Forum
Nieuwe topics
Actieve topics
Algemene voorwaarden & huisregels
account
inloggen
Aanmelden
Home
Entertainment
Je echte leeftijd
Entertainment
alle pijlers
Relaties
Werk & Studie
Geld & Recht
Reizen
Seks
Gezondheid
Coronavirus COVID-19
Overig
Actueel
Oekraïne
Entertainment
Lijf & Lijn
Kinderen
Digi
Eten
Mode & Beauty
Zwanger
Psyche
Thuis
Klussen
Sport
Contact
Viva zoekt
Aangeboden
Gevraagd
Horen
Doen
Zien
Lezen
Je echte leeftijd
13-07-2011 21:35
171 berichten
1
...
3
4
5
6
7
Sabeltandcavia
woensdag 13 juli 2011 om 21:35
Alle reacties
Link kopieren
Nu op SBS6. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
Anoniem_97223
woensdag 27 juli 2011 om 22:00
Alle reacties
Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 27 juli 2011 @ 21:58:
Ik kijk toch niet alleen?
Sabeltandcavia
Ik kijk ook trash tv... maar het is wel erg saai he, beetje suf stel
Anoniem_97223
woensdag 27 juli 2011 om 22:02
Alle reacties
Link kopieren
krijgt ze dan ook een iPhone om die geweldige apps voortaan te kunnen bekijken in de supermarkt?
Sabeltandcavia
woensdag 27 juli 2011 om 22:03
Alle reacties
Link kopieren
Waarom dat kapsel?
Ik vind hier dingen van.
Anoniem_97223
woensdag 27 juli 2011 om 22:05
Alle reacties
Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 27 juli 2011 @ 22:03:
Waarom dat kapsel?Ze ziet nu van alles, maar niet dat kapsel
Tickel
woensdag 27 juli 2011 om 22:06
Alle reacties
Link kopieren
Als je je leijk voelt, waarom zou je dan nog de moeite nemen voor een leuk kapsel?
Kijk met 1 oog, ben doodop
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Anoniem_97223
woensdag 27 juli 2011 om 22:08
Alle reacties
Link kopieren
Het programma voelt zo niet oprecht doordat hij Engels praat en zij Nederlands, daardoor lijkt alles een toneelstukje.
Sabeltandcavia
woensdag 27 juli 2011 om 22:08
Alle reacties
Link kopieren
Maar welke kapper wil zoiets knippen??
Ik vind hier dingen van.
Anoniem_97223
woensdag 27 juli 2011 om 22:10
Alle reacties
Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 27 juli 2011 @ 22:08:
Maar welke kapper wil zoiets knippen??Als ik op straat rondkijk zijn er heeeuuul veel kappers in Nederland die zoiets willen knippen.
Sabeltandcavia
woensdag 27 juli 2011 om 22:11
Alle reacties
Link kopieren
quote:anno1984 schreef op 27 juli 2011 @ 22:08:
Het programma voelt zo niet oprecht doordat hij Engels praat en zij Nederlands, daardoor lijkt alles een toneelstukje.Ja, dat vind ik ook wel irritant
Ik vind hier dingen van.
Anoniem_97223
woensdag 27 juli 2011 om 22:11
Alle reacties
Link kopieren
die eeuwige smeerkaas....
Sabeltandcavia
woensdag 27 juli 2011 om 22:12
Alle reacties
Link kopieren
Ze hebben haar bril ook weggeshopt
Ik vind hier dingen van.
Anoniem_97223
woensdag 27 juli 2011 om 22:13
Alle reacties
Link kopieren
Ik wilde net zelf die echte leeftijd test doen, maar ze wilden zoveel prive gegevens hebben om mij te overstelpen met reclame via alle kanalen dat ik het toch maar niet gedaan heb.
Sabeltandcavia
woensdag 27 juli 2011 om 22:22
Alle reacties
Link kopieren
Ze is naar de kapper geweest!
Ik vind hier dingen van.
Anoniem_97223
woensdag 27 juli 2011 om 22:23
Alle reacties
Link kopieren
jaaaa, de stekeltjes staan beter...
Tickel
woensdag 27 juli 2011 om 22:24
Alle reacties
Link kopieren
Ik haak af, ben ontzettend moe van al het reizen de afgelopen 48 uur.
Misschien tot morgen in een ander trash programma!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Sabeltandcavia
woensdag 27 juli 2011 om 22:25
Alle reacties
Link kopieren
Tot morgen Tickel
Ik vind hier dingen van.
Anoniem_97223
woensdag 27 juli 2011 om 22:25
Alle reacties
Link kopieren
truste..als ik niet meer reageer ben ik ook met de laptop op schoot in slaap gevallen... het is zo saai.. is er geen betere trash op een ander net?
Sabeltandcavia
woensdag 27 juli 2011 om 22:26
Alle reacties
Link kopieren
Zou er wel eens een levensverwachtingsjaar ofhoeheetdat uitkomen die jonger is dan de echte leeftijd? Dus dat je eigenlijk al dood had moeten zijn?
Ik vind hier dingen van.
Anoniem_97223
woensdag 27 juli 2011 om 22:28
Alle reacties
Link kopieren
ja, dat zie je wel op de site. Bijvoorbeeld bij mensen die veel sporten en heel gezond eten zijn dan 5 jaar jonger..
Sabeltandcavia
woensdag 27 juli 2011 om 22:29
Alle reacties
Link kopieren
Maar die worden wel oud. Ik bedoel dat ze niet ouder gaan worden dan een leeftijd die ze al voorbij zijn.
Ik vind hier dingen van.
Anoniem_97223
woensdag 27 juli 2011 om 22:30
Alle reacties
Link kopieren
ik zie dat jij queen trash tv bent;-), waar ga je nu heen?
1
...
3
4
5
6
7
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder
Actieve topics
Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
in
Overig
-
15 seconden geleden
Maak een ander woord van minimaal de laatste 3 letters / 40
in
Overig
-
40 seconden geleden
"Meant to be" verhalen
in
Relaties
-
2 minuten geleden
Interessant huis, maar...
in
Thuis
-
3 minuten geleden
Temperatuur in huis
in
Overig
-
5 minuten geleden
Napraattopic 2026.2 met geklets
in
Overig
-
5 minuten geleden
Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
in
Psyche
-
7 minuten geleden
Hartinfarct bij vrouwen
in
Gezondheid
-
14 minuten geleden
Vape gevonden
in
Kinderen
-
46 minuten geleden
Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
in
Relaties
-
48 minuten geleden
Terug naar boven