Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
Anoniem_36255
woensdag 25 mei 2011 om 20:09
Alle reacties
Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!
Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 21:16
Alle reacties
Link kopieren
quote:InyMiny schreef op 27 juli 2011 @ 21:13:
Mijn water zegt Whitney (sorry)Pak ff nieuw water of zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
koreveen
woensdag 27 juli 2011 om 21:16
Alle reacties
Link kopieren
Eggs Benedict moeten ze ook maken IM
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 21:17
Alle reacties
Link kopieren
quote:koreveen schreef op 27 juli 2011 @ 21:16:
Eggs Benedict moeten ze ook maken IMYummmmmmm
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_59955
woensdag 27 juli 2011 om 21:17
Alle reacties
Link kopieren
Wat vinden jullie zo verschrikkelijk aan Whitney?
Ik whit het namelijk nie
Anoniem_126187
woensdag 27 juli 2011 om 21:17
Alle reacties
Link kopieren
quote:InyMiny schreef op 27 juli 2011 @ 21:13:
Mijn water zegt Whitney (sorry)
Mijne helaas ook.
Denk echt dat die muts gaat winnen, ook van David trouwens.
rosanna08
woensdag 27 juli 2011 om 21:17
Alle reacties
Link kopieren
oooh Kalli, die eerste
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kalliope
woensdag 27 juli 2011 om 21:17
Alle reacties
Link kopieren
Ow, ik wilde Team David in mijn onderschrift zetten, maar hij doet het niet.
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_59955
woensdag 27 juli 2011 om 21:18
Alle reacties
Link kopieren
Oh, dat is ook wel makkelijk
Ik denk dat ik toch een keer een kookcursus ga volgen... Kan niet eens een zachtgekookt ei klaar maken
Anoniem_126187
woensdag 27 juli 2011 om 21:18
Alle reacties
Link kopieren
quote:InyMiny schreef op 27 juli 2011 @ 21:17:
Wat vinden jullie zo verschrikkelijk aan Whitney?
Ik whit het namelijk nie Haar irritante kutstemmetje en haar vreselijke opgewekte smoelwerkje.
koreveen
woensdag 27 juli 2011 om 21:19
Alle reacties
Link kopieren
Dat irritante nasale Amerikaanse stemgeluid, IM. Ik trek dat echt niet!
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 21:19
Alle reacties
Link kopieren
quote:rogue_25 schreef op 27 juli 2011 @ 21:18:
[...]
Haar irritante kutstemmetje en haar vreselijke opgewekte smoelwerkje.Dat dus!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_59955
woensdag 27 juli 2011 om 21:19
Alle reacties
Link kopieren
Sorry SD: water is op.
Heb alleen nog Spa blauw en dat werkt niet bij mij
Anoniem_59955
woensdag 27 juli 2011 om 21:20
Alle reacties
Link kopieren
Ik vind haar stem wel schattig... En ik vind haar lekker optimistisch en vrolijk.
Kalliope
woensdag 27 juli 2011 om 21:21
Alle reacties
Link kopieren
Kom op Lee.
Normaal gesproken heb ik niks met Lee, maar nu is mijn gejuich wel gerechtvaardigd.
Liever elitair dan een pauper!
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 21:21
Alle reacties
Link kopieren
quote:InyMiny schreef op 27 juli 2011 @ 21:20:
Ik vind haar stem wel schattig... En ik vind haar lekker optimistisch en vrolijk.Dan vind ik jou in dit topic gewoon stom!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
rosanna08
woensdag 27 juli 2011 om 21:21
Alle reacties
Link kopieren
ik vind haar ook leuk hoor Iny, maar Lee ook, dus ik ben even neutraal hier
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
koreveen
woensdag 27 juli 2011 om 21:21
Alle reacties
Link kopieren
Blij toe dat het niet gelukt is Kal!!
Anoniem_126187
woensdag 27 juli 2011 om 21:22
Alle reacties
Link kopieren
hey whitney zou toch haar kip laten vallen? of heb ik dat net gemist? Zo nee dan is zij dus door.
rosanna08
woensdag 27 juli 2011 om 21:22
Alle reacties
Link kopieren
ik krijg hier echt honger van weten jullie dat!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 21:22
Alle reacties
Link kopieren
Jum Jum Jum....lekker zacht eitje bij Lee!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kalliope
woensdag 27 juli 2011 om 21:22
Alle reacties
Link kopieren
En ik vind Lee's mama zo schattig.
Liever elitair dan een pauper!
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 21:23
Alle reacties
Link kopieren
En nog een lekker zacht eitje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_59955
woensdag 27 juli 2011 om 21:23
Alle reacties
Link kopieren
Nou ok dan SD...
Jammer, maar je mag in dit land nog steeds een eigen mening hebben gelukkig
rosanna08
woensdag 27 juli 2011 om 21:23
Alle reacties
Link kopieren
ik vind een zachtgekookt ei echt zo smerig he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 21:23
Alle reacties
Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 27 juli 2011 @ 21:22:
ik krijg hier echt honger van weten jullie dat!
Dat heb ik al een week Roos
Aha....Lee Whitney 1-0
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.