Super Monopoly vraag
maandag 28 januari 2008 om 11:54
Bij Super de Boer krijg je weer van die monopoly kaarten waarmee je direct wat hebt bv ketschup of waar je een stel kaarten voor moet hebben.Ik heb nu 2 van Blaak,kun je caravan mee winnen,maar moet ik daar nu nog 1 of 2 kaarten bijhebben?
Leidsestraat heb ik ook voor een auto,neem aan dat ik alleen kalverstraat dan nog moet?
Leidsestraat heb ik ook voor een auto,neem aan dat ik alleen kalverstraat dan nog moet?
dinsdag 12 februari 2008 om 12:31
quote:ElleMichelle schreef op 28 januari 2008 @ 09:18:
Heb vanochtend een hoop kaarten ontvangen voor het Super Monopoly.
Weet iemand hoeveel je er voor Blaak Rotterdam moet hebben,ik heb er nu 2 (kun je een caravan winnen)
Wie wil er kaarten ruilen?
je moet om rotterdam compleet te maken 3 kaarten hebben. blaak coolsingel en hofplein.
ik heb zelf over neude/utrecht en hofplein/rotterdam en ben opzoek naar heerestraat/groningen en vreeburg/utrecht reacties graag iggiestyle@hotmail.com
Heb vanochtend een hoop kaarten ontvangen voor het Super Monopoly.
Weet iemand hoeveel je er voor Blaak Rotterdam moet hebben,ik heb er nu 2 (kun je een caravan winnen)
Wie wil er kaarten ruilen?
je moet om rotterdam compleet te maken 3 kaarten hebben. blaak coolsingel en hofplein.
ik heb zelf over neude/utrecht en hofplein/rotterdam en ben opzoek naar heerestraat/groningen en vreeburg/utrecht reacties graag iggiestyle@hotmail.com
maandag 17 mei 2010 om 22:07
boarder?
ik heb leidsestraat nodig
dan heb ik kalverstraat voor je
ik hoop op een reactie terug
groetjes debby
email: d.ebbbb@hotmail.com
ik heb leidsestraat nodig
dan heb ik kalverstraat voor je
ik hoop op een reactie terug
groetjes debby
email: d.ebbbb@hotmail.com