glijmiddel
donderdag 30 juni 2011 om 10:54
Ik wilde vandaag glijmiddel gaan bestellen want die van ons is bijna op.
Nu hebben we altijd het merk Eros gebruikt en de laatste keer kregen we een goedkoper alteratief aangeboden, het merk Pjur.
Daar was ik vandaag dus naar op zoek en toen zag ik een leuke aanbieding van het merk Eroglide.
Alle drie zijn ze op basis van silliconen, tussen de merken Eros en Pjur merkten wij geen verschil (behalve de prijs) en ik vroeg me dus af of er ook iemand bekend is met het merk Eroglide en of dat dus net zo goed is?
Nu hebben we altijd het merk Eros gebruikt en de laatste keer kregen we een goedkoper alteratief aangeboden, het merk Pjur.
Daar was ik vandaag dus naar op zoek en toen zag ik een leuke aanbieding van het merk Eroglide.
Alle drie zijn ze op basis van silliconen, tussen de merken Eros en Pjur merkten wij geen verschil (behalve de prijs) en ik vroeg me dus af of er ook iemand bekend is met het merk Eroglide en of dat dus net zo goed is?
donderdag 30 juni 2011 om 11:58
ik ben ook helemaal fan van glijmiddel op silliconen, alleen de prijs....nu gebruik ik al jaren die van X-man, goedkoop en snelle levering.
Zelf bestel ik gezien de gebruikssnelheid die van een halve liter
ps ze leveren lekker snel en concreet.
http://www.eroticx.nl/ind ... group_id=9&aid=13&lang=NL
Zelf bestel ik gezien de gebruikssnelheid die van een halve liter
ps ze leveren lekker snel en concreet.
http://www.eroticx.nl/ind ... group_id=9&aid=13&lang=NL
donderdag 30 juni 2011 om 12:06
Hahaha wat een goede site, keek net even onder de pjur producten, want wilde het prijsverschil weten, zie ik glijmiddel met de naam back door! haha ik lig helemaal in een deuk.
Ik koop trouwens mijn glijmiddel gewoon in een sexshop in Amsterdam nooit online, maar zie wel dat de prijzen lager zijn online.
Ik koop trouwens mijn glijmiddel gewoon in een sexshop in Amsterdam nooit online, maar zie wel dat de prijzen lager zijn online.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
donderdag 30 juni 2011 om 12:37
@ Norma Jeane waren de producten die je probeerde ook op silliconen basis?? Wij hebben namelijk ook eens een ander product geprobeerd (niet silliconen) en dat ging zo snel plakken dat sex gewoon pijnlijk was! Dat spul leek wel lijm! Als je het tussen je handen deed en die van elkaar trok dan zag je gewoon draden (net als echte lijm) tussen je handen... echt heel vervelend spul! Dat lag dus snel in de prullenbak.
Tussen Eros en Pjur merkten we beiden geen verschil...
Maar ik ben de hele ochtend aan het googelen geweest en dat loont wel moet ik zeggen...Wat een prijsverschillen zeg!
En ja in een winkel is het indd duurder als online maar dat merk ik met wel meer dingen dus vandaar dat ik eerst altijd googel voor ik op pad ga.
@PetraP ik ga zo eens snuffelen op je link... ik krijg alleen rode oortjes van al die producten die op mijn schermpje voorbij flitsen....pffffffff
Tussen Eros en Pjur merkten we beiden geen verschil...
Maar ik ben de hele ochtend aan het googelen geweest en dat loont wel moet ik zeggen...Wat een prijsverschillen zeg!
En ja in een winkel is het indd duurder als online maar dat merk ik met wel meer dingen dus vandaar dat ik eerst altijd googel voor ik op pad ga.
@PetraP ik ga zo eens snuffelen op je link... ik krijg alleen rode oortjes van al die producten die op mijn schermpje voorbij flitsen....pffffffff
donderdag 30 juni 2011 om 16:16
quote:boterblommetje schreef op 30 juni 2011 @ 15:33:
even een heel domme vraag hoor.
maar wat is het verschil tussen glijmiddel met en zonder siliconen?
is het zo dat zonder siliconen sneller opdroogt en plakkerig wordt?
Geen domme vraag hoor!
Met glijd gewoon veel beter en langer (het droogt niet op) en het is indd niet plakkerig (tenminste Eros en pjur niet!)
Zonder droogt snel op, je hebt er meer van nodig en onze ervaring is dus plakkerig.
De silliconen zijn niet slecht voor je huid in elk geval, ze zijn vergelijkbaar of beter dan die in schoonheidsproducten dus in dat geval gewoon veilig.
Mijn ervaring... eens je met hebt gebruikt wil je niet meer terug!
even een heel domme vraag hoor.
maar wat is het verschil tussen glijmiddel met en zonder siliconen?
is het zo dat zonder siliconen sneller opdroogt en plakkerig wordt?
Geen domme vraag hoor!
Met glijd gewoon veel beter en langer (het droogt niet op) en het is indd niet plakkerig (tenminste Eros en pjur niet!)
Zonder droogt snel op, je hebt er meer van nodig en onze ervaring is dus plakkerig.
De silliconen zijn niet slecht voor je huid in elk geval, ze zijn vergelijkbaar of beter dan die in schoonheidsproducten dus in dat geval gewoon veilig.
Mijn ervaring... eens je met hebt gebruikt wil je niet meer terug!
vrijdag 1 juli 2011 om 09:11
vrijdag 1 juli 2011 om 10:09
Wat zonde dat ze hem weg heeft moeten gooien.... weet jij wat er mee gebeurde dan?? (ik bedoel meer... verpulvert het materiaal of scheurtjes?? Ik weet niet wat ik me er bij voor moet stellen)
Gek eigenlijk want er staat bij veel merken in de omschrijving dat het gewoon te gebruiken is bij siliconen speeltjes.
Ik ga ze toch vanaf nu beter inspecteren bij het schoonmaken bedankt voor de waarschuwing in elk geval!
Gek eigenlijk want er staat bij veel merken in de omschrijving dat het gewoon te gebruiken is bij siliconen speeltjes.
Ik ga ze toch vanaf nu beter inspecteren bij het schoonmaken bedankt voor de waarschuwing in elk geval!
vrijdag 1 juli 2011 om 10:51
Wat ik van haar hoorde was dat het soort van oploste en heel erg plakkerig werd. Misschien is het niet met alle soorten glijmiddel op basis van siliconen zo maar had ze net iets had wat er extra mee reageerde of dat ze het er lang op heeft laten zitten.
Bij (online)seksshops waarschuwen ze er trouwens ook wel voor dat je het beter niet kan doen.
Bij (online)seksshops waarschuwen ze er trouwens ook wel voor dat je het beter niet kan doen.
woensdag 6 juli 2011 om 12:59
quote:PetraP schreef op 06 juli 2011 @ 11:55:
@Iebeltje, leuk dat je het gaat proberen, heb je de bestelling al binnen?
Ja gelijk de volgende dag al! Snelle levering inderdaad.
Qua "glibberigheid" is hij net iets (echt iets maar hoor!!) minder dan de eros/pjur die we hebben maar door de prijs kun je iets meer gebruiken hahhaa.
We zijn er dus tevreden over! Bedankt voor de tip!
@Iebeltje, leuk dat je het gaat proberen, heb je de bestelling al binnen?
Ja gelijk de volgende dag al! Snelle levering inderdaad.
Qua "glibberigheid" is hij net iets (echt iets maar hoor!!) minder dan de eros/pjur die we hebben maar door de prijs kun je iets meer gebruiken hahhaa.
We zijn er dus tevreden over! Bedankt voor de tip!
woensdag 6 juli 2011 om 19:30
quote:Miyagi75 schreef op 06 juli 2011 @ 18:31:
maar siliconen glijmiddel mag je eigenlijk niet gebruiken met condooms....
Dat is niet geheel waar! Van eros en pjur weet ik bijv dat ze niet het rubber van het condoom aantasten. Van x-man weet ik dat weer niet... maar hier geen gerubber meer dus ook geen last daarvan.
@boterblommetje, succes met uitproberen maar ik ben er bijna zeker van dat je verkocht bent en gelijk die andere de kliko in gooit.
maar siliconen glijmiddel mag je eigenlijk niet gebruiken met condooms....
Dat is niet geheel waar! Van eros en pjur weet ik bijv dat ze niet het rubber van het condoom aantasten. Van x-man weet ik dat weer niet... maar hier geen gerubber meer dus ook geen last daarvan.
@boterblommetje, succes met uitproberen maar ik ben er bijna zeker van dat je verkocht bent en gelijk die andere de kliko in gooit.
anoniem_127206 wijzigde dit bericht op 06-07-2011 19:31
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
zaterdag 23 juli 2011 om 11:06
Ik gebruik Sensilube van Durex. In eerste instantie wilde ik nooit glijmiddel gebruiken maar na de eerste keer met doe ik niet meer zonder! Ik koop ze bij:
http://www.slaapkamerspee ... jmiddel-40-ml-p-1721.html
http://www.slaapkamerspee ... jmiddel-40-ml-p-1721.html