Poll: Orgasme (vrouw)

24-07-2011 19:58 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mannen zijn volgens mij nogal gefixeerd op het klaarkomen van de vrouw tijdens een vrijpartij. Hoe belangrijk is het vrouwelijke orgasme voor de man en hoe belangrijk voor de vrouw?

Als je man bent maak je een keuze met [M].

Als je vrouw bent maak je een keuze met [V].

En wel een beetje eerlijk stemmen graag!!

Ik ben weer benieuwd.

Hoe belangrijk is het orgasme van de vrouw?

Totaal aantal stemmen: 96

[V] Geen must, dus niet zo belangrijk. (33%)
[V] Zonder een orgasme is het voor mij niet compleet. (42%)
[V] Ik wil meerdere keren klaarkomen tijdens onze sekspartij (13%)
[M] Zonder vrouwelijk orgasme is het voor mij niet compleet. (10%)
[M] Onbelangrijk, ik weet ook dat zij dat vindt. (1%)
[M] Onbelangrijk, want ik denk alleen maar aan mezelf. (1%)
Ik kan heerlijk gevreeën hebben en toch niet klaargekomen zijn. Het is niet dat een orgasme me niet interesseert, want dat doet het wel, maar het is geen noodzakelijk onderdeel van een vrijpartij voor mij. Het ontbreken van een orgasme maakt het voor mij geen slechte vrijpartij.
Voor mij is het eerlijk gezegd wel belangrijk. Zonder is toch niet helemaal af.
Zonder klaarkomen voel ik me meestal nogal....kut
OOOOOOOOOOOOHHHHHHHH!!!!!!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Volgens mij zijn mannen vooral gericht op hun eigen orgasme hoor. En bedenken ze pas daarna dat de vrouw misschien ook een orgasme had kunnen hebben en zijn vervolgens teleurgesteld als dat niet zo vanzelfsprekend is
Enoverigens vind ik je tweede optie niet zo optioneel. Geen must wil niet zeggen dat je het niet belangrijk vindt
quote:Yvaatje schreef op 24 juli 2011 @ 20:04:

Voor mij is het eerlijk gezegd wel belangrijk. Zonder is toch niet helemaal af.Dat vind ik ook...
quote:VotesforLeo schreef op 24 juli 2011 @ 20:18:

Enoverigens vind ik je tweede optie niet zo optioneel. Geen must wil niet zeggen dat je het niet belangrijk vindtDat dus.
Absoluut niet belangrijk (laatste plek),. Eerst mijn partner graag een stuk of drie keer.. Als het dan bij mij gebeurt prima maar ik geniet er meer van als hij klaarkomt
Voor mij is het niet zo belangrijk, Ik ben meer gericht op de ander. Dat kwam eerder omdat ik me niet zo goed wist te ontspannen. Inmiddels kan ik wel meer genieten van sex en durf ik dus ook meer aan mezelf te denken. Maar het belangrijkste vind ik toch dat ik merk dat de ander geniet. Een orgasme van hem is daarvan toch wel een 'bewijs'. Laatst vree ik en hij was nu erg bezig met mij, wat op zich helemaal geweldig was en resulteerde in een climax. Maar hij is niet klaargekomen en zei dat hij dat helemaal niet erg vond. Ik twijfel daar toch een beetje aan. Heb het niet eerder meegemaakt dat een man dat niet zo belangrijk vond. Ervaringen??
Yepz. Een enkele keer vind ik 't ook niet zo'n punt, vooral als de vrijpartij heel erg lang duurt en de opwinding een beetje inzakt.

Maar meestal toch wel graag
Voor mij is het ook belangrijk, anders blijf ik onrustig, en ik zak nooit in.
Hangt ervan af wat je gewoonte is, denk ik. Ik heb verschillende sekspartners gehad en bij elke partner had ik andere verwachtingen.

Toen ik nog een vaste relatie had (waar is de tijd), kwam ik altijd klaar, dus verwachtte ik het ook telkens opnieuw bij elke beurt en was het niet af als het orgasme er niet was.

Als ik nu seks heb, is dat met sekspartners (één tegelijk uiteraard). En ik denk dat ik me er te hard focus op de seks. In het begin wou ik absoluut klaarkomen, maar ondertussen weet ik dat het echt heeeel moeilijk is bij sekspartners, dus verwacht ik er de laatste tijd ook niet meer veel van. Dan maar gewoon seks en genieten van het moment, zonder naar dat hoogtepunt te streven. Daar leg ik me bij neer.
quote:eve1984 schreef op 24 juli 2011 @ 21:07:

Voor mij is het niet zo belangrijk, Ik ben meer gericht op de ander. Dat kwam eerder omdat ik me niet zo goed wist te ontspannen. Inmiddels kan ik wel meer genieten van sex en durf ik dus ook meer aan mezelf te denken. Maar het belangrijkste vind ik toch dat ik merk dat de ander geniet. Een orgasme van hem is daarvan toch wel een 'bewijs'. Laatst vree ik en hij was nu erg bezig met mij, wat op zich helemaal geweldig was en resulteerde in een climax. Maar hij is niet klaargekomen en zei dat hij dat helemaal niet erg vond. Ik twijfel daar toch een beetje aan. Heb het niet eerder meegemaakt dat een man dat niet zo belangrijk vond. Ervaringen??Heb ik ook eens een keer meegemaakt, dat hij bewust van plan was om mij te doen klaarkomen en daardoor hij 'erover schoot'. Ik nog mijn best doen natuurlijk, maar het hoefde niet zei hij. Ik voelde me heel vervelend, maar hij zei dat het echt geen ramp is en dat dat moet kunnen zo. Denk dat de man op dat moment voldoening heeft gehaald door jou eindelijk eens te doen komen. Maar is wel raar hé, als de man niet komt...
wat een onzin dat mannen alleen voor eigen klaarkomen gaan. Verder zoeken.....
Hier is het regelmatig zo dat één van ons niet klaarkomt. Soms laat hij mij zó intens en/of vaak komen dat ik echt compleet instort, wegzak in een heerlijke roes, en een enkele keer donder ik echt gewoon in slaap. Ook al omdat ik weet dat hij dat absoluut niet erg vindt, hij geniet er zelfs intens van om mij zo te laten genieten.

En andersom gebeurt dat dus net zo. Ik kan hem heel doelbewust heel langzaam naar zijn bergtopje laten klimmen, en dan zó intens laten klaarkomen dat hij gewoon even niet meer weet waar hij is haha. En daar geniet IK dan weer intens van... En zo kan het dus gebeuren dat één van ons de ander compleet 'over de top' jaagt waarna er weinig meer overblijft dan elkaar heerlijk vasthouden en samen in slaap vallen. En als het zo gaat vinden we dat allebei helemaal prima.

Dus voor mij: klaarkomen? Absoluut geen must. Elke vrijpartij is anders (godzijdank, ik heb andere ervaringen ook...) en het gaat zoals het gaat. Genieten en niet zo druk maken over die streepjes op de balk :-)))
quote:femminile schreef op 24 juli 2011 @ 21:37:

wat een onzin dat mannen alleen voor eigen klaarkomen gaan. Verder zoeken.....Nou, inderdaad. Zulke holbewoners zullen er vast wel zijn, maar ik heb ze gelukkig nog niet ontmoet haha
heerlijk als ik klaarkom, graag zelfs, maar ben niet chagrijnig of zo als het er een keer niet van komt. Als het meerdere keren achter elkaar NIET gebeurd, dan begin ik wel te balen.
Ik heb gestemd op

[M] Zonder vrouwelijk orgasme is het voor mij niet compleet.

Omdat ik weet dat mijn partner er net zó over denkt.
Vrijen zonder klaar te komen is absoluut geen optie.
Leven en laten leven
Voor mij is het met elkaar seksen het prettigts. Als mijn vrouw een orgasme krijgt vindt ik dat heel fijn om te zien, en lekker voor haar.

Gebeurd dat bij mij ook, dan is dat ook heerlijk maar voor mij is het nimmer een must.

Voor ons is het in ieder geval niet een ramp als een van ons of zelfs beiden geen hoogtepunt hebben.

Vraag me wel af of dat met onze leeftijd te maken kan hebben.
Soms ik wel en zij niet, soms zij wel ik niet, meestal beiden wel.

Allemaal geen probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven