24 uurs aankomst?
zondag 24 juli 2011 om 23:44
ik vroeg me af of je in de hotels langs de route de soleil 24 uurs aankomsten heb?
Wij willen namelijk vrijdagmiddag gaan rijden en dan tot ver onder lyon (montelimar/orange) doorrijden en daar rond 04-05 uur aankomen om even een paar uur slaap te pakken en te relaxen.
en om een uur of 11 de laatste 200km op het gemakje te rijden.
wie weet dit?
Wij willen namelijk vrijdagmiddag gaan rijden en dan tot ver onder lyon (montelimar/orange) doorrijden en daar rond 04-05 uur aankomen om even een paar uur slaap te pakken en te relaxen.
en om een uur of 11 de laatste 200km op het gemakje te rijden.
wie weet dit?
maandag 25 juli 2011 om 09:12
de formule 1 achtige hotels hebben allemaal wel zo`n formule. In frankrijk hebben ze nog 2 of 3 van die ketens maar de namen daar kan ik even niet opkomen.
Ik zou wel even kijken waar je ongeveer heen wil en eventueel al wat reserveren. In de vakantieperiode zit het namelijk best snel vol en het is jammer als je dan voor verrassingen komt te staan.
Ik zou wel even kijken waar je ongeveer heen wil en eventueel al wat reserveren. In de vakantieperiode zit het namelijk best snel vol en het is jammer als je dan voor verrassingen komt te staan.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 25 juli 2011 om 09:13