Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Is geen innesteling. Kan gewoon niet, want ik heb niet last van de tieten en ik bloed ook niet DAT MOET, dat was de vorige keer ook dus dat is een voorwaarde. Kwam alleen gister niet overeind omdat mijn maag zich letterlijk dubbel ging klappen, kon ff geen adem meer halen. Was ff eng. En dat trekken is zowel links als rechts, dus gewoon bezig me te laten bloeien.

Woensdag is dag 12 na IUI en dan is het meestal al wel duidelijk. Dus als ik vrijdag nog niet ongesteld ben dan zal ik misschien een testje ertegen aan gooien....denk ik.

Alvast prettige nacht.
quote:Star schreef op 27 januari 2008 @ 21:28:

Nou zelfgemaakte monchou taart hier was anders ook heul lekker hoor Kess Ik lust geen monchou....
Loretta is De Mol. Punt.
Echt niet Kess? Ook niet in ovenschotels enzo?
Maak jezelf niet gek Moon, deze keer kan het wel nestelen zonder bloed zijn. Heppik in me glazen bol gesien.
Moon, trekken en pijhijn was bij mij voor de echtes. Zo`n pijn dat ik ziek naar huis moest en bijna moest kotsen in de taxi zelfs....

Thanx voor de linkies, heb je wat vragen teruggemaild

Da`s dan wel erg lekkere taart Kess Taart van Wup was lekker maar ben niet zo gek op slagroomtaart.

Viltjestip genoteerd
Precies. Hoeft echt niet elke keer precies hetzelfde te gaan.

In ovenschotels heb ik het eigenlijk nooit geproefd, Star. Alleen in taart, en dat vind ik niet lekker.
Loretta is De Mol. Punt.
Nee kan niet, ik vind dat ik iets moet voelen

Denk dat pep duhr nieuwe comp heeft. Of bijna dan.

Sinds wanneer heb jij een hepatitus pik Star? Jakkes.
M`n ogen zijn rood maar ik doe gewoon net of ik het niet zie....
Ik ben ook niet zo dol op slagroomtaart. Daarom wordt Vitotaart denk ik marsepein in de vorm van cijfer 1. Kun je zo mooi opmaken, zie eerder post van Vish! Maar chocotaart uit meetplaats is nu toch ook wel erg goede optie.
Loretta is De Mol. Punt.
Hier ook enorme steken en pijnen in het begin, vooral als ik had gezeten en ineens overeind kwam, geen bloed gezien.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
ik wil niet kotsen daar heb ik een fobie voor, en het heb nog een naam ook. Ik ben emetofoob!! whaaaaaaaa
Gatver dat klinkt echt goor, Hepatitus Pik.
Nah je voelt toch ook wat muts!? Tsss.....
quote:Mooncatcher schreef op 27 januari 2008 @ 21:38:

Nee kan niet, ik vind dat ik iets moet voelen [afbeelding]

Maar je voelt toch ook iets? Dat trekkerige?

Ach, weet je wat het is? Als je pijntjes hebt durf je neit te denken dat het eventueel een innesteling zou kunnen zijn. Als je niets voelt denk je dat het zeker niets is. Eigenlijk is het dus nooit goed. En dat komt denk ik omdat je moet wachten, terwijl je wilt weten. Blegh!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik moet nog een taart voor Nemo (of 2 eigenlijk), Hema taarten vallen altijd zo tegen qua smaak vind ik. iemand weleens taart van de Deen of de Vomar gehad?

Nemo's Surinaamse familie komt volgende week zondag feestvieren bij me
Nu voel ik het niet meer, is maar heul soms. Ga ff girls from playboy mansion kijken. Blond en vreseluhk dom.
Moon, ik heb helemaal geen innestelingsbloed gezien bij Chica en t nest was toch goed ingenesteld. Heeeel goed zelfs, getuige nest's idioot lange bevalling

duim voor je

Tribuiune

Ik WIL die taart van KESS!!!

Ik heb nu zoooo zoooo zooo'n zin in chocola, grrrblmssstssk, en alleen chocopasta in huis. Ik ga maar een lepel pakken

Ik wil pruimenspul van Vish ook trouwens. Maar heb alleen port, ach ook oke

Ohh, misschien zijn er nog van die Chocomints, bestaan totaal vergeten, hoe kan dat nou??

*rent, checkt*

Jaaa :cheer2:"

Verwende Wuppie is lief Hoop dat hij inderdaad hele nacht doortuft.

Hmm, wilde nog meer zeggen maar weet het gewoon niet meer
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Exen zijn stom (en daarom gelukkig ook ex).

Laptop is kewl. Wij hebben 4 laptops. Ik 1, Lunaman 3 (waarvan 2 voor zijn werk). Hier komt al sinds het jaar 2002 geen pc meer binnen. Lelijke sta-in-de-weg-dingen.

Kess, breng stukje taart hier als je gaan halen bent.

Pep, Wuppenfeest klinkt toll.

Moon is lief.

Star, leuke foto's van jarig Ceetje op Haaifs.

Heb vanmorgen te hard geroepen dat het zo'n mooie dag was gisteren...

Vandaag was overduidelijk payback-time. Die lieve bloedjes van kinderen vangisteren zijn plots zomaar getransformeerd tot monstertjes: krijsen, slaan, schoppen, ruzie maken, speelgoed gooien, huilen, niet luisteren, niet slapen,...

Zou bijna blij worden dat ik morgen moet werken (tjoektjoeketuuttuut).

Nu ligt gelukkig alles in bed, voor zolang het duurt.
Ach Moon, wachten rukt
Ohh, instant karma dus, Luun

Hey had ik het nu goed met Ben & Jerry raadspelletje in NS? Ja toch? Ja he? Jaaaa
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Whaha Luun, dus toch niet dat soort dingen hardop zeggen maar in wit schrijven

Ik wil desktop omdat die volgens mij handiger/beter zijn qua capaciteit en uit te breiden enzo. En eventueel een printer erop is ook handy. Kan ook wel met laptop maar de praktijk wijst uit dat ik altijd met dat ding aan tafel zit en nooit op de bank hang ofzo.

Taart zag er ongeveer zo uit. En zo:

Maar dan iets smeuiger en cremeriger. Zo dus eigenlijk, van binnen dan:

Loretta is De Mol. Punt.

taart, i love taart, waar taart???

Moon, is altijd anders, ik had zo'n pijn dat ik ervan overtuigd was ongi te worden, niet dus! Hope so for you!
Oh Kess I need een kwijlbakje!!!
En nee, ik ga de plaatjes niet verkleinen en passend maken, want zo hebben we meeeeeeer!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven