onthouden en kom ik ook niet in de verleiding om te bellen.
wij slapen nooit.
Au.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven