societatis occultae

18-07-2011 02:20 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het societatis occultae.

Leden:

Elfje26

MrsStanleyWalker aka Wa'k

Idalee

Xalvadora

Dickens

Khemam

Thekla

Mefs

Conundrum

Nerd

DonkeyShot

Ronnie Mitchell

Yellow Love

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.

Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.

Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Zo, er zitten 3 kerels op de bank en er staat weer eens een horrorfilm op

xal, heb net ook even wat geroeptoeterd bij amy.

@Idalee, this too, shall pass. Jij komt er wel. Die componisten hadden hun tijd niet mee, de levensverwachting was indertijd gewoon niet zo groot.
@Dickens

Ja ik zag het, thanks...

Ze sloegen weer helemaal door, het zal de emotie wel zijn.... Pfff...

Gekken allemaal.
Joh, bij mij was 27 ook een rotjaar, vanaf 30 (oké, was enigszins verbaasd dat ik het haalde) ging het goed tot 2 jaar geleden. What goes up, must come down, denk ik dan maar. En er zit toch wéér een stijgende lijn in. Ik leef in een luxe landhuis met meer knappe butlers dan kamers. Vannacht waren de nacht Mary's rustig, mijn benen dan weer niet, kleinigheidjes blijf je houden. Maar toen kwam elfje met de magnesium. Zie je: stijgende lijn! Als nerd zijn sporen wist, blijf ik voortaan rustig. En morgen heb ik warempel mensen uitgenodigt in mijn grot!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Hrmpf, die tia is met een citroen in der muil geboren, altijd kleautopmerkingen.
Pief, paf, poef
anoniem_126298 wijzigde dit bericht op 24-07-2011 00:19
Reden: poefie doen
% gewijzigd
Altijd goed om te horen dat het weer goed komt van mensen die het al hebben doorgemaakt. Laatst las ik een intervieuw van een vrouw van 70 die zei dat ze zo gelukkig was, toen dacht ik, zie je dat kan ook, het hoeft allemaal nog niet nu.

Haha, ja Dickens van die componisten kun je ook zo bekijken ja. t Is gewoon toeval denk ik.
I took my measures, xal. Laat maar komen, dreigen, daar ga ik van steigeren, kom maar op, denk ik dan.

Idalee, maar het kan wel, je hoeft niet door te ploeteren tot je 70ste hoor, je mag nu ook alvast een hapje nemen :-)
quote:xalvadora schreef op 24 juli 2011 @ 00:10:

Pief, paf, poefHebbie weer wat scherps gegeten
Ze zijn daar wel van hun potjes gerukt zeg! Wow, wat een slangenkuil. Overigens deel ik de mening, 'ah sielig junkie' niet. Daarvoor heb ik er te veel tussen gezeten en te veel gezien. Bij de hulpverlening en thuis zijn ze oh zo zielig, maar voor de rest is het party hardy tot ze er bij neer vallen en dan mogen de ouders en hulpverleners puin komen ruimen. En nee, het ligt allemaal niet aan hen... Iedereen trapt er gewoon in. Geloof me, het is een act.
Ik heb een deja vu!? Heb je dat al eerder tegen idalee gezegd, dickens? Ik zou haast denken van wel? Wat raar? Hellup.

Volgende topic: Ik kan in de toekomst kijken, hellup!
@Dickens

Ah joh die IWL wil scoren over de rug van een ander met d'r jawel PC gedrag

Enne 10 generaties verder is ze 100 jaar ofzo? Mijn opa die 90 jaar is geworden, had nog meer inlevend vermogen en begrip en was niet zo star en ouderwets.
Laat gaan Xallie, kouwe drukte daar.
Nou ik mag ook al geen tikkertje meer doen op het Amy topic...
ik blijf wel hier, hier is het warm.

En waar het warm is, is het gezellig.
tikkie Dickens

Sommigen (lees: een hoop) doen het er gewoon om. Een beetje rotzooi trappen. En dan mogen wij geen tikkertje spelen zeker.
Nee, dames! Jullie spelen daar toch geen tikkertje! Heb eens wat meer respect voor de doden.
schuif es n stukkie op, ik wil ook voor de haard, vin het koud voor de hersft
Ach dat ging daar allang niet meer over de doden
Ja maar ik kan dit topic ook niet meer serieus nemen...

Ik vond Amy altijd hardstikke leuk. Heb al haar muziek.

Plant hier filmpjes als herdenking.

Dan het laatste nieuws en dat is hoe spijtig ook onder een laken naar het mortuarium. Het leven is hard en het kan zomaar over zijn.

Dan komt er 1 frusti forummer doorheen die gesjeesd is met dr eigen starre denkbeelden dat dat niet mag, die hier de boel een beetje loopt op te ruien. En zichzelf opblaast met 10 generaties. Gebakken lucht. Ieder z'n eigen mening hoor, maar dat hoef je niet op de 'man' te gaan spelen.

Nou het gaat allang niet meer over Amy Winehouse, maar alleen om een egootje wat hier als een klein kind staat te 'krijsen'.

mooie post he
ik las m net Julus begon gelijk met zn kont te draaien
vinden jullie ook dat die knipoogsmiley, deze , zo gemeen kijkt, zo van gnagnagna?
Gebakken lucht haha Sterker nog, die heeft zichzelf opgepompt bij de Esso pomp...... Wel oppassen dat het ventiel niet stuk gaat, want dan loopt ze leeg....

Het moet niet gekker worden, ze wil zelfs bepalen voor de familie wat wel of niet getoond mag worden.
ja ghegheghe

of

gna gna
Prachtig, pc speelt af en toe op als spruitjes.

Heb vroeger met verslaafden gewerkt. Trieste situaties. Die moderne drugs als crack zijn zo snel zo verslavend, daar is geen kruid tegen gewassen. Vooral jongeren gaan dan heel snel kopje onder.
quote:mrsstanleywalker schreef op 24 juli 2011 @ 00:27:

Ik heb een deja vu!? Heb je dat al eerder tegen idalee gezegd, dickens? Ik zou haast denken van wel? Wat raar? Hellup.

Volgende topic: Ik kan in de toekomst kijken, hellup!Ik kan in het verleden kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven