The internet is a playground

28-07-2011 01:34 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aantal uren hardop mogen lachen door deze website.

Klik

Enjoy
Oh dank je!!!!!!!!!!! Die zocht ik laatst maar was naam vergeten. Heb je die mailwisseling ook gezien met die vrouw wiens kat kwijt was? En de steeds absurdere vermist-posters. Zit nu alweer hardop te lachen
Hij is erg grappig!

Soms wel eens met kromme tenen aan het lezen als hij weer replied op een e-mail omdat ik zelf niet zo ver zou durven gaan.

Van deze E-mail wisseling zorgde het laatste stukje voor een hinnikende paardenlach.

moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-07-2011 08:24
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha. FAN-TAS-TISCH.

Dit maakt mijn ik-hang-nog-steeds-op-de-bank-om1-uur-snachts-leuk!
Oprah snapt het allemaal niet meer.
Mrsje dat wordt een slaaptekort morgen
Geweldige link! Dank!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
@Conundrum...Naaah valt wel mee . Zoals in mijn topic al te lezen is heb ik niet veel te doen. Kan lekker tot laat uitslapen!
@Conundrum, ik heb een gedeelte van je posting (qoute van de website) verwijderd i.v.m. de manier waarop er over homoseksuelen wordt gepraat, dit past niet in onze huisregels.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Wow. Je maakt mijn dag! Ik vond zijn spin en huisfeest schrijfsels al fantastisch maar een hele site..? Mijn productiviteit op het werk duikelt naar beneden...
Ik zit al ruim een uur al die verhalen te lezen, super! had nog nooit van de man gehoord, maar ik vind het helemaal geweldig!
Geweldig! Bedankt voor je link!

Hahaha Missing Missy..
quote:ModeratorViva schreef op 28 juli 2011 @ 08:25:

@Conundrum, ik heb een gedeelte van je posting (qoute van de website) verwijderd i.v.m. de manier waarop er over homoseksuelen wordt gepraat, dit past niet in onze huisregels.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaWat een super overdreven reactie. Er werd niet over homosexuelen gepraat. Hierbij word ik weggezet als een of andere gaybasher. Schandalig!!!@
Huh, gaybashen wordt juist belachelijk gemaakt in de link... ik moest idd ook hard lachen om die laatste!
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven