Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

quote:Kess schreef op 27 januari 2008 @ 15:22:

Aaaaaargh! Vish, je hebt dat ballenspel er écht afgemikt!

** voelt jeuk opkomen, vast een ontwenningsverschijnsel **Your wish is my command.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Met welke knoppen speel je dat? Kan de blokjes niet bewegen.

Nee laat maar, ik wil het eigenlijk ook niet weten!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 27 januari 2008 @ 15:29:

Met welke knoppen speel je dat? Kan de blokjes niet bewegen.

Nee laat maar, ik wil het eigenlijk ook niet weten!
Zie net dat mijn nichtje ook ballenspel op hyves heeft.....
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb een vriend op Hyves die t ook heeft, dus ik deed het altijd om de beurt bij hem en bij Vish, valt t minder op

Vish, had helemaal over kotspoepverhaal heen gelezen Viehiesssss

Heb je schilderij al gezien? Zal ik em maar oververven?

Goede laptopdeal, Pep. Ohhh ben benieuwd hoe t straks gaat daar, na mailverhaal.

Kess, fijn dat miet zo geslaagd was. Ahh die Tony, haha.

Star, oooowww, auw. Hoe gaat Starrekieker het goed maken?

PopdeE, ooo das ideaal, lekker op bank hangend forummen

Hier is woonkamer helemaal schoon, maar helemaal niet opgeruimd. Dat moet dus nog. Maar Chica en Chico zijn er weer (koud buiten helaas ) en die zijn nu aan het puzzelen. Ik ga nog even slaapkamer stofzuigen en dweilen, badkamer even vloer doen en dan heb ik het gehad. Dan vanavond wel opruimen in woonkamer....zucht.. Komt gewoon omdat ik al ruim 1,5 week nauwelijks iets aan huishouden gedaan heb en me nu aan het bedenken was dat het misschien wel zo is dat er hopelijk iemand langskomt binnenkort die mijn huis nog niet van binnen heeft gezien
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Weet je waar ik nou zo pissig over kan worden. Marlin loopt al weken te zeiken dat hij Nemo wil zien. Nou ja kom langs denk ik dan he, je bent elke dag welkom. Vanaf 2 december loopt hij al te janken. Nu zou hij vandaag dus komen maar hij is er nog steeds niet. Zo irritant en ongeloofwaardig die eikel.

Zul je zien dat hij om 18.00 aan komt kakken terwijl hij weet dat nemo om 18.45 naar bed gaat. En dan tegen anderen zeggen dat hij zijn kind nooit ziet door mij.

BAH
Vish,

ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO herkenbaar!!

Zie mijn relaas van vandaag. Uiteindelijk ziet hij haar dan wel nog aardig wat uurtjes hoor, maar hij zegt heel vaak: ik wil haar zo graag de hele dag zien en dan allemaal leuke dingen met haar doen en bladerbla, maar dan komt hij op z'n vroegst om een uur of 13.00 en gaat dan alleen even naar de dichtstbijzijnde speeltuin. Grrr. Pak dan de fiets en ga naar de kinderboederij ofzo. Kom eens om 10.00 uur zodat je haar de heeeele dag ziet (en zodat ik echt eens goed kan opruimen en niet achter de opruimfeiten aanloop aan de lopende band, of zodat ik een keer iets voor mezelf kan doen op zondag). En, belangrijste, kom dan inderdaad niet aan met gezeik over haar zo weinig zien. Helemaal je eigen schuld dikke lul!! Zo, die is ook voor Marlin dus, die laatste zin!

De mannen doen het niet heel erg goed in het Theehuis vandaag he?
quote:Inad schreef op 27 januari 2008 @ 16:06:

en me nu aan het bedenken was dat het misschien wel zo is dat er hopelijk iemand langskomt binnenkort die mijn huis nog niet van binnen heeft gezien

Hehehehehe!

Hier is't een gezapige zondag, aangezien Erwtenman een dutje doet whahahaha , kan ik lekker ongestoord viva'en, mailtjes beantwoorden, googlen, Haifen, enzovoorts , bevalt mij prima, dat gezapige burgerlijke leven

Ohhhh Erwtenman heeft ook een napoleon-dropballen-verslaving... heb er net iets teveel gegeten... burp
Peas on earth!
Dat is de beste reden voor een grote schoonmaak, Inad!

Kun jij trouwens je naam invullen als je een highscore gehaald heb? Ik haal de meest fantastische resultaten, maar kan ze nergens kwijt! Nu weet de rest van de wereld nooit hoe goed ik eigenlijk ben.
Loretta is De Mol. Punt.
*zwaait naar Inad*

Nieuwe film Cloverfield is van dezelfde producent van Inad's favoriete serie Lost (J.J. Adams)!
Peas on earth!
Als iemand nog een monitor heeft kan ik Pep aan een gloedjenieuwe desktop helpen.

Anders was het een 2e handse, niks mis mee maar moonman vind dat toch 2e hands, en zeker als Pep er langer mee wil doen, wil hij dat ze er goed aan doet en er een goed gevoel bij heeft als ze een pc met garantie krijgt. Bij de nieuwe krijgt ze dus garantie, en voor hetgeen wat Pep erop wil doen voldoet het uitstekend.

Kess had jij er nog 1? Wil pepster graag helpen zo.
quote:Kess schreef op 27 januari 2008 @ 16:36:

Kun jij trouwens je naam invullen als je een highscore gehaald heb? Ik haal de meest fantastische resultaten, maar kan ze nergens kwijt! Nu weet de rest van de wereld nooit hoe goed ik eigenlijk ben.

Gelukkig weet de rest van de wereld ook niet hoe vreselijk slecht ik ben
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 januari 2008 @ 17:44:

*zwaait naar Inad*

Nieuwe film Cloverfield is van dezelfde producent van Inad's favoriete serie Lost (J.J. Adams)!Ooo zien zieeehien. Kunnen we ook heen, donderdag, als oppasoma tenminste akkoord is. Heb haar nog niet durven vragen na vrijdag. Ze was namelijk wel even wakker geworden om twee uur en toen wakker gelegen aangezien ik met laatste bus al om 01.15 thuis zou zijn geweest
Vish had er eentje! Ik helaas niet. Zou fijn zijn als Pep inderdaad gauw een nieuw beessie had.

** speldt Moon 'ridder in de orde van de theetantes' op **
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb hier een hele hele heeele oude Moon. groot vierkant loeizwaar ding. Vish heeft er ook een, misschien is die beter? Die van mij mag ze uiteraard zo hebben, maar de vraag is of ze daar ook op zit te wachten

Ik kan op mijn werk compu's kopen. 50 euro voor flatscreen monitor. Das ook nog een optie, maar er is een wachtlijst.
Ja op marktplaats heb je er ook veel, maar dan weet je nooit wat je krijgt qua dooie pixels enzo.

Ik hoef geen speldje Kess, das toch een kleine moeite. Man doet erin, en wil altijd helpen bij zulke dingen.

Als Vish een goeie heeft die ze aan pep kwijt kan heul graag.
Die kun je dan wel niet hoeven, je kijgt hem toch. Want het is natuurlijk wel gewoon lief dat je die moeite wilt doen.

** prikt alsnog **
Loretta is De Mol. Punt.
Ohhhh Inadje... ik KAN helemaal niet donderdag....

Ik stuur je even mailtje/Hyvesberichtje....
Oh per ongeluk onder Erwtenman's nick.... maar it was me... Erwt herself natuurlijk... ff onder m'n eigen naam inloggen...
Tssssssk, stelletje vroegtijdige symbioten
Plrffffft dat was muh tiet Kess
Foutje.... maar Inad, ik stuur je even berichtje terug per Haifs, ook over donderdagprobleempje....

Compu voor 50 euro via ewrk klinkt wel geweldig! Ik wil een laptop! Ik ben helemaal om... tis geweldig om hangend op de bank te kunnen internetten.... . Zit net op een site te kijken waar je bij mobiel abonnement ook een laptop krijgt ... even checken wanneer ik van m'n huidige abonnement af kan!
Peas on earth!
quote:Mooncatcher schreef op 27 januari 2008 @ 18:37:

Plrffffft dat was muh tiet Kess [afbeelding]Weet ik.
Loretta is De Mol. Punt.
Baby was gróót. Paste Juno wel 3x in....

Maar errug lief, dat dan weer wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven