Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik ontdek weer eens dat ik té visueel ingesteld ben. Heb opeens hele rare beelden op mijn netvlies van Inad met Trol en Copyguy op het witte paard die haar te hulp schiet
Whahaha, herkenbaar, moet ook bed in maar bedenk excuses en die zijn er te over: huiskamer nog niet opgeruimd en overal zooi, zij het schone zooi, moet nog formulieren invullen, bezwaarschrift aan IBG schrijven die me meer geld willen aftroggelen. Zucht

Truste!!

Ik laar hem nu move maken hoor trouwens. Al is laatste eigenlijk al van hem, maar toch. Zit heel weekend tussen dus dat telt niet meer
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Niet visualiseren roep ik altijd

Is echt vaak zo fout namelijk
Hier staat nog een afwas...:-(

En dapper als je kunt wachten tot hij iets doet. Ik ben daar nooit zo goed in (zei ik alsof ik dagelijks mannen versier )
Ja, wachten ook stom eigenlijk, maar vind dat ik de eerste move gemaakt heb, dus nu is het (nog steeds, ondanks uitnodigingen en broccolibloemen enzo) zijn beurt

Hier staat óók nog eens een afwas, whaha

Ik ga die even snel afwerken, tas klaarzetten, dat formulier doen en slapen. Truste vast!!
Lekker afwachten dus, is niet stom. Ik laat de afwas staan en hoop dattie morgen spontaan verdwenen is. En ik duik maar naast Eowman denk ik. Trusten!
Hier klaar nu, alleen afwas heeft onderspit gedolven. Morgen weer een nieuwe dag hoor

Truste
Salem's Lot (over vampieren Inad ) viel reuze mee. Rob Lowe maakt ook wel een hoop goed natuurlijk

Inad, beetje kunnen slapen?
Luna, hoe was de Efteling?
Goedemorgen!

Broccolibloemen? Volgens mij heb jij niet alles verteld, Inad. Of heb ik wat gemist? Veel plezier vandaag!

Star, lekker geslapen? Eerste nachtje als 28-jarige, tis me wat!

Ik ga zo naar basisschool hier op de hoek voor kennismaking met de directeur en officieel inschrijven van Tony. Voor volgende maand staat zo'n zelfde gesprek met directeur van andere school, wat verderop. Ben erg benieuwd of het een moeilijke keuze gaat worden of dat het meteen duidelijk is.
Loretta is De Mol. Punt.
Môggel. Hier goede nacht met alleen om half 3 overspannen jongetje wat spontaan weer in slaap viel toen ik even snel naar het toilet ging Eeeeehm ehehehhhheeee, mischien moet ie écht op een eigen kamer nu

Broccoli-bloemen heb ik ook even gemist maar gok op grapje van CopyGuy in de super bij de broccoli Succes vandaag Inad, niet koud zo in je nakie?

Best spannend lijkt me Kess, gesprek op mischien wel toekomstige basisschool van Tony... Groot wordt ie al, jouw mannetje! Maarre, het duurt nog 1,5 jaar ofzo toch voor ie officieel een kleutertje is?

Eow, ben erg benieuwd hoe Juno het heeft gedaan vannacht. Bij gedoe met clusterWup ging slapen ook altijd veel beter wanneer ik `m fles KV had gegeven... Kolven deed ik niet aan hoor

Rob Lowe is mega-fout maar best okay om het op te doen Star

Ik heb net Wups kado`s hetzij in de kast gezet hetzij bij de rest van z`n speelgoed gezet en gelijk maar even wat "oude" dingen weggehaald. Die stapelbekers van Smoby zijn leuk joh! Ik ga zo even Googlen om wat van z`n kado`s aan jullie te showen

Moet ook nog wel even slingers opruimen (na een week ja ) maar zeer Geen Zin. Vanmiddag naar m`n moeder om te gaan poetsen, zuhucht

En m`n ogen zijn rood maar ik doe de grote negeeheer-truc *fluit een deuntje en kijkt onschuldig om zich heen*
Van Tante Star

Van m`n nichtje

Van ander nichtje

Van m`n broertje (groter kon ik niet vinden )

Zo

Wat ik me even afvraag: wat doe je met zo`n verzilverd bestekje? Eigenlijk is het zonde om in de kast te leggen maar wat doe je er dan mee?
quote:peppie schreef op 28 januari 2008 @ 09:55:

Zo

Wat ik me even afvraag: wat doe je met zo`n verzilverd bestekje? Eigenlijk is het zonde om in de kast te leggen maar wat doe je er dan mee?Mee laten eten? Maar nee, die tip zocht je vast niet
Broccoli? Lekker!

Slechte nacht gehad. Gedroomd dat ik een positieve test had, en das bij mij altijd fout, en een dikke pukkel in mijn oor. Die heb ik ook elke maand behalve de keer dat het wel raak was. Grrr kom maar op met die teringsletten.

Inad beetje kunnen slapen?!

Pep heb je al een computerkeuze gemaakt?
Hier wordt het bestekje ook gebruikt om mee te eten

Mooie kadootjes voor Wuppert. Vindt hij het zelf ook al interessant?

Rob Lowe ok om op te doen, whoehahahahahahahaha. Gekke Pep

Leuk Kess, wat voor scholen zijn het? Gewoon openbaar? Of had je iets heul bijzonders in gedachten?
Dacht ook al dat ik iets gemist had met brocollibloemen :-) Beetje geslapen Inad?

Moon Wat is dat afwachten toch ellendig.

Mirjam was ook het eerste wat in mij opkwam.

Leuke kado's pep! Vooral Piraten annex Noachboot is leuk!

Hier geen doorslapend minimensje helaas. Wel íets beter dan afgelopen dagen, om 3 uur en 6 uur een voeding. En hij is gewogen en weegt nu 3525 gram. Hij was 245 gram aangekomen in precies 1 week tijd!!!

En ik neem aan dat dat goed is Eow? Ben nog niet zo thuis in aankomen van baby's hahahaha
Kess op scholenjacht. Lijkt me lastig kiezen. Ik hoop écht dat we verhuisd zijn voordat Juna naar school moet. Goede scholen zijn érg ver weg en met enorme wachtlijst hier. En in onze buurt alleen maar openbare en zwarte scholen met een erg slechte naam.

Zit hier een christelijke Montessorischool waar ik wel wat voor voel, maar Eowman is meer van het normale onderwijs.

Wat vinden jullie daar eigenlijk van?
Baby's horen tussen de rond de 100/150 gram aan te komen per week, vorige week was hij in precies 1 week 140 gram gegroeid en dat was al prima. 240 gram is érrug veel volgens mij.
Montessori is niet mijn ding, maar daar zou je je gewoon eens in moeten vediepen. Ben vanmorgen naar openbare, beetjes zwarterige school geweest op loopafstand. Is niet heul zwart, maar die naam heeft het wel. Beetje raar dus. Vond vooral het gebouw van binnen zo donker (aha, misschien daarom zwart!) en de spulletjes, meubilair en materialen wat armoedig aandoen. Maar dat komt waarschijnklijk omdat ik onbewust vergelijk met mijn oude werk, waar de bugetten heel anders (lees: hoger) liggen. Heb infopakketje meegekregen en ga dat maar eens bestuderen.

Luun, is het raar dat een school geen kleuters-to-be meer aannemen als ze ná 1 mei geboren zijn? Dat ze dan dus pas het volgende schooljaar in augustus kunnen starten? Dat zou beteken dat Tony dan al bijna 4,5 is!

Andere school waar ik nog ga kijken is witte school, christelijk en staat zeer goed aangeschreven. Is denk ik 7 minuten fietsen, maar voor lopen net te ver weg. Wij hebben zelf eigenlijk niets met het geloof, maar een beetje meekrijgen van de christelijke waarden en normen vind ik prima. Tegenwoordig worden kinderen ook doodgegooid met het suikerfeest, dus dan morgen ze ook wel weten dat Kerstmis iets meer is dan een kerstboom en pasen niet alleen draait om eieren zoeken. Toch?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Eowynn_ schreef op 28 januari 2008 @ 10:30:

Baby's horen tussen de rond de 100/150 gram aan te komen per week, vorige week was hij in precies 1 week 140 gram gegroeid en dat was al prima. 240 gram is érrug veel volgens mij.Mijn beide jongens hebben ook weken gehad dat ze zoveel aankwamen. Daar krijg je lekkere spekjes van! En dat vele aankomen wordt straks ook gewoon weer minder. Denk niet dat Juno een Sumootje-in-de-dop is!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven