goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
En Chat succes straks bij de therapie
ja alles goed computer werd zo sloom dat spelen geen zin meer had en daarna kon ik haast niet op viva komen.

Ik drink heel af en toe in ieder geval nooit iets als ik alleen ben ook zoiets waar ik anders meer gebruik van zou maken dan goed is.
Alle reacties Link kopieren
oh gelukkig was het de computer , wel jammer natuurlijk, maar nou ja, je snapt me hoop ik.

Ja, ik vind het ook moeilijk dus om met drank om te gaan, dus maar gewoon niet (en 1 x per jaar heel dronken per ongeluk).
gelukkig ieb je bent weer boven water
quote:mika65 schreef op 26 juli 2011 @ 01:34:

gelukkig ieb je bent weer boven waterjazeker! Onkruid vergaat niet he
Trusten iebs
I moet ook echt zo gaan slapen...

En iebels ik vind je een roosje, geen onkruid
auw auw auw mijn buik doet zo vreselijke pijn. Ineens aan de dunne en nu enorme krampen.
ik mis patrick zo enorm erg! Ik kan en ik wil echt niet zonder hem echt niet en jullie zullen wel zeggen dat ik het wel kan omdat ik er nog steeds ben en dat het willen vanzelf weer terug komt en dat is ook wel zo maar echt ik WIL HET NIET. Ik ben zo moe, verdrietig en zoveel pijn tegelijk.

Hij was gewoon mijn alles en nu heb ik niets meer en ben ik helemaal alleen.
Nog altijd wakker inmiddels wel met kruik en pijnstillers. Wat een nacht!
@IBI

Je zal nu wel slapen.....nou ja, misschien.

Je weet ´t wel, maar ga nou lopen en leuke dingen doen.

Anders blijft er zo weinig van je over.

Beetje zuinig op jezelf zijn.

Liefde moet toch ook kracht geven.

Je weet ´t wel, zei ik al, maar ten overvloede, Xalvadora haalde dit artikel gisteren om 10.10 aan in iets over gewenning aan fluoxetine:

http://www.hiddetangerman ... wetenschap-hardlopen.html

Al was ´t maar omdat daar in staat dat bij stress geloof ik 1500 reacties plaatsvinden.

Beetje veel, vind je niet?

Toch baas blijven over je eigen lichaam?
Goede morgen dames. Ik ga het nog een keer proberen.

Ieb
Heel veel succes vandaag mama Chat Ik hoop dat het verhelderend zal zijn

Ibi, ik probeer je soms moed in te spreken. Wellicht valt dat niet altijd goed, maar ik gun je gewoon het allerbeste
Iebs.. Pff.. Ik vind het zo heftig

Ik wil ook graag hardlopen omdat het zo goed schijnt te zijn maar dan moet ik eerst 15 kilo kwijt Duurt dus nog wel ff geloof ik..

Zucht.. Wakker worden is moeilijk vandaag..
Ieb lief zijn voor jezelf

Heb over een uur afgesproken met ex, net een hysterische huilbui gehad. Zie er ook niet uit, maakt ook niet uit. Ga voor de spullen en niet voor hem! Ben een beetje zenuwachtig haha. Ik moet niets verwachten. Poeh ik haat ongesteld zijn :P.

Succes met de therapie vandaag chat!
quote:_yellowlove_ schreef op 26 juli 2011 @ 09:46:

Heel veel succes vandaag mama Chat Ik hoop dat het verhelderend zal zijn

Ibi, ik probeer je soms moed in te spreken. Wellicht valt dat niet altijd goed, maar ik gun je gewoon het allerbeste

Nee zo bedoelde ik het helemaal niet maar ik wilde aangeven dat, zelfs als ik zo diep zit, ik verstandelijk de dingen weet en juist de dingen die jullie schrijven me probeer voor me te halen omdat dat het meest verstandige is.

Chat, heel veel succes vandaag met de therapie (hoewel die nu al halverwege zal zijn)

Nerd, dank je voor je posting

Chooc, Is het voor je lichaam in de huidige staat te belastend om te hardlopen?

Venti, hopelijk is het spullen op halen bij ex relatief goed verlopen!

En natuurlijk een algemene ik ben nog niet zo lang wakker ga zo eens kijken wat ik vandaag ga doen.
Nou, ik ben geweest hoor. Heel aardig meisje, schat haar nog geen 30. Meisje dus. Dit was een intake. Volgende intake over ruim een week. Heb voor thuis een lijst meegekregen om in te vullen. ADHD test. Ze vond dat ik alles heel goed kon verwoorden. Alles goed op een rijtje had. Zelf mijn uiterste best deed om mijn gedachten te verzetten dmv vrijwilligerswerk, sporten, met de hond uit etc. Ze kon niet echt aangeven wat er aan mankeert. Ze dacht overgevoelige reactie op prikkels. Perfectionistisch, moeilijk iets uit handen geven, de controle zelf willen houden. En dat klopt wel. Denk ik. Ik kom over als een sterke vrouw. Aardig en schappelijk ook. Dit naar aanleiding van mijn vergissing van gisteren. Dat ik daar niet moeilijk over deed.

Misschien HSP, maar dat bestaat niet. Haha, ik zal er eens een topic over openen.
@C

Dat van HSP bedoelde je misschien ironisch, en ik weet niet of ´t topic je aanstaat, maar missschien vind je ´t leuk te bladeren:

Hoogsensitief/hooggevoelig

Daar schreef trouwens ook Panter. Vond dat die heel mooi, in de zin van menselijk, schrijft.

(Nu vertrokken dan wel onherkenbaar.)
Chooc, Is het voor je lichaam in de huidige staat te belastend om te hardlopen?

Ja Iebs, die knieblessure he..

Grrr ik had vandaag de intake voor computercursus. Kom ik daar (half uurtje rijden), is de vrouw op vakantie. 3 weken . En de docent zit ook vol. Kreeg duizendmaal excuses en zelfs reiskostenvergoeding. Heel lief hoor maar ik wil die cursus. Kutzooi, mag ik nóg langer wachten..

Dus ik ga bankhangen en tv kijken. Ben er wel ff chagrijnig van.
Ik ben zo verdrietig. Geen contact, nooit meer hem zien. ( ik weet dat er ergere dingen zijn in het leven). Hij was zo belangrijk voor me en nu is ie weg. F*ck geduld, ik wil gelukkig zijn :(. Ik kan gewoon niet stoppen met huilen, snif. Moet vanavond nog weg ook nog, even afleiding. Kon ik het maar goed maken.
ego:

nou ja zeg in het hondentopic beweerd iemand glashard dat het overlijden van je hond precies hetzelfde is als het overlijden van je dierbare. En niet in persoonlijke vorm geschreven maar algemeen. Grrr. heb reactie gegeven en ga me nu aankleden ff weg van het forum want zit me op te fokken.
Ze weten niet wat ze zeggen Ieb. Ik ben dol op mijn hond, maar het is toch never nooit niet te vergelijken met partner of andere dierbaren!
nee toch. In dec. is patrick overleden in een feb. onze hond in moeten laten slapen en als ik zo overstuur ben als vannacht is dat vanwege Patrick en niet vanwege onze hond hoe verdrietig dat ook is.
Choco, zie nu pas je bericht (vandaar dat ik er niets over zei aan de telefoon) stom zeg van die cursus, kun je hem niet ergens anders toch nog volgen?

Chat, misschien is het wel HSP , interesseert me geen donder of dat volgens sommigen wel of niet bestaat, als het jou helpt om met de tips voor mensen met HSP een fijner leven te kunnen leiden zou ik het gewoon aanpakken hoor!Het klinkt wel positief, alsof je daar wel je verhaal echt hebt kunnen doen, begrijp ik dat goed?

Ibi, ik snap dat het je woest maakt. Ik denk alleen als je nog nooit een naaste verloren hebt, dat je het je niet kunt voorstellen. Ik heb dat weleens geprobeerd, voordat mijn broertej was overleden, maar wat ik dacht dat het zou zijn, leek er niets eenop, in de verste verte niet. Het was veel, en veel erger in het echt . Dus ik denk dat mensen vanuit zo'n gevoel redeneren, en sjah, als mensen het wel hebben meegemaakt, en dan toch hun hondje gelijk stellen aan een mens, dan moeten ze dat doen, als dat hun helpt of iets voor hun betekent.Dat betekent niet dat jij, ik of wie dan ook dat ook hoeven vinden toch? Ik bedoel het niet onaardig hoor, maar ik merk wel vaker dat er volgens mij echt mensen zijn die hun huisdier beschouwen als mens, en dus met alle emoties erbij die ik alleen bij mensen voel .

Venti, ik hoop dat de afleiding van vanavond je wat helpt. Het is keihard, en het zal veel tijd kosten, maar je kunt hier echt weer bovenop komen
Klopt wat jij zegt hoor Yellow. Als je nog nooit iets meegemaakt hebt dan is de dood van een huisdier vreselijk natuurlijk.

Ja ik heb mijn verhaal kunnen doen en ik werd heel serieus genomen. Het was best een gelijkwaardig gesprek. Ik had niet het idee dat ik met een therapeut in gesprek was. Volgende keer is er een arts/psychiater bij. Praten over de medicijnen die ik al heel lang gebruik. Misschien moet ik overschakelen op iets anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven