societatis occultae

18-07-2011 02:20 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het societatis occultae.

Leden:

Elfje26

MrsStanleyWalker aka Wa'k

Idalee

Xalvadora

Dickens

Khemam

Thekla

Mefs

Conundrum

Nerd

DonkeyShot

Ronnie Mitchell

Yellow Love

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.

Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.

Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Zijn je voetjes alweer opgewarmd?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Lig nu in bed met natte hond en snurkend manspersoon. Warmt zo wel op, regen klettert heel herfstig en ik kan weer eens niet slapen.
Ah Dickens zie het al helemaal voor me, jij met je wapperende muis. Soort van harig vliegertje.

Wel gezellig dat jullie weer eens een keer laat wakker zijn. Ben altijd de enigste die hier door de kamers loopt te spoken. Eindig ik vanzelf weer in het drankenkabinet.
Muis heeft hangende oren maar zo tegen de wind in staan ze recht omhoog. Hij moet ook altijd even met een aanloop en een sprongetje de stoep op kleine opsodemieter. Heb plaatjes gekeken van am bulldogs, wat een bollekes, snap dat je er verliefd op bent.
Iemand al iets vernomen van Ronnie?

Neem aan dat ze geholpen is, hoop dat alles goed met haar gaat.

Ja, ze zijn echt zo schattig. Ga kijken of ik morgen een plaatje van ze kan posten. Enigste nadeel is dat ze nu al ontzettend grote hopen neerkakken en met zijn tweetjes de hele boel overhoop halen. Maar ach, het zijn nog baby's he.
Ben haar nog niet tegengekomen. Hoop dat het goed is met haar.
Muis legde hele kleine keuteltjes als pup, maar stinken, sodeju.
Is allemaal wel weer een hoop kommer en kwijlkwel op het VF vandaag zeg.

Zijn een aantal mensen erg PC vandaag.

Die Cateautje die heeft iets teveel naar, toen was geluk nog heel gewoon gekeken. Op wat is er aan de hand. En natuurlijk ga ik mee zitten lezen.

Niet zo handig, als mijn opoe op bezoek is ben ik heel erg tegendraads.
Onze hond was zinnelijk toen we hem meekregen, 8 weken en ook 's nachts al droog.

Hij ging altijd als ie het deuntje van GTST hoorde zijn speelgoed en knuffels in zijn mand leggen en ging er dan middenin op zijn rug liggen slapen. Zó schattig!

Hij had een voorliefde voor antiek, nieuwe meubels liet ie ongemoeid. Hebben we hem afgeleerd door de meubels met madam jeanette pepers in te smeren.

We hadden toen ook nog een grote hond en die nam ie zo klein ie toen was al te grazen. Zat zij lekker te kluiven, schoof hij op zn rug naar dat bot en pakte het af. Kon ze niet maken om te bijten, hij lag al op zn rug natuurlijk. Slim hè?

Oh ja, begin nu meteen met tijdens het eten de bak af te pakken of je hand er in te leggen en je hoofd er in te steken. En stop gelijk iets superlekkers er dan in, dan mag je voor de rest van je leven altijd storen tijdens het eten en krijgen ze geen baknijd. Wel zo veilig met Osame bin baby in huis. Maar leer Osama ook om niet aan de bak te komen, want andere honden pikken het niet altijd. Dat onderscheid kan een kind niet maken namelijk.

Verder is los het belangrijkste commando dat ze nu moeten leren, heb je ook een leven lang plezier van. Zitten, liggen en volg is leuk, maar los is toch echt veel belangrijker. Vindt postbode ook...
Welk topic? Ik ben ook nog niet uitgeraast.
HOI

Ff buurten in de nacht, ik las dat Khemam ook opoe op bezoek had. Ik ben er emotioneel incontinent van!

En een lekker lebber van mij voor iedereen die hem wil
Lekker Yellow. Nu kan ik vast slapen. We zijn hier allemaal tegelijk ongesteld. Maar dat heb je op andere topics ook wel gezien. Krijg je met vrouwen die in een huis wonen, hè. Nerd en DS lopen de hele week al op hun tenen.
Wow en ik ben hier 3x geweest en loop nu al synchroon. Jullie opoe is heftig zeg.

Arme Nerd en DS, die zullen het zwaar te verduren gehad hebben van jullie.

k moet ook gaan slapen, dat deed ik ook net, en toen hoorde ik een knal in mijn woonkamer, en ben met bonzend hart de slaapkamer uitgeslopen en de woonkamer ingegaan, gewoon een schilderijtje wat gevallen was Ik stond al klaar in mijn ninja houding.
Dat had ik gisternacht. Ik liep over de overloop en ik dacht dat ik een schim gezien had beneden in de hal... Helemaal bang natuurlijk en snel een grote schaar gepakt in de badkamer. Bedenk ik me opeens dat er beneden in de salon een hele grote waakhond op de sofa ligt te knorren. Alsof er iemand ongemerkt langs hem komt. Held op sokken dat ik ben.
Op elfjes aanraden ben ik sinds vandaag magnesium gaan slikken. Moet me van de opoekwaaltjes afhelpen. Toevallig loop ik vandaag niet de trappelzakboogie te doen in bed. Zou het zo snel helpen? Of is het wishfull thinking? Of omdat ik lekker heb kunnen stangen?
Ik ben toch trots op je dat je je bewapend had, just in case.

Magnesium dus, ik kan het altijd eens proberen!

Slaap lekker ik ga weer ronken
Ik voelde me anders echt een deus met die schaar in mijn hand. Durf het geeneens tegen Stan te zeggen.
Trusten Yellow! Gezellig dat je even langs kwam.
Ja trusten meiden.

Was weer even met mijn kroost aan het stoeien. Ze zijn nu al dol op tennisballen, dus dat wordt leukieleuk straks. Ken de fokker goed en ze zijn echt in de familiekring opgegroeit, de ouders trouwens ook. Ze spelen daar zelfs met de kat en kennen Osama al vanaf de geboorte. Maak me dus niet zo'n zorgen over lelijk gedrag naar hem toe. Heb natuurlijk nog 3 monsters buiten lopen en die zijn ook heel vriendelijk. (naar ons toe, vreemden moeten wel uitkijken)
Die van mij kwam van een boerderij, dol op katten op een leuke manier en ook gek op kleine kinderen. Fijn als je de hele achtergrond weet, kom je niet voor verrassingen te staan.
Vind ik heel belangrijk, aangezien er hier de hele dag kinderen in en uit lopen. Een kennis van mij had een Cane corso gekocht, schat van een beest. Totdat er een vriendje een beetje ruw met zijn zoontje speelde en de hond dacht dat hij aangevallen werd. Ze waren net op tijd, maar hij had dat kind bijna flink te pakken genomen. Hoor hem nog zeggen " ik heb een securitybedrijf op poten". Nou idd, was alleen niet zo handig in een huis met kinderen.

Heb er 1 rondlopen die al wat ouder is en soms een beetje sjago, die zoekt dan zelf een plekje waar ze met rust gelaten word. Heb gelukkig een aardige lap grond (tuin is te netjes) dus ruimte en verstopplekjes zat.
We gaan er zo weer ff uit.

Wie weet tot straks en anders sweet dreams.
Goedesmorgens vrolijke reldellen!

Weer een nieuwe dag om onze menstruatiekrampen te delen met nietsvermoedende forummers. Ik ga nu een boswandeling maken en duik daarna de keuken in voor het bezoek.

James, mijn lieslaarzen alsjeblieft.
wat staat er op het menu Mrs?
quote:mrsstanleywalker schreef op 23 juli 2011 @ 18:34:

Ik heb de magnesium gekocht. Nu gaan we het uitproberen... Ik hou jullie op de hoogte van het experiment.

Ben benieuwd!

*effe bijlezen*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven