Madeleine McCann mogelijk in India

28-07-2011 12:45 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
'Madeleine McCann mogelijk in India'

Laatste update: 28 juli 2011 12:39 info

AMSTERDAM - Het verdwenen Britse meisje Madeleine McCann bevindt zich mogelijk in India. De politie in het land voert momenteel DNA-tests uit om de identiteit van het meisje te achterhalen.

Dit meldt de Britse krant The Sun donderdag.

Een Britse toerist zou het meisje hebben herkend in de noordelijke stad Leh. Het meisje dat sinds een vakantie met haar familie in Portugal in 2007 is vermist, zou zich in het gezelschap van een Belgische man en een Franse vrouw bevinden.

De Britse toeriste probeerde het meisje direct mee te nemen, aldus de krant. De politie zou de paspoorten van het koppel inmiddels hebben ingenomen.

Madeleine McCann verdween op 3 mei 2007 uit een Portugees vakantieappartement. Toen ze verdween was ze 4 jaar.

-------------

Wat hoop ik dat ze het is ! Wat zou dat ontzettend fijn zijn voor haar familie
Volgens berichten op twitter weet de politie in India van niets.
Ik zou van die Britse toeriste wel eens willen weten hoe nauw ze het nieuws over Madeleine gevolgd heeft. Ik kan me niet voorstellen dat ik in India alert zou zijn op een kind dat op de 8-jarige versie van Madeleine lijkt.

Het is een beetje van de gekke dat je als ouders met een verklaring moet rondlopen dat je kind je kind is (die bestaat trouwens al: dat heet een geboorteakte ).

Overigens werd niet gezegd of de volwassenen ook de ouders waren/beweerden te zijn.
Ga in therapie!
Geboorteakte heb je ook nodig voor een paspoort. Toch lopen een Belgische man en een Franse vrouw met dit kind in India...

Waarmee e.e.a. al bewezen zou zijn.

En hoe dichtbij heeft die Britse toeriste het kind gezien, toen ze begon te gillen? Heeft ze dat vlekje gezien? Ik kende vroeger ook een blond meisje met zo'n vlekje. Het komt vaker voor dus.
Later is nu
Dit artikel uit een plaatselijke krant werpt wat een ander licht op het geheel: http://www.tribuneindia.com/2011/20110724/main4.htm. De details zijn nogal anders dan in de Europese pers. Zo zie je maar weer, niet klakkeloos geloven wat de pers schrijft
Ga in therapie!
quote:dreamer schreef op 28 juli 2011 @ 15:16:

Geboorteakte heb je ook nodig voor een paspoort. Toch lopen een Belgische man en een Franse vrouw met dit kind in India...

Waarmee e.e.a. al bewezen zou zijn.Hoe bedoel je?
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 28 juli 2011 @ 14:59:

Was dat verhaal niet eens bij Oprah, batwom?

Ja, ik geloof het wel.

Moeder had gezegd dat haar auto, met daarin de kinderen, ge-carjackt was door een "zwarte man" en had daar zelfs een compositietekening van laten maken. Hevig emo deed ze een oproep op camera, smeekte hem haar kinderen terug te brengen.

Zegt dus ook niet alles.
En het waren geloof ik vijf kinderen of zo. Ongelofelijk.
Ga in therapie!
Ik krijg die pagina niet geopend (Tribune India).
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:louise1 schreef op 28 juli 2011 @ 15:23:

Ik krijg die pagina niet geopend (Tribune India).zie mijn eerdere post, volgens mij dezelfde...
life ain't a perfect story, write it while you live it
Oh die heb ik inderdaad gelezen.
quote:louise1 schreef op 28 juli 2011 @ 15:23:

Artikel:

Missing Madeleine puts Leh in a tizzy

Jupinderjit Singh

Tribune News Service

Leh, July 23

High drama prevailed in the busy Fort Road market of the city last night when three persons identified a six-year-old girl as Madeleine McCann, a British girl who went missing while on a holiday in Portugal in 2007.

The infamous case had hogged limelight when Madeleine disappeared in May 2007 while she was holidaying with her parents and siblings in the Algarve region of Portugal. The minor girl went missing from an apartment a few days before her fourth birthday and has still not been found. According to the Wikipedia and various web portals, Madeline’s parents Kate and Gerry McCann had stated that they had left the children unsupervised in the ground floor bedroom while they were at a restaurant about 120 metres away.

Last night, a British woman saw a French woman with her Belgian husband roaming in the market with a girl who looked like Madeleine. She immediately informed the British police and the Leh police. The local police has taken the passports of the suspects for verification.

The missing girl’s parents have set up a website where they have put up her pictures that were taken in 2007 and also pictures of how she would look like as she would grow up.

As the British woman shared her suspicions with few others and took a picture of the girl, an American youth -- who was also following the couple -- tried to take away the girl from them. He later told the police that he suspected the girl to be Madeleine. Another American woman also shared the suspicion.

The French woman, however, rubbished their claims, saying that she and her husband were the biological parents of the girl.

A local police official said there was worldwide alert for Madeleine and it would be a great honour for the Leh police to find the missing girl. “However, it all depends upon the evidence like DNA for which help from Madeleine’s parents and the British police was required.”
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Sorry voor de mosterd.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
we zullen zien.
quote:americagirl schreef op 28 juli 2011 @ 14:23:

De Britse toeriste probeerde het meisje direct mee te nemen, aldus de krant

Dit vond ik echt een bizarre zin..........lekker dan als jouw dochter toevallig op die Madeleine lijkt en een of ander hysterisch mens begint opeens aan jouw kind te rukken!!!

MAar goed...ik hoop van harte dat ze het is

Al heb ik die ouders eerlijk gezegd nooit echt vertrouwd....ze kwamen destijds zo vreemd over. Die moeder die een dag na de verdwijning helemaal perfect gestyled met een bloem in haar haren voor de pers verscheen........alsof je je nog druk maakt om hoe je er uit ziet als je dochter weg is?Deze insinuaties vind ik erg ongepast en deze discussie is al tot in den treure gevoerd hier.
quote:batwom schreef op 28 juli 2011 @ 15:19:

[...]

Ja, ik geloof het wel.

Moeder had gezegd dat haar auto, met daarin de kinderen, ge-carjackt was door een "zwarte man" en had daar zelfs een compositietekening van laten maken. Hevig emo deed ze een oproep op camera, smeekte hem haar kinderen terug te brengen.

Zegt dus ook niet alles.

Susan Smith bedoel je??

Reed de auto met 2 zoontjes (3 en 14 maanden) een meer in, omdat ze van ze af wilde.

Haar minnaar wilde namelijk geen kinderen.

Vréselijk verhaal
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dit verhaal in de Indiase krant komt toch ongeveer overeen met wat bijv Volkskrant schreef?

Wat zou het fantastisch zijn dat ze het was, maar het lijkt wel heel onwaarschijnlijk. Arme ouders van Madeleine, weer die onzekerheid en (valse?) hoop.

Ik vind het echt onbegrijpelijk en ook erg ongepast om die mensen op basis van onderbuikgevoelens te beschuldigen van moord op hun eigen kind.
Wat ik niet helemaal begrijp in dit verhaal is dat Maddie autistisch is en dat het volgens mij vrij snel te zien is of het bewuste meisje dat ook is. Dan hoef je dus niet alleen op DNA gegevens te wachten voor wat meer duidelijkheid, maar daar hoor je verder niets over.
quote:americagirl schreef op 28 juli 2011 @ 14:23:

Die moeder die een dag na de verdwijning helemaal perfect gestyled met een bloem in haar haren voor de pers verscheen........alsof je je nog druk maakt om hoe je er uit ziet als je dochter weg is?Zo is/was Beth Holloway ook, destijds.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik kan me zo boos maken om de reacties over het uiterlijk/ kalmte/ strikjes in het haar van de moeder. Je kent haar niet eens.Echt hoe kan je dat als argument gebruiken om haar als verdachte te zien. Hetzelfde als " ik zie het aan de ogen" . Kom op zeg!! Als je het daaraan kon aflezen was misdaad oplossen wel heel makkelijk.
quote:calvijn1 schreef op 28 juli 2011 @ 17:05:

[...]

Susan Smith bedoel je??

Reed de auto met 2 zoontjes (3 en 14 maanden) een meer in, omdat ze van ze af wilde.

Haar minnaar wilde namelijk geen kinderen.

Vréselijk verhaal

Ja die! Kon niet op haar naam komen.

Vreselijke daad die je voorstellingsvermogen te boven gaat.
Ik geloof er niks van dat ze het echt is. Ik heb bij Maddy al heel lang gedacht dat die ergens op de bodem van de oceaan ligt.

Die vinden ze nooit meer vrees ik.

The sun is ook niet echt een betrouwbare krant.
http://missingmadeleine.f ... ding-missing-british-girl

Hier kun je er meer over lezen.
Mmmmmmmm die ouders weten allang dat Madeleine MacCann

niet meer leeft, ik heb toen het boek:

“De waarheid achter de leugen“ van inspecteur Gonçalo Amaral gelezen waarin de leider van het onderzoek stelt dat Madeleine door een ongeval om het leven kwam en de geschrokken ouders zich ontdeden van het lichaam.quote:eefdeneef schreef op 28 juli 2011 @ 20:05:

Ik kan me zo boos maken om de reacties over het uiterlijk/ kalmte/ strikjes in het haar van de moeder. Je kent haar niet eens.Echt hoe kan je dat als argument gebruiken om haar als verdachte te zien. Hetzelfde als " ik zie het aan de ogen" . Kom op zeg!! Als je het daaraan kon aflezen was misdaad oplossen wel heel makkelijk.

100% waar maar lees het boek van Gonçalo Amaral maar eens,

laat ik het zo stellen, de ouders waren niet echt coöperatief

tijdens het onderzoek van de Portugese politie.

quote:Karan schreef op 28 juli 2011 @ 14:57:

Voor wat betreft de verhalen over dat die ouders het zelf gedaan zouden hebben: dat dacht ik ook heel lang. Maar kort geleden heb ik een interview gelezen met die moeder, en die gaf aan dat Maddie is ontstaan uit een IVF behandeling.

Ze zei toen zoiets als: ze is het mooiste en liefste wat ik heb. Dan ga ik haar toch niet vermoorden en laten verdwijnen?

Klopt tot die conclusie komt inspecteur Gonçalo Amaral ook.

Zijn versie is dat de ouders uit eten zijn gegaan, Maddie

verongelukt is in het appartement en ze zich toen in paniek

van het lichaam hebben ontdaan.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ja dat denk ik ook HBG. Ik vind de theorie dat ze Maddie iets gegeven hebben omdat ze lastig was (door haar autisme) en dat dat toen mis is gegaan een hele aannemelijke theorie.

Als het kidnapping was geweest was de tweeling zeer waarschijnlijk ook meegenomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven