Wat moet ik nu?

27-07-2011 23:45 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties!

Ik ga niet zo moeilijk meer doen en denken, en zie vanzelf wel waar het schip strandt.
Je mag kiezen:

Optie 1, dream on

Optie 2, wakker worden

En laat even een slaapregistratie doen, je bent aan het typen in je slaap. Wie weet wat je nog meer uitspookt!
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 27 juli 2011 @ 23:55:

Je mag kiezen:

Optie 1, dream on

Optie 2, wakker worden

En laat even een slaapregistratie doen, je bent aan het typen in je slaap. Wie weet wat je nog meer uitspookt!Haha, ik slaap niet
Jullie weten niet zeker of jullie op jongens vallen maar jullie zoenen wel met elkaar en zo? Goh......... apart.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoi Daan,

Ik lees dat je wat verward bent over je eigen gevoelens.

Wellicht is de site van expreszo iets voor je. Speciaal voor jongeren. Hebben ook een forum en heel veel ervaringsdeskundigen. Succes

Www. Expreszo.nl
Hij zegt zelf dat er geen toekomst is voor jullie samen, dus laat het los.
Het is je neef...laat hem los.

Je weet zelf niet eens zeker of je op jongens valt. Hij weet niet zeker of hij op jongens/meisjes valt.

En gezien de familiaire relatie die jullie hebben lijkt het me niet een helemaal gezonde basis voor een relatie.

Ga eerst eens zelf onderzoeken wat jij nu wil op t gebied van een relatie. Hetero/Homo..ga t uitzoeken, maar wel met anderen dan je neef.

En bedenk bij jezelf, is dit echt een gezonde relatie?
En de familie vindt het wel best als 2 neefjes met elkaar zoenen?
Even voor de duidelijkheid: jij bent homo en hij weet het niet? Laat maar los zou ik zeggen. Gaat dan nog heel lang duren voor hij uit de kast gaat komen of hij is gewoon in de uitprobeerfase en dat is bij een neef wel zo veilig...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 juli 2011 @ 00:03:

Jullie weten niet zeker of jullie op jongens vallen maar jullie zoenen wel met elkaar en zo? Goh......... apart.Dat is wel raar inderdaad, maar het is toch echt zo
quote:hekje schreef op 28 juli 2011 @ 00:04:

En de familie vindt het wel best als 2 neefjes met elkaar zoenen?Blijft het tenminste in de familie.
quote:VotesforLeo schreef op 28 juli 2011 @ 00:04:

Even voor de duidelijkheid: jij bent homo en hij weet het niet? Laat maar los zou ik zeggen. Gaat dan nog heel lang duren voor hij uit de kast gaat komen of hij is gewoon in de uitprobeerfase en dat is bij een neef wel zo veilig...Ik weet niet of ik homo ben hoor. Hij weet alles van mij, dus ook dit.
Zeg Daan, nooit een meisje leuk gevonden hier voor? Nooit met een meisje aangerommeld?
Hmmm...ingewikkeld dat jullie het allebei niet zeker weten maar dat jij wel het liefst je hele leven bij hem wil zijn. Heb je ook wel het e.e.a. met meisjes gedaan?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 juli 2011 @ 00:10:

Zeg Daan, nooit een meisje leuk gevonden hier voor? Nooit met een meisje aangerommeld?Jawel, dat voelde prima. Dit gaat niet over aanrommelen, maar over een vriendschap die ergens anders op uitdraaide.
quote:VotesforLeo schreef op 28 juli 2011 @ 00:11:

Hmmm...ingewikkeld dat jullie het allebei niet zeker weten maar dat jij wel het liefst je hele leven bij hem wil zijn. Heb je ook wel het e.e.a. met meisjes gedaan?Ja dat is waar.
quote:yette schreef op 28 juli 2011 @ 00:03:

Hij zegt zelf dat er geen toekomst is voor jullie samen, dus laat het los.

Dat hebben we een paar maanden geleden samen besloten, maar nu gaat het juist weer de andere kant op.

Wat een verwarring
Ik zou me niet zo druk maken over in welk hokje je past: homo, hetero, bi, is uiteindelijk niet zo belangrijk. het gaat om wat je voor elkaar voelt.

Over jullie relatie: kijk gewoon waar het heen gaat, jullie hoeven toch niet nu meteen een keuze te maken voor de rest van je leven? Je hoeft er toch niet meteen een label "relatie" aan te plakken?
quote:sharra schreef op 28 juli 2011 @ 00:29:

Ik zou me niet zo druk maken over in welk hokje je past: homo, hetero, bi, is uiteindelijk niet zo belangrijk. het gaat om wat je voor elkaar voelt.

Over jullie relatie: kijk gewoon waar het heen gaat, jullie hoeven toch niet nu meteen een keuze te maken voor de rest van je leven? Je hoeft er toch niet meteen een label "relatie" aan te plakken?

Je hebt gelijk

Dus eigenlijk moet ik wachten en het aan hem overlaten?

Misschien komt in de tussentijd een van ons toch nog iemand anders tegen, en blijven we beste vrienden.
Ik ben het eens met Sharra. Laat je gewoon door je gevoel leiden en kijk waar jullie samen eindigen of niet. Ik vind het wel fijn voor jullie dat de familie goed reageerd. Is dat in ieder geval een zorg minder.

Maar je zegt dat je van hem houdt en dat het een diepe vriendschap is. Is het dan liefde of houden van een goede vriend? En voelen jullie je erg sexueel tot elkaar aangetrokken? Want er zit natuurlijk nogal een verschil tussen alleen zoenen en seks.
Nee waarom zou jij het aan hem moeten overlaten? Jullie kunnen toch samen lol hebben op jullie manier en kijken waar het schip strandt.
quote:mikje schreef op 28 juli 2011 @ 00:39:

Ik ben het eens met Sharra. Laat je gewoon door je gevoel leiden en kijk waar jullie samen eindigen of niet. Ik vind het wel fijn voor jullie dat de familie goed reageerd. Is dat in ieder geval een zorg minder.

Maar je zegt dat je van hem houdt en dat het een diepe vriendschap is. Is het dan liefde of houden van een goede vriend? En voelen jullie je erg sexueel tot elkaar aangetrokken? Want er zit natuurlijk nogal een verschil tussen alleen zoenen en seks.

Ik denk de hele dag aan hem, wil hem overal bij hebben, en mis hem als hij er niet is.

Seksueel niet echt bezig geweest.

Maar dat hoeft toch niet altijd?
quote:mikje schreef op 28 juli 2011 @ 00:41:

Nee waarom zou jij het aan hem moeten overlaten? Jullie kunnen toch samen lol hebben op jullie manier en kijken waar het schip strandt.Ja
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
quote:yette schreef op 28 juli 2011 @ 00:51:

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?16 en 18

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven