Het theehuis
zondag 27 januari 2008 om 21:29
Is geen innesteling. Kan gewoon niet, want ik heb niet last van de tieten en ik bloed ook niet DAT MOET, dat was de vorige keer ook dus dat is een voorwaarde. Kwam alleen gister niet overeind omdat mijn maag zich letterlijk dubbel ging klappen, kon ff geen adem meer halen. Was ff eng. En dat trekken is zowel links als rechts, dus gewoon bezig me te laten bloeien.
Woensdag is dag 12 na IUI en dan is het meestal al wel duidelijk. Dus als ik vrijdag nog niet ongesteld ben dan zal ik misschien een testje ertegen aan gooien....denk ik.
Alvast prettige nacht.
Woensdag is dag 12 na IUI en dan is het meestal al wel duidelijk. Dus als ik vrijdag nog niet ongesteld ben dan zal ik misschien een testje ertegen aan gooien....denk ik.
Alvast prettige nacht.
zondag 27 januari 2008 om 21:37
Moon, trekken en pijhijn was bij mij voor de echtes. Zo`n pijn dat ik ziek naar huis moest en bijna moest kotsen in de taxi zelfs....
Thanx voor de linkies, heb je wat vragen teruggemaild
Da`s dan wel erg lekkere taart Kess Taart van Wup was lekker maar ben niet zo gek op slagroomtaart.
Viltjestip genoteerd
Thanx voor de linkies, heb je wat vragen teruggemaild
Da`s dan wel erg lekkere taart Kess Taart van Wup was lekker maar ben niet zo gek op slagroomtaart.
Viltjestip genoteerd
zondag 27 januari 2008 om 21:39
zondag 27 januari 2008 om 21:41
quote:Mooncatcher schreef op 27 januari 2008 @ 21:38:
Nee kan niet, ik vind dat ik iets moet voelen [afbeelding]
Maar je voelt toch ook iets? Dat trekkerige?
Ach, weet je wat het is? Als je pijntjes hebt durf je neit te denken dat het eventueel een innesteling zou kunnen zijn. Als je niets voelt denk je dat het zeker niets is. Eigenlijk is het dus nooit goed. En dat komt denk ik omdat je moet wachten, terwijl je wilt weten. Blegh!
Nee kan niet, ik vind dat ik iets moet voelen [afbeelding]
Maar je voelt toch ook iets? Dat trekkerige?
Ach, weet je wat het is? Als je pijntjes hebt durf je neit te denken dat het eventueel een innesteling zou kunnen zijn. Als je niets voelt denk je dat het zeker niets is. Eigenlijk is het dus nooit goed. En dat komt denk ik omdat je moet wachten, terwijl je wilt weten. Blegh!
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 27 januari 2008 om 21:41
zondag 27 januari 2008 om 21:43
Moon, ik heb helemaal geen innestelingsbloed gezien bij Chica en t nest was toch goed ingenesteld. Heeeel goed zelfs, getuige nest's idioot lange bevalling
duim voor je
Tribuiune
Ik WIL die taart van KESS!!!
Ik heb nu zoooo zoooo zooo'n zin in chocola, grrrblmssstssk, en alleen chocopasta in huis. Ik ga maar een lepel pakken
Ik wil pruimenspul van Vish ook trouwens. Maar heb alleen port, ach ook oke
Ohh, misschien zijn er nog van die Chocomints, bestaan totaal vergeten, hoe kan dat nou??
*rent, checkt*
Jaaa
"
Verwende Wuppie is lief Hoop dat hij inderdaad hele nacht doortuft.
Hmm, wilde nog meer zeggen maar weet het gewoon niet meer
duim voor je
Tribuiune
Ik WIL die taart van KESS!!!
Ik heb nu zoooo zoooo zooo'n zin in chocola, grrrblmssstssk, en alleen chocopasta in huis. Ik ga maar een lepel pakken
Ik wil pruimenspul van Vish ook trouwens. Maar heb alleen port, ach ook oke
Ohh, misschien zijn er nog van die Chocomints, bestaan totaal vergeten, hoe kan dat nou??
*rent, checkt*
Jaaa
Verwende Wuppie is lief Hoop dat hij inderdaad hele nacht doortuft.
Hmm, wilde nog meer zeggen maar weet het gewoon niet meer
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 27 januari 2008 om 21:43
Exen zijn stom (en daarom gelukkig ook ex).
Laptop is kewl. Wij hebben 4 laptops. Ik 1, Lunaman 3 (waarvan 2 voor zijn werk). Hier komt al sinds het jaar 2002 geen pc meer binnen. Lelijke sta-in-de-weg-dingen.
Kess, breng stukje taart hier als je gaan halen bent.
Pep, Wuppenfeest klinkt toll.
Moon is lief.
Star, leuke foto's van jarig Ceetje op Haaifs.
Heb vanmorgen te hard geroepen dat het zo'n mooie dag was gisteren...
Vandaag was overduidelijk payback-time. Die lieve bloedjes van kinderen vangisteren zijn plots zomaar getransformeerd tot monstertjes: krijsen, slaan, schoppen, ruzie maken, speelgoed gooien, huilen, niet luisteren, niet slapen,...
Zou bijna blij worden dat ik morgen moet werken (tjoektjoeketuuttuut).
Nu ligt gelukkig alles in bed, voor zolang het duurt.
Laptop is kewl. Wij hebben 4 laptops. Ik 1, Lunaman 3 (waarvan 2 voor zijn werk). Hier komt al sinds het jaar 2002 geen pc meer binnen. Lelijke sta-in-de-weg-dingen.
Kess, breng stukje taart hier als je gaan halen bent.
Pep, Wuppenfeest klinkt toll.
Moon is lief.
Star, leuke foto's van jarig Ceetje op Haaifs.
Heb vanmorgen te hard geroepen dat het zo'n mooie dag was gisteren...
Vandaag was overduidelijk payback-time. Die lieve bloedjes van kinderen vangisteren zijn plots zomaar getransformeerd tot monstertjes: krijsen, slaan, schoppen, ruzie maken, speelgoed gooien, huilen, niet luisteren, niet slapen,...
Zou bijna blij worden dat ik morgen moet werken (tjoektjoeketuuttuut).
Nu ligt gelukkig alles in bed, voor zolang het duurt.
zondag 27 januari 2008 om 21:48
Whaha Luun, dus toch niet dat soort dingen hardop zeggen maar in wit schrijven
Ik wil desktop omdat die volgens mij handiger/beter zijn qua capaciteit en uit te breiden enzo. En eventueel een printer erop is ook handy. Kan ook wel met laptop maar de praktijk wijst uit dat ik altijd met dat ding aan tafel zit en nooit op de bank hang ofzo.
Ik wil desktop omdat die volgens mij handiger/beter zijn qua capaciteit en uit te breiden enzo. En eventueel een printer erop is ook handy. Kan ook wel met laptop maar de praktijk wijst uit dat ik altijd met dat ding aan tafel zit en nooit op de bank hang ofzo.