podium smile

20-07-2011 23:05 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als een goeie kennis je een e mail stuurt.Met je hebt een podium smile.Is dit een grapje of is dit niet aardig bedoeld?
quote:harriet07 schreef op 21 juli 2011 @ 01:01:

Bedankt voor jullie opbeurende antwoorden! Lief van jullie.De topic is niet op de sexs topic...maar op de family en vrienden.is foutje van de redactie?

De redactie plaatst geen topics van jou, dat doe je zelf.... en een familie en vriendenpijler hebben we niet hier.

Waarom heb jij altijd van die rare topics? En over welke man in de hele rij losers gaat dit nu weer?
quote:yvonjaspers schreef op 23 juli 2011 @ 11:30:

Maar volgens mij kan een podiumsmile twee dingen betekenen: iemand vind dat je een oogverblindende, stralende lach hebt, waarmee je zo het podium op kunt (een compliment dus!), of iemand vind dat je een neppe fakelach hebt (geen compliment dus). Alleen die kennis weet welke van de twee hij bedoelt. Toch maar even bellen dus!Dit dus idd. Ligt aan omstandigheden, wie het tegen je zegt, etc.
Is het niet gewoon zo'n mailtje wat je vaker krijgt via je mailcontacten op Hotm*il? Als je er op klikt dan krijg je nog meer spam in je mailbox
Dat zei ik ook al Friez maar daar komt geen reactie op.

Denk dat dat komt omdat ze daar geen sneer en ik-ben-zielig-want-asperger-reactie op kan geven.
Harriet, gezien het een goede kennis is, en je kunt het niet uit je hoofd zetten, je vat niet wat hij ermee bedoelt, zou ik het gewoon even navragen bij degene. Simpelweg recht op de man af vragen.

Succes en niet te druk maken hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven