Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
woensdag 27 juli 2011 om 21:32
IK gooi het finale nummer er vast ik:
Daar boven op de berg
Daar boven op de berg
Daar woont onze trehev
Daar woont onze trehev
Die werd naar huis gestuuhuurd
Die werd naar huis gestuuhuurd
Door onze Master Chef
Door onze Mater Chef
En van je hela hela hela ho la la....
Daar boven op de berg
Daar boven op de berg
Daar woont onze trehev
Daar woont onze trehev
Die werd naar huis gestuuhuurd
Die werd naar huis gestuuhuurd
Door onze Master Chef
Door onze Mater Chef
En van je hela hela hela ho la la....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 27 juli 2011 om 21:33
quote:Kalliope schreef op 27 juli 2011 @ 21:30:
Loser Trehev ging uit varen,
met zijn bootje naar... masterchef
De weg was recht,
Maar zijn hoofd was krom,
En toen... werd de souchef boos op hem
En nog een Hell's Kitchen knaller
we kunnen wel een Gordy cd uitbrengen..
Loser Trehev ging uit varen,
met zijn bootje naar... masterchef
De weg was recht,
Maar zijn hoofd was krom,
En toen... werd de souchef boos op hem
En nog een Hell's Kitchen knaller
we kunnen wel een Gordy cd uitbrengen..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 27 juli 2011 om 21:34
quote:Summerdance schreef op 27 juli 2011 @ 21:28:
[...]
Niet!
Zo ver woon je toch niet bij mij vandaan?
Hier gewoon droog beetje wolkjes maar mijn ramen staan nog gewoon open hoor het komt hier nu met bakken uit de lucht zetten
enne, ik woon aan de andere kant van Nederland hoor
Ezeltje woont psies tussen ons in
[...]
Niet!
Zo ver woon je toch niet bij mij vandaan?
Hier gewoon droog beetje wolkjes maar mijn ramen staan nog gewoon open hoor het komt hier nu met bakken uit de lucht zetten
enne, ik woon aan de andere kant van Nederland hoor
Ezeltje woont psies tussen ons in
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 27 juli 2011 om 21:35
woensdag 27 juli 2011 om 21:36
quote:rosanna08 schreef op 27 juli 2011 @ 21:34:
[...]
het komt hier nu met bakken uit de lucht zetten
enne, ik woon aan de andere kant van Nederland hoor
Ezeltje woont psies tussen ons in topografische kennis van lik me vestje dus hier
*laat ik nou toch in de heilige overtuiging zijn dat jij in Rotjeknor woonde....hoe ik daar dan weer bij kom*
[...]
het komt hier nu met bakken uit de lucht zetten
enne, ik woon aan de andere kant van Nederland hoor
Ezeltje woont psies tussen ons in topografische kennis van lik me vestje dus hier
*laat ik nou toch in de heilige overtuiging zijn dat jij in Rotjeknor woonde....hoe ik daar dan weer bij kom*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 27 juli 2011 om 21:37
quote:Summerdance schreef op 27 juli 2011 @ 21:36:
[...]
topografische kennis van lik me vestje dus hier
*laat ik nou toch in de heilige overtuiging zijn dat jij in Rotjeknor woonde....hoe ik daar dan weer bij kom*geeeeen idee
vorige week woensdag kwamen er heul veul wandelaars door mijn durpie
[...]
topografische kennis van lik me vestje dus hier
*laat ik nou toch in de heilige overtuiging zijn dat jij in Rotjeknor woonde....hoe ik daar dan weer bij kom*geeeeen idee
vorige week woensdag kwamen er heul veul wandelaars door mijn durpie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 27 juli 2011 om 21:38
woensdag 27 juli 2011 om 21:39
quote:rosanna08 schreef op 27 juli 2011 @ 21:37:
[...]
geeeeen idee
vorige week woensdag kwamen er heul veul wandelaars door mijn durpie
God ja....wat stom dat ik dat nou vergeet zeg!
Maar je moet maar denken, Nederland is zo klein, alles is dichtbij Rotjeknor
[...]
geeeeen idee
vorige week woensdag kwamen er heul veul wandelaars door mijn durpie
God ja....wat stom dat ik dat nou vergeet zeg!
Maar je moet maar denken, Nederland is zo klein, alles is dichtbij Rotjeknor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 27 juli 2011 om 21:42
quote:InyMiny schreef op 27 juli 2011 @ 21:40:
Hm, SD vind mij echt niet leuk in dit topic...
Kalliope vind me geloof ik ook wel gek, omdat ik die 'sexy' versie niet leuk vind..
Ga dan toch echt maar douchen Nah IBtje, ik ben niet echt tegen jou, ik ben vooral Pro Gordy denk ik
Hm, SD vind mij echt niet leuk in dit topic...
Kalliope vind me geloof ik ook wel gek, omdat ik die 'sexy' versie niet leuk vind..
Ga dan toch echt maar douchen Nah IBtje, ik ben niet echt tegen jou, ik ben vooral Pro Gordy denk ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!