De Karavaan deel 1.

23-07-2011 11:31 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Brand maar los!

Ik heb er heel optimistisch deel 1 bij gezet, denk dat het vast wel een vervolg krijgt.

Oh en voor de duidelijkheid: Wij zijn géén groepje, wij zijn een karavaan!
quote:Lunax schreef op 23 juli 2011 @ 13:58:

[...]

Dat ligt er maar net aan of je de rest ook gewassen hebt

*flauw..sorry*Of ze is helemaal behaard en dus helemaal schoon
Nou nou nou

Nee ik ben niet helemaal behaard. En ja, ik heb wel de rest gewassen.
:zwaai:

Jullie gaan alleen zo snel... weer een uurtje lome zaterdag kwijt.
En bedankt voor dat beeld op mijn netvlies BAM...
quote:Moonlight82 schreef op 23 juli 2011 @ 14:01:

Nou nou nou

Nee ik ben niet helemaal behaard. En ja, ik heb wel de rest gewassen.

Lekker Moonlight! Geniet van je zaterdag.

Ik ga vriend zijn bed uit schoppen (lief doen helpt niet heb ik een uur geleden gemerkt) en dan richting winkels. We moeten op cadeautjes jacht... *geen zin*
Vriendin vroeg of Snaak en ik meegingen vanavond even het dorp in, zijn wat festiviteiten. Is het heel erg dat ik nee heb gezegd? Snaak is nog steeds ziek dus dat is een excuus, maar heb er ook weinig trek in. Relatie is net uit, daarvoor heb ik haar ruim een half jaar niet gezien
Ik moet boodschappen doen maar het regent zo hard.

De extra pubert is de deur uit, mijn jongste twee zijn ook weg dus wat houdt me nu nog uit mijn luierstand?

Inderdaad: Niets!

*duikt op de bank*
Ik heb vanochtend gelukkig nog boodschappen gedaan en zit nu idd ook heerlijk in mn comfortabele kloffie op de bank (lees een jersey harembroekje, buiten zul je me er niet mee zien, maar hij zit zooo lekker!)
Oh die heb ik ook en ik loop er gerust mee buiten hoor.

Als een van de draken 'm niet aan heeft tenminste.
Maroon, dus nu loopt de vriendin de deur plat en eerder niet?

Nee laat Snaak maar ff lekker uitzieken. Voordat ze weer ergens de boel onderkotst
Juist Moon, en daarvoor ook, At hier geregeld mee, elke zondag met mooi weer kwam ze bbq'en. Allemaal harstikke leuk en gezellig, maar kreeg een relatie en ik hoorde niks meer. Doordeweeks afspreken lukte niet want zij werkt volledig, en s'avonds moest ik thuisblijven voor Snaak. Weekenden was ze altijd bij haar vriend, maakte daar nieuwe vrienden, en dat deed ik hier. Heb met deze nieuwe mensen ook leuke plannen gemaakt voor in de zomer, en nu inenen staat ze weer op de stoep. Vind haar nog steeds lief, maar zet niet zomaar mn andere plannen opzij, en ook de nieuwe vrienden niet, maar goed, tis wel lastig
Snaak heeft hem idd ook, maar dan de miniversie, en die loopt er ook rustig mee buiten Bam. Ikke niet hoor, net als mn nepcrocs, die draag ik ook alleen maar binnenshuis of op de camping :-)
waarom voel je je schuldig Mar? Je hebt geen zin, punt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Weet ik niet Roos, mss omdat ik het toch wel wat sneu voor der vind, ze heeft hier niet zoveel vrienden, maar goed, dat is natuurlijk haar eigen verantwoording
Nee, niet zo handig dat ze zelf die contacten niet onderhouden heeft.

En jullie contact, bovendien. Iets doen samen met Snaak had eerder ook gekund, lijkt me. Zat jij ook niet met het oppas-probleem.
ik snap wel dat je het sneu vindt hoor, maar het is niet jouw schuld dat zij alleen nog maar tijd had voor haar vriend. Ze had ook doordeweeks naar jou toe kunnen komen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Chatterly en ik hebben net het Dordt-meeting-topic geopend!
Leuk Thee, die meeting, heb daar ook al even gezegd dat ik er nog even over nadenk. Lijkt me onwijs leuk om jullie allemaal te zien, maar het is een reis van ruim 150 km heen, en dan savonds weer terug.. En dat vind ik toch best wel veel eigenlijk
De 24e is mijn vader jarig. Hij heeft het al twee jaar niet gevierd, door omstandigheden.

Denk dat ie het daarom dit jaar wel zal vieren. En ik denk niet dat ik de meet en de verjaardag kan combineren, ivm de reistijd.

Maar dan houdt het gewoon op. Dat is dan jammer.

(of hij moet het op zondag vieren)
Ik heb de cv aangeslingerd zo koud heb ik het.

Het is eind juli!
Hallo! Ik zwaai ook even maar ik weet niet hoe dat moet met een plaatje.

Ik denk dat ik graag af en toe mee schrijf. Ik heb de afgelopen tijd zo vaak gedacht: dat wil ik graag met jullie delen, maar eigenlijk is het geen kletstopic.

Ik denk ook dat het me nu makkelijker valt om te reageren omdat ik niet meer de neiging heb de hele tijd met (on)wijsheden te strooien omdat er in dat tpoic om gevraagd werd.

Hier in Oostenrijk is het ook al de hele week slecht weer, en ik zit al een week ziek thuis, blegh. Maandag ga ik weer aan het werk, nu is het wel genoeg geweest.
Pompedom, nog de complimenten voor je kookboek voor je vriend! Was vergeten op je eigen topic op Eten te reageren.

Beterschap en/of evt. nog wat leuke weekenddingen voor je mandag weer aan de slag gaat.

BAM, ik weiger die in juli aan te doen. Heb ik wel alleen mezelf mee hoor. Betwijfel echter of ie aan zou slaan. Heb wel thermostaat knop maar de basis is door de woningbouw afgesteld, dus soms zet je 'm op 6 en doet ie nog niks.
Pompedom, leuk als je meedoet. Nee we willen hier vooral geen wijsheden zien

Ik krijg een oktober-gevoel van vandaag. Moet eerlijk zeggen dat het me niet slecht uitkomt. Heb niet zo'n zin om de deur uit te gaan. En nu heb ik een goed excuus om dat niet te doen

Zo nog maar een kop koffie nemen.
Ik heb gelukkig een houtkachel, cv is hier nooit aan. Paar blokken hout erop en het is heerlijk warm.

Inderdaad, eind juli de kachel aan, the horror.
En daarbij moet ik zo naar een feestje, met bbq. Brrr.

Word geacht om 1700 uur aanwezig te zijn. Het is gelukkig op 10 mins loopafstand maar dat is me al teveel met dit weer, het plenst hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven