De Karavaan deel 1.
zaterdag 23 juli 2011 om 14:04
quote:Moonlight82 schreef op 23 juli 2011 @ 14:01:
Nou nou nou
Nee ik ben niet helemaal behaard. En ja, ik heb wel de rest gewassen.
Lekker Moonlight! Geniet van je zaterdag.
Ik ga vriend zijn bed uit schoppen (lief doen helpt niet heb ik een uur geleden gemerkt) en dan richting winkels. We moeten op cadeautjes jacht... *geen zin*
Nou nou nou
Nee ik ben niet helemaal behaard. En ja, ik heb wel de rest gewassen.
Lekker Moonlight! Geniet van je zaterdag.
Ik ga vriend zijn bed uit schoppen (lief doen helpt niet heb ik een uur geleden gemerkt) en dan richting winkels. We moeten op cadeautjes jacht... *geen zin*
zaterdag 23 juli 2011 om 14:05
zaterdag 23 juli 2011 om 14:15
Juist Moon, en daarvoor ook, At hier geregeld mee, elke zondag met mooi weer kwam ze bbq'en. Allemaal harstikke leuk en gezellig, maar kreeg een relatie en ik hoorde niks meer. Doordeweeks afspreken lukte niet want zij werkt volledig, en s'avonds moest ik thuisblijven voor Snaak. Weekenden was ze altijd bij haar vriend, maakte daar nieuwe vrienden, en dat deed ik hier. Heb met deze nieuwe mensen ook leuke plannen gemaakt voor in de zomer, en nu inenen staat ze weer op de stoep. Vind haar nog steeds lief, maar zet niet zomaar mn andere plannen opzij, en ook de nieuwe vrienden niet, maar goed, tis wel lastig
zaterdag 23 juli 2011 om 15:10
De 24e is mijn vader jarig. Hij heeft het al twee jaar niet gevierd, door omstandigheden.
Denk dat ie het daarom dit jaar wel zal vieren. En ik denk niet dat ik de meet en de verjaardag kan combineren, ivm de reistijd.
Maar dan houdt het gewoon op. Dat is dan jammer.
(of hij moet het op zondag vieren)
Denk dat ie het daarom dit jaar wel zal vieren. En ik denk niet dat ik de meet en de verjaardag kan combineren, ivm de reistijd.
Maar dan houdt het gewoon op. Dat is dan jammer.
(of hij moet het op zondag vieren)
zaterdag 23 juli 2011 om 15:30
Hallo! Ik zwaai ook even maar ik weet niet hoe dat moet met een plaatje.
Ik denk dat ik graag af en toe mee schrijf. Ik heb de afgelopen tijd zo vaak gedacht: dat wil ik graag met jullie delen, maar eigenlijk is het geen kletstopic.
Ik denk ook dat het me nu makkelijker valt om te reageren omdat ik niet meer de neiging heb de hele tijd met (on)wijsheden te strooien omdat er in dat tpoic om gevraagd werd.
Hier in Oostenrijk is het ook al de hele week slecht weer, en ik zit al een week ziek thuis, blegh. Maandag ga ik weer aan het werk, nu is het wel genoeg geweest.
Ik denk dat ik graag af en toe mee schrijf. Ik heb de afgelopen tijd zo vaak gedacht: dat wil ik graag met jullie delen, maar eigenlijk is het geen kletstopic.
Ik denk ook dat het me nu makkelijker valt om te reageren omdat ik niet meer de neiging heb de hele tijd met (on)wijsheden te strooien omdat er in dat tpoic om gevraagd werd.
Hier in Oostenrijk is het ook al de hele week slecht weer, en ik zit al een week ziek thuis, blegh. Maandag ga ik weer aan het werk, nu is het wel genoeg geweest.
zaterdag 23 juli 2011 om 15:52
Pompedom, nog de complimenten voor je kookboek voor je vriend! Was vergeten op je eigen topic op Eten te reageren.
Beterschap en/of evt. nog wat leuke weekenddingen voor je mandag weer aan de slag gaat.
BAM, ik weiger die in juli aan te doen. Heb ik wel alleen mezelf mee hoor. Betwijfel echter of ie aan zou slaan. Heb wel thermostaat knop maar de basis is door de woningbouw afgesteld, dus soms zet je 'm op 6 en doet ie nog niks.
Beterschap en/of evt. nog wat leuke weekenddingen voor je mandag weer aan de slag gaat.
BAM, ik weiger die in juli aan te doen. Heb ik wel alleen mezelf mee hoor. Betwijfel echter of ie aan zou slaan. Heb wel thermostaat knop maar de basis is door de woningbouw afgesteld, dus soms zet je 'm op 6 en doet ie nog niks.
zaterdag 23 juli 2011 om 15:53