societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
zaterdag 23 juli 2011 om 23:56
zondag 24 juli 2011 om 00:03
Joh, bij mij was 27 ook een rotjaar, vanaf 30 (oké, was enigszins verbaasd dat ik het haalde) ging het goed tot 2 jaar geleden. What goes up, must come down, denk ik dan maar. En er zit toch wéér een stijgende lijn in. Ik leef in een luxe landhuis met meer knappe butlers dan kamers. Vannacht waren de nacht Mary's rustig, mijn benen dan weer niet, kleinigheidjes blijf je houden. Maar toen kwam elfje met de magnesium. Zie je: stijgende lijn! Als nerd zijn sporen wist, blijf ik voortaan rustig. En morgen heb ik warempel mensen uitgenodigt in mijn grot!
You know how I know? Because I reeaally think so!
zondag 24 juli 2011 om 00:13
Altijd goed om te horen dat het weer goed komt van mensen die het al hebben doorgemaakt. Laatst las ik een intervieuw van een vrouw van 70 die zei dat ze zo gelukkig was, toen dacht ik, zie je dat kan ook, het hoeft allemaal nog niet nu.
Haha, ja Dickens van die componisten kun je ook zo bekijken ja. t Is gewoon toeval denk ik.
Haha, ja Dickens van die componisten kun je ook zo bekijken ja. t Is gewoon toeval denk ik.
zondag 24 juli 2011 om 00:24
Ze zijn daar wel van hun potjes gerukt zeg! Wow, wat een slangenkuil. Overigens deel ik de mening, 'ah sielig junkie' niet. Daarvoor heb ik er te veel tussen gezeten en te veel gezien. Bij de hulpverlening en thuis zijn ze oh zo zielig, maar voor de rest is het party hardy tot ze er bij neer vallen en dan mogen de ouders en hulpverleners puin komen ruimen. En nee, het ligt allemaal niet aan hen... Iedereen trapt er gewoon in. Geloof me, het is een act.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zondag 24 juli 2011 om 00:41
Ja maar ik kan dit topic ook niet meer serieus nemen...
Ik vond Amy altijd hardstikke leuk. Heb al haar muziek.
Plant hier filmpjes als herdenking.
Dan het laatste nieuws en dat is hoe spijtig ook onder een laken naar het mortuarium. Het leven is hard en het kan zomaar over zijn.
Dan komt er 1 frusti forummer doorheen die gesjeesd is met dr eigen starre denkbeelden dat dat niet mag, die hier de boel een beetje loopt op te ruien. En zichzelf opblaast met 10 generaties. Gebakken lucht. Ieder z'n eigen mening hoor, maar dat hoef je niet op de 'man' te gaan spelen.
Nou het gaat allang niet meer over Amy Winehouse, maar alleen om een egootje wat hier als een klein kind staat te 'krijsen'.
mooie post he
Ik vond Amy altijd hardstikke leuk. Heb al haar muziek.
Plant hier filmpjes als herdenking.
Dan het laatste nieuws en dat is hoe spijtig ook onder een laken naar het mortuarium. Het leven is hard en het kan zomaar over zijn.
Dan komt er 1 frusti forummer doorheen die gesjeesd is met dr eigen starre denkbeelden dat dat niet mag, die hier de boel een beetje loopt op te ruien. En zichzelf opblaast met 10 generaties. Gebakken lucht. Ieder z'n eigen mening hoor, maar dat hoef je niet op de 'man' te gaan spelen.
Nou het gaat allang niet meer over Amy Winehouse, maar alleen om een egootje wat hier als een klein kind staat te 'krijsen'.
mooie post he
zondag 24 juli 2011 om 00:46