societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
vrijdag 22 juli 2011 om 19:52
quote:idalee schreef op 22 juli 2011 @ 18:27:
thanks Dickens
Xal, ja gaat wel hoor, Mrs en ik doen een wedstrijdje stemming wisselen.
Jaa we krijgen onze eigen soap!
'Gisteren in Goede Butlers, Slechte Butlers: Xal is bang dat Nerd niet met haar wil trouwen. Ondertussen krijgt Nerd post van een onbereikbare liefde, zo onbereikbaar dat de post zelf ook onbereikbaar is. Volgende week meer in Goede Butlers Slechte Butlers'
Goede titel voor topic nummer 4!!
thanks Dickens
Xal, ja gaat wel hoor, Mrs en ik doen een wedstrijdje stemming wisselen.
Jaa we krijgen onze eigen soap!
'Gisteren in Goede Butlers, Slechte Butlers: Xal is bang dat Nerd niet met haar wil trouwen. Ondertussen krijgt Nerd post van een onbereikbare liefde, zo onbereikbaar dat de post zelf ook onbereikbaar is. Volgende week meer in Goede Butlers Slechte Butlers'
Goede titel voor topic nummer 4!!
vrijdag 22 juli 2011 om 19:55
Zeg mensen als we over tv programmas gaan zitten kletsen dan houd ik het niet meer bij! Zal zo effe naar uitzending gemist surfen.
Ben trots op mezelf.
Dankzij mijn vriend de martelaar, heb ik net 7km hardgelopen in een ruk. Veruit mijn record, hahahahaha!
Vanmiddag al zelf broodgebakken en soep gemaakt en veel fruit gekocht. Dus nu lekker en gezond eten. Buurmeisje uitgenodigd, gezellig!
Ben trots op mezelf.
Dankzij mijn vriend de martelaar, heb ik net 7km hardgelopen in een ruk. Veruit mijn record, hahahahaha!
Vanmiddag al zelf broodgebakken en soep gemaakt en veel fruit gekocht. Dus nu lekker en gezond eten. Buurmeisje uitgenodigd, gezellig!
vrijdag 22 juli 2011 om 20:42
Volgens mij wel, die is heul sportief toch? Ik loop nooit meer hard, springschenen. Als iemand de tip heeft om daar vanaf te komen, hou ik me aanbevolen. Beenamputatie wil ik overwegen. Kan ik van die gave sprint neponderbenen aanschaffen. Lijk ik net zo'n sprinkhaan.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 22 juli 2011 om 20:52
Massage, AUW! Dat klinkt prettiger dan het is met springschenen hoor. Maar heb ik een tijd volgehouden. Rust, wel dappere pogingen ondernomen en ik liep al alleen op bosgrond. Vrees dat het touwtje springen op boksschoenen de grootste boosdoener was. Maar het blijft gewoon terugkomen, echt zo vreselijk balen! Misschien met stok tussen mijn kronen terug naar de fysio...
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 22 juli 2011 om 21:39