Lekker gewoon jezelf zijn

22-07-2011 20:31 497 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon, een topic waar iedereen lekker kan kletsen over zaken die spelen of gewoon over niets.

Ik mis een topic waar dit kan. Misschien heb ik het mis maar dan hoor ik het vanzelf wel. Niets moet, bijna alles mag.
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Laat ik gelijk de eerste zijn.

Na hard gewerkt te hebben wil ik vanavond fat wedding kijken maar denk dat ik het niet ga redden. Denk dat ik in slaap val. En Ik krijg zondag eters waarvan 1tje veg. is. Ik ben nu druk op zoek naar veg. tapas recepten. Moeilijk hoor. Ben dit niet gewend veg. eters.
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Vegetarische recepten goed te vinden op ah.nl (ben zelf veg.). Kunt op tapas zoeken (3 recepten), maar ook op 'hapje', dan veeeeel meer. Leuk dat je toch vegetarisch kookt! Ik krijg nogal vaak te horen dat je bv. balletjes/vlees toch ook uit de soep kunt scheppen... (alsof het er dan niet ingezeten heeft).

Ik ben ook moe, hard gewerkt en veel moeten regelen. Verder stress van huwelijktroubles. Nooit gedacht. Ik kijk lekker net 5-series (heerlijk, helemaal mijn ding!). Maakt het wel moeilijk om op tijd naar bed te gaan, dus wordt morgen vast uitslapen!
Neem het op
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
ik wil eigenlijk een romantische comedy kijken maar het is al bijna negen uur en ik weet niet hoe laat de visite komt..

( en dus of ik nog tijd heb..)
..popcorn?
Ik heb net 22 cupcakes gebakken incl toef en fondantversieringen.. Die ga ik straks naar een verjaardag brengen. Ik hoop dat de jarige ze leuk vindt.

Volgende week zondag ga ik een taart bakken met een plaatje van 2 judoënde mannen. Liefde van de man gaat door de maag? I hope so..
Hmm..lekker!
..popcorn?
Lekker cupcakes hihi!

Ik zit de hele avond alleen, m'n vriend is al naar bed, vannacht om 03:33 gaat de wekker weer!
Ik lig lekker in bed, heb al de hele dag buikpijn, en de ontsteking in mn heup heeft er weer zin in dus ik kan helaas alleen maar op mn rug liggen.

Ben bijna blut, dus heb een grote pot ranzige huzarensla gekocht en crackers en ben nu misselijk daarvan...

een tijdje terug heb ik goedkope dvd's aangeschaft dus ik ga vandaag aan mn 3e film beginnen.

Al met al vermaak ik me wel aardig met zielig doen. Mag ook wel, want moet het hele weekend werken.

En hier op het viva forum ook alles oke?y
Leuk topic Ik wil vanavond ook nog my big fat gypsy wedding kijken, jammer dat t pas om 2230 begint, moet morgen nog 1 dagje werken dus word mss beetje laat
Net op de bank gekropen met een hele grote cappucino en een lading verse biscotti

Baal er eigenlijk een beetje van dat er straks nog mensen langs komen, vermaak mezelf zo wel
Hé..lekker ff spuien..

Ik ben 3 weken geleden begonnen met de opleiding tot klassiek masseuse en word gek van alle latijnse termen en namen die ik moet stampen..

Naast een baan is het toch best veel van het goede..morgen toets, dus voel me wel beetje gespannen nu..
Hahaha, rare tijd: wekker om 3.33!

Ik ben vandaag niet helemaal mezelf. Gisteren veel te laat gemaakt en veel te veel gedronken en nu al hele dag sloom en besluiteloos.

Oh en vegetarische tapas: hier staan lekker dingen op http://www.tapas-recepten.nl/
Succes morgen Ienimini! Klinkt interresant, de opleiding tot masseuse Mss ezelsbruggetjes oid voor de latijnse namen? De meeste zijn trouwens redelijk te herleiden in het engels of zijn goed te verklaren/vertalen. Is je baan ook in die richting of juist niet?
@Klavertjevijf, thanks voor de tip. Ik hou er idd rekening mee. Wil dat iedereen zich thuis voelt bij mij.

Wat een leuke reakties. Thanks. Ik heb ook het kookboek van Jamie naast mij liggen maar nog geen puf om het in te kijken

Maar komt goed hoor.

Wij hebben net ons eten op. Zelf gemaakte erwtensoep met worst. Wel uit de vriezer maar smaakte heerlijk!
Succes morgen Ienimini!

Pittig hoor, een baan combineren met een studie!
Ik heb lekker cake gehaald en slagroom, jammie.

En ik ben nogal inspiratieloos. Jullie nog leuke tips om van de week te doen?

En waarom 3:33 uur de wekker? Ga je op vakantie?
Aaai, ik leef met je mee Lenimini.

Wel heel leuk hoor dus hou vol!

Tapas klinkt zo lekker, maar ik heb ze nog nooit gehad.

Ik heb Maandag een afspraak bij een psychiater en nu ben ik zenuwachtig. Geen idee wat ik daarvan moet verwachten.
Haha, ik ben gelukkig niet de enige die ongegeneerd zit te snaaien
Hey Alu, heb je deze ontsteking al lang? Das mooi balen zeg. Hoelang duurt het voor het over is?
quote:AnneBoleyn schreef op 22 juli 2011 @ 21:17:

Succes morgen Ienimini! Klinkt interresant, de opleiding tot masseuse Mss ezelsbruggetjes oid voor de latijnse namen? De meeste zijn trouwens redelijk te herleiden in het engels of zijn goed te verklaren/vertalen. Is je baan ook in die richting of juist niet?

Thanx Anne!

Nee, mijn huidige baan is niet echt hiermee vergelijkbaar. Ik zit wel in de beautybranche, maar dit is natuurlijk meer Wellness.

Ik heb inderdaad wat ezelsbruggentjes voor de lange namen bv. Semitendinosus (spier aan achterkant van de dijen) ..dan denk ik aan een semi tienjarige dinosaurus

Gelukkig heb ik een redelijk goede talenknobbel en lijkt het soms een combi van Engels, Frans en Spaans door elkaar heen. Maarja, na bijna 14 jaar niets meer gestudeerd te hebben is het wel ff wennen allemaal weer
quote:Liezze schreef op 22 juli 2011 @ 21:25:

Haha, ik ben gelukkig niet de enige die ongegeneerd zit te snaaien
Haha kan ik me voorstellen ja na 14 jaar

Semi 10-jarige dinosuarus.. Geniaal haha! Wat wil je gaan doen als je je diploma eenmaal hebt?
Nooit geweten dat ik een semi tienjarige dinosaurus aan de achterkant van dijen heb zitten.

Maar dat lijkt me inderdaad behoorlijk wennen Ienimimi, zeker als je dit allemaal binnen 3 weken in je hoofd moet hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven