Wat is een echte vriend?
maandag 25 juli 2011 om 19:32
Wat ik vandaag heb meegemaakt moet ik even vertellen. Ik heb een vriend waar ik regelmatig klusjes voor doe vandaag weer een mooie uitdagende klus wat ik leuk vind. Hij heeft mij in het verleden ook een hele week geholpen met een verbouwing. En veel meer ik vertelde over de a.p.k. keuring van de auto (die komt er door op 3 banden na). Belt hij net op heb je al een afspraak? ik zeg nu maandag zegt hij laat ze de rekening naar mij sturen je doet zoveel voor ons. Hij weet dat ik momenteel in een rot situatie zit ik had toevallig wat meevallers wat de belasting betreft dat weet hij ook maar hij zegt hou die boddy maar even voor je zelf. Ik wou ermee zeggen dat echte vrienden nog wel bestaan.
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
maandag 25 juli 2011 om 19:53
vriend
je hebt iemand nodig
stil en oprecht
die als het erop aan komt
voor je bidt of voor je vecht
pas als je iemand hebt
die met je lacht en met je grient
dan pas kun je zeggen:
'k heb een vriend
als je iemand hebt
die alles met je deelt
de tafel en het bed
één die nooit verveelt
als je iemand hebt
die al je zorgen heelt
weet je wat dat zeggen wil
weet je wat dat scheelt?
je hebt iemand nodig
stil en oprecht
pas als je iemand hebt
dan pas kun je zeggen:
'k heb een vriend
pas als je iemand hebt
dan pas mag je zeggen:
ik heb 'n vriend
Toon zegt het eigenlijk allemaal....
je hebt iemand nodig
stil en oprecht
pas als je iemand hebt
dan pas kun je zeggen:
'k heb een vriend
als je iemand hebt
die alles met je deelt
de tafel en het bed
één die nooit verveelt
als je iemand hebt
die al je zorgen heelt
weet je wat dat zeggen wil
weet je wat dat scheelt?
je hebt iemand nodig
stil en oprecht
pas als je iemand hebt
dan pas kun je zeggen:
'k heb een vriend
pas als je iemand hebt
dan pas mag je zeggen:
ik heb 'n vriend
Toon zegt het eigenlijk allemaal....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 25 juli 2011 om 19:59
maandag 25 juli 2011 om 20:05
Ik zal reageren, Scuba je altij comentaar.Himalaya het is zeker een heel goed maatje sinds onze diensttijd al en nog we hebben same in Ossendrecht gedient en een barret behaald dat zegt genoeg. Hekje boddy zegt in onze kringen wat financieel draagkracht.
It,s nice to be importent, but it,s more importent to be nice.
maandag 25 juli 2011 om 20:07
quote:suzuki schreef op 25 juli 2011 @ 20:05:
Ik zal reageren, Scuba je altij comentaar.Himalaya het is zeker een heel goed maatje sinds onze diensttijd al en nog we hebben same in Ossendrecht gedient en een barret behaald dat zegt genoeg. Hekje boddy zegt in onze kringen wat financieel draagkracht.Heb je in jouw kringen dan niet goed leren schrijven?
Ik zal reageren, Scuba je altij comentaar.Himalaya het is zeker een heel goed maatje sinds onze diensttijd al en nog we hebben same in Ossendrecht gedient en een barret behaald dat zegt genoeg. Hekje boddy zegt in onze kringen wat financieel draagkracht.Heb je in jouw kringen dan niet goed leren schrijven?
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 25 juli 2011 om 20:45
quote:suzuki schreef op 25 juli 2011 @ 20:05:
Ik zal reageren, Scuba je altij comentaar.Himalaya het is zeker een heel goed maatje sinds onze diensttijd al en nog we hebben same in Ossendrecht gedient en een barret behaald dat zegt genoeg. Hekje boddy zegt in onze kringen wat financieel draagkracht.Ik zie mijn naam en verder snap ik het weer niet.
Ik zal reageren, Scuba je altij comentaar.Himalaya het is zeker een heel goed maatje sinds onze diensttijd al en nog we hebben same in Ossendrecht gedient en een barret behaald dat zegt genoeg. Hekje boddy zegt in onze kringen wat financieel draagkracht.Ik zie mijn naam en verder snap ik het weer niet.