Entertainment alle pijlers

Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!

25-05-2011 20:09 1791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!







Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Alle reacties Link kopieren
quote:InyMiny schreef op 27 juli 2011 @ 21:29:

SD: ik heb een hekel aan de schreeuwende Gordon



Dat is juist de meest sexy versie van Gordon.



Hier dondert het ook niet hoor.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
IK gooi het finale nummer er vast ik:



Daar boven op de berg

Daar boven op de berg

Daar woont onze trehev

Daar woont onze trehev

Die werd naar huis gestuuhuurd

Die werd naar huis gestuuhuurd

Door onze Master Chef

Door onze Mater Chef



En van je hela hela hela ho la la....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:InyMiny schreef op 27 juli 2011 @ 21:29:

SD: ik heb een hekel aan de schreeuwende Gordon Raar mens....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 27 juli 2011 @ 21:30:

Loser Trehev ging uit varen,

met zijn bootje naar... masterchef

De weg was recht,

Maar zijn hoofd was krom,

En toen... werd de souchef boos op hem

En nog een Hell's Kitchen knaller



we kunnen wel een Gordy cd uitbrengen..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Tjees de lucht hier wordt helemaal donker. Ga zo onder de tafel zitten
Alle reacties Link kopieren
Als hij het nou zingt, dan worden wij het achtergrondkoor/de groupies!



Nou ja, ik dan. Jij wordt het potloodje.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
quote:koreveen schreef op 27 juli 2011 @ 21:33:

Tjees de lucht hier wordt helemaal donker. Ga zo onder de tafel zitten

Nah ik heb even naar buiten gekeken

Voor het huis, achter het huis....niets...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 27 juli 2011 @ 21:28:

[...]



Niet!

Zo ver woon je toch niet bij mij vandaan?

Hier gewoon droog beetje wolkjes maar mijn ramen staan nog gewoon open hoor het komt hier nu met bakken uit de lucht zetten

enne, ik woon aan de andere kant van Nederland hoor

Ezeltje woont psies tussen ons in
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 27 juli 2011 @ 21:34:

Als hij het nou zingt, dan worden wij het achtergrondkoor/de groupies!



Nou ja, ik dan. Jij wordt het potloodje.





Gordon en de Gordettes...



*vind Gordettes eigenlijk heel ranzig klinken*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Baaaarrrrffff Trev
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 27 juli 2011 @ 21:34:

[...]



het komt hier nu met bakken uit de lucht zetten

enne, ik woon aan de andere kant van Nederland hoor

Ezeltje woont psies tussen ons in topografische kennis van lik me vestje dus hier



*laat ik nou toch in de heilige overtuiging zijn dat jij in Rotjeknor woonde....hoe ik daar dan weer bij kom*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ik de slotnoot mag doen. Ga nu alvast oefenen.



And he's buuuuuuuuying a stairwaaaaays out of masterchef.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Russel de Rus....kan nie koken nie in een kook bus!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 27 juli 2011 @ 21:36:

[...]



topografische kennis van lik me vestje dus hier



*laat ik nou toch in de heilige overtuiging zijn dat jij in Rotjeknor woonde....hoe ik daar dan weer bij kom*geeeeen idee



vorige week woensdag kwamen er heul veul wandelaars door mijn durpie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 27 juli 2011 @ 21:37:

Russel de Rus....kan nie koken nie in een kook bus!
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 27 juli 2011 @ 21:37:

Ik vind dat ik de slotnoot mag doen. Ga nu alvast oefenen.



And he's buuuuuuuuying a stairwaaaaays out of masterchef.

Kalli weet je zeker dat je de slotnoot wilt doen?

Het klinkt namelijk nogal euhh....vals!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Vind die slotnoot erg mooi Kal!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Trevor en Russel zulke stakkers.

Wie lust er nou inktvis? Dat is toch een domme keuze.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 27 juli 2011 @ 21:37:

[...]



geeeeen idee



vorige week woensdag kwamen er heul veul wandelaars door mijn durpie

God ja....wat stom dat ik dat nou vergeet zeg!

Maar je moet maar denken, Nederland is zo klein, alles is dichtbij Rotjeknor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hm, SD vind mij echt niet leuk in dit topic...

Kalliope vind me geloof ik ook wel gek, omdat ik die 'sexy' versie niet leuk vind..



Ga dan toch echt maar douchen
Alle reacties Link kopieren
God wat is zij irritant!!

Elke keer als zij praat, dan klapt haar onderlip naar binnen...



Wel koel haar!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hier is de lucht ook nog blauw hoor, geen wolkje aan de lucht in mijn kleine durpje
Alle reacties Link kopieren
Die metamorfose was wel wat voor haar met die getekende permanent verbaasde wenkbrauwen zijn. Zoooo erg
Alle reacties Link kopieren
quote:InyMiny schreef op 27 juli 2011 @ 21:40:

Hm, SD vind mij echt niet leuk in dit topic...

Kalliope vind me geloof ik ook wel gek, omdat ik die 'sexy' versie niet leuk vind..



Ga dan toch echt maar douchen Nah IBtje, ik ben niet echt tegen jou, ik ben vooral Pro Gordy denk ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Dank je Koor, het is wel duidelijk dat jij talent herkend als je het hoort in tegenstelling tot sommige mensen.



Lalalala pasta

Van Loser Trehev

Lalala pasta

Verloor van salade

Lalala pasta

En een bord chips
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven