goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
zondag 24 juli 2011 om 22:48
Ja waar is iedereen
Ibi hoe was de meet gisteren? Hoe voel je je?
Yellow, klote toch dat we erg gevoelig zijn voor rot dagen. Ik probeer er soms niet aan toe te geven. Soms lukt dat, soms ook niet natuurlijk.
Sanne, fijn dat hij er opuit is voor boodschappen. Hoop echt dat jullie eruit komen hoor. Soms kost alles zo'n energie.
Vannacht belde mijn oude vader, hij was doodziek. 40 graden koorts, blaasontsteking. Ben heel de nacht in de weer geweest en daar op de bank geslapen. Ben eigenlijk versleten. Morgen therapie. Ook leuk
Ibi hoe was de meet gisteren? Hoe voel je je?
Yellow, klote toch dat we erg gevoelig zijn voor rot dagen. Ik probeer er soms niet aan toe te geven. Soms lukt dat, soms ook niet natuurlijk.
Sanne, fijn dat hij er opuit is voor boodschappen. Hoop echt dat jullie eruit komen hoor. Soms kost alles zo'n energie.
Vannacht belde mijn oude vader, hij was doodziek. 40 graden koorts, blaasontsteking. Ben heel de nacht in de weer geweest en daar op de bank geslapen. Ben eigenlijk versleten. Morgen therapie. Ook leuk
zondag 24 juli 2011 om 23:28
Oh chat toch dat moet schrikken geweest zijn zeg! De hele nacht in de weer, ook heel vermoeiend, zowel lichamelijk als psychisch kan ik me zo voor stellen. En nu? hoe is het nu met hem?
Morgen therapie , ik wens je nu alvast heel veel sterkte en ik zal aan je denken
Sanne ik hoop dat je je morgen wat beter voelt.
Morgen therapie , ik wens je nu alvast heel veel sterkte en ik zal aan je denken
Sanne ik hoop dat je je morgen wat beter voelt.
zondag 24 juli 2011 om 23:41
was wel leuk vandaag bij naar schoonfam. geweest. Meeting gisteren was erg gezellig alleen zat ik net even te lezen op een topic over toespraak begrafenis en dat had ik beter niet kunnen doen ben weer helemaal overstuur.
Yellow, goed dat je wat nieuwe spullen voor jezelf gekocht hebt
Sanne, neem jezelf goed in achting he ziek is ziek ook voor je werk
Chat, wat enorm naar voor je vader hopelijk knapt hij snel weer op.
Chooc, blij dat het gezellig was. Ik wil nog wel uitgebreider verslag uiteraard wellicht per mail.
Yellow, goed dat je wat nieuwe spullen voor jezelf gekocht hebt
Sanne, neem jezelf goed in achting he ziek is ziek ook voor je werk
Chat, wat enorm naar voor je vader hopelijk knapt hij snel weer op.
Chooc, blij dat het gezellig was. Ik wil nog wel uitgebreider verslag uiteraard wellicht per mail.
zondag 24 juli 2011 om 23:47
Fijn at de meeting gisteren leuk was Iebels. Oh ik heb dat topic niet gezien, maar ik kan me voorstellen dat dat confronterend is om dat te lezen(ik kan wel bedenken waar het topic over gaat)
Ik ben hier hoor, als je even van je af wilt schrijven of praten?
zwaar ongepaste ego:
Net heel lang met moeder aan telefoon gehangen, en toch wel heftig gesprek over vroeger. Over dat iedereen bij ons thuis altijd maar zei dat ik een aanstelster was en een drama queen. En nu nog, en nu, nu kan ik het niet aan, nu wil ik zo graag soms gewoon een knuffel en dat mensen zeggen ik ben anders dan jij, maar je voelt je verdrietig en ik hoop dat je je snel beter voelt . Ipv dramaqueen dramaqueen.
Ik ben hier hoor, als je even van je af wilt schrijven of praten?
zwaar ongepaste ego:
Net heel lang met moeder aan telefoon gehangen, en toch wel heftig gesprek over vroeger. Over dat iedereen bij ons thuis altijd maar zei dat ik een aanstelster was en een drama queen. En nu nog, en nu, nu kan ik het niet aan, nu wil ik zo graag soms gewoon een knuffel en dat mensen zeggen ik ben anders dan jij, maar je voelt je verdrietig en ik hoop dat je je snel beter voelt . Ipv dramaqueen dramaqueen.
maandag 25 juli 2011 om 00:03
Ik lig op bed met een bonkende kop, dus ff snel, yellow. Ik snap dat het woord dramaqueen hard aankomt. Mensen die niet zo gevoelig zijn snappen 'onze' problemen niet. Laat ze. Ze hebben geen idee. Ik heb het afgeleerd om mijn problemen met 'sceptici' te bespreken, al dat onbegrip is me te pijnlijk.
Fijn dat meet gezellig was Ieb.
Slaap lekker allemaal xxx
Fijn dat meet gezellig was Ieb.
Slaap lekker allemaal xxx
maandag 25 juli 2011 om 00:11
Yellow je bent geen drama queen je bent een lieverd en je moet jezelf niet steeds zo naar beneden halen. Ik weet wel dat het makkelijk gezegd is en als je niet lekker in je vel zit is alles kut en klote. Je mag er zijn meis, echt waar. Dikke knuf van mij.
Chat hoe is het nu met je vader, is hij al wat opgeknapt? Als je vader erg ziek is kun je ook thuishulp krijgen. Succes morgen met je gesprek. Komt nu eigenlijk niet zo goed uit he, nu met je vader. Zul je zien krijg je alles tegelijk.
Sanne ik hoop echt dat jij en vriend eruit komen, en dat jij je morgen weer wat beter voelt. Als jij je nog niet zo lekker voelt dan ff een daggie vrij nemen.
Chooc en Ibi leuk dat de meet een succes was, en ibi waarom ga je kijken op een topic over toespraak op begrafenis? Je weet dat je er overstuur van word waarom het dan opzoeken? Dat snap ik echt niet. Moet je niet doen meid
Chat hoe is het nu met je vader, is hij al wat opgeknapt? Als je vader erg ziek is kun je ook thuishulp krijgen. Succes morgen met je gesprek. Komt nu eigenlijk niet zo goed uit he, nu met je vader. Zul je zien krijg je alles tegelijk.
Sanne ik hoop echt dat jij en vriend eruit komen, en dat jij je morgen weer wat beter voelt. Als jij je nog niet zo lekker voelt dan ff een daggie vrij nemen.
Chooc en Ibi leuk dat de meet een succes was, en ibi waarom ga je kijken op een topic over toespraak op begrafenis? Je weet dat je er overstuur van word waarom het dan opzoeken? Dat snap ik echt niet. Moet je niet doen meid
maandag 25 juli 2011 om 00:18
Ah chatt, lief van je ,maar zrgen jullie maar voor jezelf (allemaal us ook iebs en mikhah) Ik moet gewoon zelf leren beter mee om te leren gaan. Ik schrijf het gewoon graag even van me af, maar niet dat jullie je zorgen gaan maken om mij, want jullie hebben zelf meer dan genoeg op je bordje. Denk dat het lastig is, want het is mijn familie, dus ik wil dat ze het wel begrijpen. Nou ja. blabla komt wel weer
Heb jij een goede dag gehad tante Mikhah?
Heb jij een goede dag gehad tante Mikhah?
maandag 25 juli 2011 om 00:33
ja je hebt ook helemaal gelijk mika maar als ik zo'n titel zie kan ik het niet laten. ik vind ook dat ik dat maar aan moet kunnen ook al weet ik eigenlijk beter. Is eigenlijk niet zo goed voor mezelf zorgen he?
Yellow, krom is dat dan he die verzendkosten erbij betalen zeker als het zo duur is. Maar ja als die kast je het waard is is het toch wel fijn. Kun jij hem zelf in elkaar zetten denk je?
Yellow, krom is dat dan he die verzendkosten erbij betalen zeker als het zo duur is. Maar ja als die kast je het waard is is het toch wel fijn. Kun jij hem zelf in elkaar zetten denk je?
maandag 25 juli 2011 om 00:36
Nee maar ik snap het eigenlijk weer wel iebs. Ik heb ook soms van die zelf pijniging neigingen, net zoals bv video kijken van mijn broertje, dan raak ik alleen maar hysterisch, maar dat deed ik eerst toch .
Moet wel iemand erbij voor kast, een vriend van mij heeft dezelfde (dombas ofzo heet ie) en iemand moet hem zeg maar vasthouden, en de ander schroeft dan. Dus ik had wat rondgesmst, dinsdag kan iemand komen helpen
Moet wel iemand erbij voor kast, een vriend van mij heeft dezelfde (dombas ofzo heet ie) en iemand moet hem zeg maar vasthouden, en de ander schroeft dan. Dus ik had wat rondgesmst, dinsdag kan iemand komen helpen
maandag 25 juli 2011 om 00:39
Ach soms weet je ook niet of het goed of slecht is. Zo kan ik geen muziek van cold play horen omdat een nummer van cold play het laatste is wat mijn neefje aan het luisteren was. En nu haat ik cold play en ga het echt niet luisteren. Misschien stop ik mijn kop in het zand?
Yellow nog een potje spelen?
Yellow nog een potje spelen?
maandag 25 juli 2011 om 00:50
maandag 25 juli 2011 om 00:59
maandag 25 juli 2011 om 01:17