De ultieme kletsmajoren

06-06-2011 20:18 2450 berichten
Alle reacties Link kopieren
... Hier gaan we verder met topic nummer 14,5

Pas geboren:

Babyboy, zoon van DD

Binnenkort verwacht:

Caatbaby, een jongetje september 2011

Luusbaby, een jongetje december 2011

En as we speak wordt er gewerkt aan een nieuwe mini versie van Laal

Link naar vorige topic:

Wij mogen nergens over praten ;-)
Ik zie het al helemaal voor me Neem wel mijn eigen producten en doekjes mee, ben ik aan gehecht namelijk
Heerlijke middag gehad. Lekker rustig.

Ik ben (heel erg misschien maar het was zo niet mijn ding) samen met Pienmini een verjaardag ontvlucht. Ik wilde echt huilen toen ik daar zat. En Pienmini kroop ook helemaal in een schulp en wilde niet meer van schoot af. Zo niet zijn ding!

Dus ik ben gevlucht naar opa en oma. Daar heeft hij heerlijk gespeeld. Heb ik een goede beurt gemaakt. En hebben we uiteindelijk met Pienman heerlijk gegeten.

Waren pas om 9 uur thuis dus Pienmini lag er laat in maar hij heeft zich zo goed vermaakt. Heel fijn is dat.

Laal, ik kan me nog een zwangerschap herinneren die ook met een non menstruatie begon.

Sproet jullie hebben toch een van de grootste internationale nieuwszenders? Kun je die niet ontvangen?

Ik ga even naar de groep want ik begrijp niks van het abacadabra op het eind.
We hebben geen kabel Pien (voegt ook weinig toe hoor, vooral veel meer van dezelfde slechte dating/reality/afvalrace programma's). En de andere nieuwszenders zenden regionale varianten uit. Echt een landelijk journaal hebben we dus niet.
Oh ja dan mis je af en toe inderdaad wel dingen. Lang leve internet!
Ja maar sproet, hoe moet je dan x factor kijken?
Dat kan dus weer wel Krieb (helaas zou ik haast zeggen ). Landelijke zenders zenden alleen regionale versies uit van het nieuws. Overige programma's (The Bachelorette, ANTM, Masterchef, CSI etc) gaan wel in het hele land tegelijk (of eigenlijk het halve, want prime time loopt nogal uiteen).
Ik zat vanavond op TLC (die nieuwe vrouwenzender) Kate + 8 te kijken...Best leuk...maar mijn god...hoe kan die vrouw in haar uppie 8 kinderen onderhouden.
Ik heb dat hele TLC nog niet eens gevonden. Het trekt me ook niet heel erg eigenlijk.
TLC zit dus weer op de kabel Jammer, want zij zenden geloof ik ook Project Runway uit.
Vind ik ook niet zoveel aan dat runway project.
Hoelaat kwam Kate plus 8? Ik keek dat altijd op Discovery. Ben dan instant blij met mijn ene kleine meisje

Ze ligt in de vs nogal onder vuur, en het schijnt dat hun kinderen behoorlijk out of control zijn, van school getrapt en alles... Zielig hoor.
Kwam rond een uur of 1800.

Meisjes, ik ga nog even lezen en dan lekker slapen.

Trusten!

Oh ja, Krieb, pak deze week even mijn agenda erbij en mail je dan om te plannen, goed.
Me too. Truste!!!
Morning!
Morning to you too!
Goedemorgen!

Heb net even uitgebreid de krant gelezen en ben helemaal depressief. Ik zal niet zeggen dat het vroeger allemaal beter was (want dat was niet zo), maar jemig, waar gaat het heen met de wereld? ( )

Krieb en Laal die met een poetsemmer aan de arm bij elkaar op bezoek gaan.

Krieb, ik ben wel een beetje lui en lamlenig op zo'n hangdag, maar ik pak ook vaak allerlei klussen aan waar ik normaal niet aan toe kom. En TZman en ik zijn spontaan samen uit eten gegaan dus ik kwam toch nog buiten. Voor de volgende hangdag zet ik het selecteren/bestellen van foto's op de agenda, want de albums van de meisjes lopen driekwart jaar achter.
Fotoalbums.... praat me er niet van (ik loop zelfs nog 3 vakanties achter )
Hallo, even een weekly update vanaf deze kant.

Heh heh, ik zit, drukke ochtend! Vanmorgen eerst naar het CB met de kleine man. Alles in orde, alweer 4795 gram en 59 cm (geen wonder dat de mt 56 broekjes hoog water geven, uhhhh tijd om de grotere kleertjes alweer op te snorren.. kleine reus!)

Op mijn verzoek wel even naar het tongetje laten kijken, en ook zij vond het kort, maar advies is als ze goed drinken niks aan laten doen. Nou heb ik alleen van dichtbij gezien dat wel problemen kan geven en weet dat het nu niet veel voorstelt om te laten knippen en als ze ouder zijn het wel een medische ingreep is. Mijn gevoel zegt dat ik er liever meteen wat aan laat doen. Verwees ze me door naar HA, of even vragen bij de VK want ze dacht dat er mischien iemand was in Pienstad die het zo deed.

Verder kreeg hij prikjes = niet leuk. Lag 'ie net zo leif te lachen naar de mevrouw (echt hij kan zooooo mooi lachen, de flirt!!), en dan dat, niet eerlijk.

Had ik gelijk daarop controle afspraak bij de VK, dus aangekleed en in de wachtkamer gevoed, toen was hij alweer blij en het leed geleden, dus ook de VK is nu verliefs op zijn lach en mooi (bruine) ogen.

Verhaal over tongriempje ook voorgelegd, en zij wist idd iemand die het kan doen, woont in mijn eigen dorp zelfs. VK is Zuid-Afrikaanse en heeft jaren en Engeland gewoont. Zij was het helemaal met me eens om nu te laten doen, ook al is dat niet het officiele advies. Zij heeft onlangs nog een symposium bijgewoont van een kinderarts in Engeland die sterkt aanraadt korte riempjes in de eerste weken te knippen. Wel fijn dus om mijn eigen gevoel bevestigd te krijgen. Ze gaat mijn gegevens doorgeven aan die dame en zij gaat me bellen, komt ze thuis langs.

BB is tijdens boodschappen onder zeil gegaan en ligt nu nog te knorren. Dus ik even een kopje thee en even internetten. Als hij idd veel slaapt vandaag kom ik vanmiddag nog even terug en probeer ik ook even een paar pagina's bij te lezen, maar ik ga nu even gebruik maken van de rust en wat huishoudelijke klusjes doen. Is echt even nodig, ik denk dat je bijna dekbed kan vullen met de plukken stof onder ons bed..

Oh en ik heb afgelopen vrijdag ook M*rena spiraaltje laten zetten. Stelde geen drol voor, en nu kunnen we weer woohoo. Ik denk dat we dit weekend maar eens even weer wat tijd voor elkaar moeten maken....

Maybe later.. veel liefs!
pssst, jullie krijgen weer een buurkindje erbij!
Hoi Duveltje, wie bedoel je?

Heey DD, leuk om je weer even te lezen! Volgens mij krijg je steeds meer de controle over je 2 schatjes, goed hoor
Halloooo!
Ik lees momenteel een topic waarin iemand serieus een nieuwe wagen aan gaat schaffen omdat met zes maanden blijkt dat ze toch liever haar kind naar haar toe heeft zitten. OMG! Dus niet dat dat kindje niet goed zit in het wandelwagengedeelte of iets ander ergonomisch, nee gewoon omdat ze liever naar haar kind kijkt tijdens het wandelen. Ik kan daar echt niet bij, ik vind mezelf echt niet ubermilieubewust ofzo, maar dit vind ik zo welvaartmaatschappij-divagedrag.

Sorry Ik moest het even kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven