Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik geloof er niets van dat Erwtenman in de buurt is anders was Erwt hier vast niet. Dan lagen ze samen op de bank op de Ikea-catalogus te geilen

Kind eindelijk wakker hèhè!
Ja stoppen met bv. Het zijn de hormonen die tijdens zwangerschap/bv je ogen kunnen verkloten. Je kan ook beter geen nieuwe bril laten aanmeten bijv. tijdens zwangerschap, want sterkte kan nog wel eens anders zijn.

Voor Erwt nog even geen oplossing

Dag rukt. Ben moe, boos op Starman (want geen kadootje uit naam van Ceetje voor me gekocht, vergeten. Ben net stampvoetend klein kind nu ) en pijn in kop.

Ouders wel lief, want abonnement op de Linda :-)
Geilen op Ikea catalogus
Pep manlief gaat straks ff kijken, anders morgen collega bellen of hij iets heeft, en hij kijkt of je voor 300 of minder een nieuwe kan kopen.

Hij mot eerst film afkijken
Pep moet er een monitor bij? Denk ut wel he aangezien je een laptop hebt.
Ow bah, domme Starman. Had ie uit naam van zichzelf () wel iets leuks?

Monitor is handig ja. Anders krijg je hetzelfde effect als wat ik nu met m`n eigen laptop heb

Ga miniwasstraat-onderneming doen namelijk met z`n 2en onder de douche. Ben benieuwd...
Moon, bedankt voor de moeite hè. U is lief
Moonman is ff de mogelijkheden aan het bekijken. Komt goed hoor. Op de Hajvs ben jij K met kindje T en gele bloeeeese toch?
Haai.

Pep

Inad, is Chico al gearriveerd? Hier al turboschoonmaak gehouden net. Straks kraamvisite van kennissen met een baby die 6 weken jonger is dan Juno

Nachtvoedingen beginnen me wel een beetje op te breken nu. 1 nachtvoeding vind ik niet zo'n punt, 2 ook niet op zich, maar ben nu tot 11 of 12 uur met hem in de weer (vanaf 7 of 8 uur) voordat hij gaat slapen, dan om 3.00 weer een voeding en om 6.00 weer een voeding. Een week terug was dat nog 10 uur laatste voeding, dan om 3 uur en dan om 7 of 8 uur. Dat was een stuk beter te doen.
Pep, het probleem is de monitor, die is duur en zakt ook niet echt qua waarde als het een 2e handse is. Manlief heeft nu een pc met alles erop en eraan + tft lcd scherm maar die zit net iets boven het budget(lees 25 euri). Hij kijkt nog ff verder. Als je ergens een monitor vandaan kan toveren is het makkelijker.

Man vraag of je een platte monitor wilt of een gewone.
Haa, Lief Moon dat je het voor Pep probeert te regelen

Eow, leuk, kraamvisite. Beetje wederzijds kraambezoek dan dus eigenlijk?

Chico is er nu, zucht grrr, en ze zijn onderweg naar de speeltuin. Ik ga sloven maar nu dus
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
*breekt in*

Star, gefeliciteerd met je verjaardag!

*sluipt weer weg*
Is niet lief, is gewoon....gewoon. Nou Chico minstens 3,5 uur te laat.
Pep, uit naam van zichzelf ook niks Dus ik kreeg echt helemaal niks

Pfff Eow, ik weet hoe je je voelt

Gebroken nachten echt geen pretje.

Thanks Do!
Haaaaai liefies!

Ben terug van zeer geslaagde meimeet. Tony heeft heerlijk met de andere kindjes gespeeld (heb ik toen we naar huis gingen krijsend ind auto moeten zetten, wilde NIET NAAR HUISSSS!!!) en wij intussen heerlijk bijgekletst. Onder het genot van de meest heerlijke chocoladetaart ever Wist niet dat taart zó lekker kon zijn!

Hé, druk pc-verleg hier! Handig toch, dat viva-en, hyven en andersoortig sociaal netwerken. Zo leer je nog eens mensen kennen! En computers kopen!

Abonnement op Linda is leuk, Star! Hebben je ouders goed bdacht. Jammer dat vent niks had. Zou ik ook boos om zijn, gleuf ik.

O, verzoek aan Vish: haal dat kloteballengadgetspelletje van je hyves, want ik vertoef vele uren te veel op jouw pagina!
Loretta is De Mol. Punt.
Noooh Star, mannuh!

Moon, goed man! Op zich vinik 25 eurie boven budget heel goed te doen. Monitor liefst plat maar weet niet hoe dat ligt qua centen... Kweetnieh wat een tft lcd scherm is That is mij inderdaad op Haifs, geel=groen

Inad, poetsze!

Ben benieuwd hoe dat is, een 6 weken jongere baby naast Juno Eow!
Hajahjaaaaa die Starr'nkiekert heeft het zwaahaaar vandaag!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
OOOwwjaa ineens 3 tegelijk
Een grote monitor heb ik gratis voor je hoor Pep, kun je ook voor bijna niks bij de kringloop halen.
ik bak cakejes, kind in bed, vloerkleed verneukt, Marlin zou komen maar ik zie nog niks. En ik had nog wel zo leuk bedacht dat hij ons mee uit eten mocht nemen naar de Mac.
5 op een rijtje
Pep als je 325 te doen vind dan heeft man een comp voor je gevonden met plat scherm en alles erop en eraan
Voerkleed verneukt? Hoe?
Jaha Moon, mail me details even asjewil?
Wauw das een vet goeie deal Pep!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven