Welke??

27-07-2011 20:47 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan om een vibrator aan te schaffen, nou heb ik al een beetje gekeken bij Pabo en Christine maar er zijn zoveel verschillende. Heeft er iemand ervaring met deze winkels en misschien ook met een bepaald model??
Winkels zjin prima. Zoveel vrouwen, zoveel voorkeuren.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
wat wil je precies? wil je een vibo die je kunt inbrengen in je vagina/anus of wil je er eentje die zich vooral richt op de clitoris?

en wil je de vibo bijv. onder de douche gebruiken of niet in de buurt van water..
Nog een tegenvraagje uit nieuwsgierigheid. Waarom reageer jij alleen maar op de sex-topics?
quote:Fame schreef op 27 juli 2011 @ 20:51:

Nog een tegenvraagje uit nieuwsgierigheid. Waarom reageer jij alleen maar op de sex-topics?

Ik heb niet zoveel met de andere topics, sorry.

Ben ook altijd heel erg nieuwsgierig naar ervaringen van anderen.

Dat vindt je toch niet erg, hoop ik?
quote:xxniek schreef op 27 juli 2011 @ 20:51:

wat wil je precies? wil je een vibo die je kunt inbrengen in je vagina/anus of wil je er eentje die zich vooral richt op de clitoris?

en wil je de vibo bijv. onder de douche gebruiken of niet in de buurt van water..Nee, niet in de buurt van water. Ik wil een beetje gaan experimenteren met anaal en misschien kan zoiets daarbij helpen?
quote:polletje81 schreef op 27 juli 2011 @ 20:55:

[...]

Ik heb niet zoveel met de andere topics, sorry.

Ben ook altijd heel erg nieuwsgierig naar ervaringen van anderen.

Dat vindt je toch niet erg, hoop ik?daarnaast zijn sekstopics natuurlijk altijd erg leuk ;)
.
anoniem_118262 wijzigde dit bericht op 16-10-2011 18:31
Reden: daarom
% gewijzigd
quote:xxniek schreef op 27 juli 2011 @ 20:58:

[...]

daarnaast zijn sekstopics natuurlijk altijd erg leuk ;)

Dat vind ik dus ook, maar misschien twijfel je over mijn identiteit??

Ik heb ook gelezen dat er veel 'trollen' zijn hier.
quote:polletje81 schreef op 27 juli 2011 @ 20:57:

[...]

Nee, niet in de buurt van water. Ik wil een beetje gaan experimenteren met anaal en misschien kan zoiets daarbij helpen?

dan is de keuze enorm. ik zou voor een wat kleinere gaan, meteen zo'n grote vibo anaal lijkt me niet het meest ideaal. Zorg wel dat je een vibo neemt zonder ftalaten of nonylfenol. Dit zijn weekmakers en zijn gevaarlijke stoffen die in veel vibos voorkomen, ze kunnen nierproblemen veroorzaken..

je hebt ook vibos die je kunt opladen, scheelt een hoop batterijen.
Nog ander vraagje: hoe gaat het eigenlijk als je eenmaal zo'n apparaat in huis hebt? Doe je het dan ook nog weleens met je handen? Word je lui van een vibo of is het dan zonder minder fijn??
quote:polletje81 schreef op 27 juli 2011 @ 21:00:

[...]

Dat vind ik dus ook, maar misschien twijfel je over mijn identiteit??

Ik heb ook gelezen dat er veel 'trollen' zijn hier.Nee, je loopt al lang genoeg mee. Ha. Het was echt uit nieuwsgierigheid. Ik vind het hier altijd wel leuk om alle pijlers af te gaan. Maar zoals ik al zei, iedereen is anders. Haha.

Mag iemand dat even lekker zelf weten? Tjonge... of vraag je dit ook op de kinder pijler?

Polletje, ik vind ET met kop en schouders boven de andere viebs uitsteken. Trouwens niet geschikt voor anaal, dat kan je beter met speciale anaalplugjes proberen volgens mij (die hebben ook een iets andere vorm)

ET staat trouwens voor Electronic Tarzan, voor mij de koning onder de viebs.
O sorry Fame, mosterd
Ik had bij de Pabo de Anal Probe gezien. Het lijkt me dat er hier geen schadelijke stoffen in zitten? Ik weet echt niet of die te groot is om mee te beginnen. En 100% silliconen is dat goed of ook slecht?
quote:Rooss4 schreef op 27 juli 2011 @ 21:12:

O sorry Fame, mosterd Geeft niet! HAd gewoon zin om een vraag terug te stellen, gezien we altijd vragen beantwoorden. Beetje aan het rellen met mezelf. Hahaha.
quote:Fame schreef op 27 juli 2011 @ 21:09:

[...]

Nee, je loopt al lang genoeg mee. Ha. Het was echt uit nieuwsgierigheid. Ik vind het hier altijd wel leuk om alle pijlers af te gaan. Maar zoals ik al zei, iedereen is anders. Haha.Geeft niet, vragen staat altijd vrij.

Misschien ben ik een beetje vreemd, maar ik kan soms opgewonden raken van sommige onderwerpen die ik hier lees. Veel dingen zijn ook nieuw voor mij.

Ik ben lang getrouwd geweest met een man die vaak alleen maar aan zijn eigen genot dacht (alleen op en neer seks). Sinds kort heb ik een nieuwe vriend en die heeft mijn seksleven een enorme impuls gegeven. Ik begin mezelf als het ware te herontdekken. Kan soms door het lezen van sommige topics haast niet wachten tot vriendlief er weer is. Hij werkt vaak in de avonduren en ben ik dus alleen, vandaar dat ik wel wat afleiding kan gebruiken. En het rare is dat ik deze gevoelens nooit eerder heb gehad! Misschien spoor ik niet helemaal hoor.
Polletje, ik neem aan dat speeltjes voor dit doeleinde veilig zijn..hoewel, laatst stond er in de viva (nota bene) iets over "groene seksspeeltjes" zonder schadelijke weekmakers en duurzaam enzo. Maar dan nog... ik vind dat je ervan uit moet kunnen gaan dat speeltjes niet schadelijk zijn zolang je ze gebruikt waar ze voor zijn.

En natuurlijk spoor je. Er gaat een wereld voor je open na een seksueel ingeslapen relatie en daar geniet je met volle teugen van. Je mag hier alles vragen hoor en ik vind het allemaal niet gek. Leuk juist!

Geniet meisje, geniet!!
Dank je, ik voelde me al een beetje een buitenbeentje.
het is juist leuk dat je je zo kunt ontdekken! totaal geen probleem om hier je vragen te stellen en advies te vragen.

Echter heb ik de ervaring (overigens ook met PABO) dat je er niet altijd op kunt vertrouwen dat er geen schadelijke stoffen inzitten.. Ik raad in ieder geval aan om een vibo van een bekender, betrouwbaar merk te nemen..! Zwicht niet voor de goedkope versies..
quote:polletje81 schreef op 27 juli 2011 @ 21:41:

[...]

Misschien ben ik een beetje vreemd, maar ik kan soms opgewonden raken van sommige onderwerpen die ik hier lees. Veel dingen zijn ook nieuw voor mij.

Ik ben lang getrouwd geweest met een man die vaak alleen maar aan zijn eigen genot dacht (alleen op en neer seks). Sinds kort heb ik een nieuwe vriend en die heeft mijn seksleven een enorme impuls gegeven. Ik begin mezelf als het ware te herontdekken. Kan soms door het lezen van sommige topics haast niet wachten tot vriendlief er weer is. Hij werkt vaak in de avonduren en ben ik dus alleen, vandaar dat ik wel wat afleiding kan gebruiken. En het rare is dat ik deze gevoelens nooit eerder heb gehad! Misschien spoor ik niet helemaal hoor.Leuk toch?
Gelukkig maar, ik herken ook veel dingen in mijzelf die ik hier lees.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven