societatis occultae

18-07-2011 02:20 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het societatis occultae.

Leden:

Elfje26

MrsStanleyWalker aka Wa'k

Idalee

Xalvadora

Dickens

Khemam

Thekla

Mefs

Conundrum

Nerd

DonkeyShot

Ronnie Mitchell

Yellow Love

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.

Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.

Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Heb je die van 9 met een soa al gezien?
The Starsisters
quote:Thekla schreef op 22 juli 2011 @ 17:33:

Heel herkenbaar dat pamperen. Ik zeg ook vaak je hoeft niet te komen, je mag. En ik ga niet achter je aanrennen of dingen voor je regelen. Ik help je alleen je eigen weg te vinden. Dat zijn ze vaak niet gewend.In de gevallen die ik tegenkom is het wel een moeten. Kom je niet en werk je niet mee, ga je op slot. In de praktijk zeer demotiverend natuurlijk. Maar achter je kont aanzitten of je handje vasthouden is niet waar ik voor ben. Ik ben de laatste persoon die tot je botte hersens probeerd door te dringen en je te helpen andere keuzes te maken. Ons eerste uitstapje is standaard het mortuarium, leeftijdsgenootjes met kogelgaatjes oid bekijken. Worden ze meestal een stuk alerter van.
Ja, eng is dat. In die tehuizen gebeuren erge dingen hoor, aanrandingen tussen kinderen, maar ook de begeleiding is niet altijd even onschuldig.
.
Nerd ik heb je dat bericht gestuurd met de vraag of je nu eens wil ophouden met dat gehengel.

Nee grapje, ik zou het niet weten.
Ruim je achteraf wel de hulzen op, wil geen gezeik hebben. Zou dat waterkanon wel terugnemen, kan je de duivenbrei van de kolen spoelen.
.
Nee, ik heb je heeeeeeeeel lang geleden een 'hug' gestuurd toen je kwijt was, maar dat was nog voor het Eyckelenbosch.

Iemand daar nog s geweest trouwens?
Ik heb wel talloze keren geprobeerd vriendjes te worden, maar dat is ook talloze keren jammerlijk mislukt. Dus berichtjes sturen kan ik dan toch ook niet? Ben je niet nieuwsgierig? Lees eens voor, ik ben wel nieuwsgierig!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Nee, het regende pijpenstelen, dan zit ik toch liever hier bij de haard dan op een parkeerplaats. Ik ben geen hangjongere.
.
Oh khemam, erg is dat he. Terwijl er hier in Nederland zoveel mogelijkheden zijn om je te ontworstelen aan je afkomst. Hoe zit dat bij jullie?

Idalee, je komt er zelden beter uit, triest maar waar. Begeleiding moet beter betaald en gescreend worden. Wil je vissen of scooteren heb je nog een vergunning nodig maar kinderen krijgen, toe maar, ga je gang.
quote:nerd_ schreef op 22 juli 2011 @ 17:50:

Mieppie, maar eh, kan dat bericht niet vindenBen jij nou een echte computergeek?
Nerd heeft een geheime aanbidder! Of misschien is het wel een officieel aanzoek van Xal...
Jeutje Oslo!
quote:Dickens schreef op 22 juli 2011 @ 17:52:

[...]

Ben jij nou een echte computergeek? Whahhaaa Nerd is eigenlijk een bloemist
Nerd ziet ze vliegen. Is het geschreven met onzichtbare inkt? Beeldscherm boven een kaarsvlam houden.
Of je wordt gestalkt nerd, door je a.s. schoonmoeder. Pas maar op, straks is het een virus en ben je het hele weekend verkouden.
nerd, pas op. Het is schoonmoeder!
mrs k: great minds....
Ik ga koken en ik meld me later weer met een volle maag en een leeg glas.
quote:nerd_ schreef op 22 juli 2011 @ 09:22:

@Xaliesal

Je moet maar niet lezen van de onderdanige man. Da´s nie goe voor de goeie gedachten.

*Wat vind jij?* (Dan heb ik tenminste ook een mening)

@Nerdje: Heh wie bedoel je??

Gut ben een dagje werken en jullie kletsen 5 pagina's verder...

Heb niet de puf om terug te lezen hoor. Ben moe.

Dus vertel mij is er nog iets spannends gebeurt.

Het is weekend, ik heb de week weer overleeft.

Ik ben blij.
Ja, of open deur, dickens.
Xal, een samenvatting:

...

......

Nee, we hebben echt alleen maar zinloos zitten ouwehoeren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven