Lieve vriendin Breda

16-07-2011 20:13 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey meiden

Ben op zoek naar een lieve,leuke en een gezellige vriendin ( nen ) om een vrienschap op te bouwen. Met een aantal heb ik niet veel concact meer en ik zou graag nieuwe mensen willen leren kennen. Ben 24 jr oud,en ik vindt t leuk om allerlei dingen te ondernemen zoals bios, winkelen, iets drinken etc.

Wat ik in een vrienschap zoek is een vriendin waar ik gwn veel lol mee kan hebben en mee kan lachen, goed kan praten en die er ook is in moeilijke periodes. Gwn iemand die er altijd voor je is en je nooit laat vallen? Friends 4 live!

Spreekt mij berichtje je aan? Dan hoor ik graag van je liefste via een priveberichtje. ( zet mijn emailadres liever niet in beeld zo haha)

Liefs
Hoi, ik heb je een PM gestuurd!
Hey !

Ik heb een vriendenuitnodiging gestuurd , want anders lukte het me niet op een berichtje te sturen..
Hey red dress,

Ik heb een ander emailadres nu daar mag je me ook wat op sturen want op deze site schiet het ook niet op do112x@hotmail.com

Liefs
Heey!

het lijkt me leuk om met jou in contact te komen, alleen kan ik je geen pm sturen. Kun je een mailtje sturen naar:

romy_lady100@hotmail.com..

Liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven