societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
vrijdag 22 juli 2011 om 17:42
quote:Thekla schreef op 22 juli 2011 @ 17:33:
Heel herkenbaar dat pamperen. Ik zeg ook vaak je hoeft niet te komen, je mag. En ik ga niet achter je aanrennen of dingen voor je regelen. Ik help je alleen je eigen weg te vinden. Dat zijn ze vaak niet gewend.In de gevallen die ik tegenkom is het wel een moeten. Kom je niet en werk je niet mee, ga je op slot. In de praktijk zeer demotiverend natuurlijk. Maar achter je kont aanzitten of je handje vasthouden is niet waar ik voor ben. Ik ben de laatste persoon die tot je botte hersens probeerd door te dringen en je te helpen andere keuzes te maken. Ons eerste uitstapje is standaard het mortuarium, leeftijdsgenootjes met kogelgaatjes oid bekijken. Worden ze meestal een stuk alerter van.
Heel herkenbaar dat pamperen. Ik zeg ook vaak je hoeft niet te komen, je mag. En ik ga niet achter je aanrennen of dingen voor je regelen. Ik help je alleen je eigen weg te vinden. Dat zijn ze vaak niet gewend.In de gevallen die ik tegenkom is het wel een moeten. Kom je niet en werk je niet mee, ga je op slot. In de praktijk zeer demotiverend natuurlijk. Maar achter je kont aanzitten of je handje vasthouden is niet waar ik voor ben. Ik ben de laatste persoon die tot je botte hersens probeerd door te dringen en je te helpen andere keuzes te maken. Ons eerste uitstapje is standaard het mortuarium, leeftijdsgenootjes met kogelgaatjes oid bekijken. Worden ze meestal een stuk alerter van.
vrijdag 22 juli 2011 om 17:48
vrijdag 22 juli 2011 om 17:51
Oh khemam, erg is dat he. Terwijl er hier in Nederland zoveel mogelijkheden zijn om je te ontworstelen aan je afkomst. Hoe zit dat bij jullie?
Idalee, je komt er zelden beter uit, triest maar waar. Begeleiding moet beter betaald en gescreend worden. Wil je vissen of scooteren heb je nog een vergunning nodig maar kinderen krijgen, toe maar, ga je gang.
Idalee, je komt er zelden beter uit, triest maar waar. Begeleiding moet beter betaald en gescreend worden. Wil je vissen of scooteren heb je nog een vergunning nodig maar kinderen krijgen, toe maar, ga je gang.
vrijdag 22 juli 2011 om 18:00
quote:nerd_ schreef op 22 juli 2011 @ 09:22:
@Xaliesal
Je moet maar niet lezen van de onderdanige man. Da´s nie goe voor de goeie gedachten.
*Wat vind jij?* (Dan heb ik tenminste ook een mening)
@Nerdje: Heh wie bedoel je??
Gut ben een dagje werken en jullie kletsen 5 pagina's verder...
Heb niet de puf om terug te lezen hoor. Ben moe.
Dus vertel mij is er nog iets spannends gebeurt.
Het is weekend, ik heb de week weer overleeft.
Ik ben blij.
@Xaliesal
Je moet maar niet lezen van de onderdanige man. Da´s nie goe voor de goeie gedachten.
*Wat vind jij?* (Dan heb ik tenminste ook een mening)
@Nerdje: Heh wie bedoel je??
Gut ben een dagje werken en jullie kletsen 5 pagina's verder...
Heb niet de puf om terug te lezen hoor. Ben moe.
Dus vertel mij is er nog iets spannends gebeurt.
Het is weekend, ik heb de week weer overleeft.
Ik ben blij.