Madeleine McCann mogelijk in India

28-07-2011 12:45 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
'Madeleine McCann mogelijk in India'

Laatste update: 28 juli 2011 12:39 info

AMSTERDAM - Het verdwenen Britse meisje Madeleine McCann bevindt zich mogelijk in India. De politie in het land voert momenteel DNA-tests uit om de identiteit van het meisje te achterhalen.

Dit meldt de Britse krant The Sun donderdag.

Een Britse toerist zou het meisje hebben herkend in de noordelijke stad Leh. Het meisje dat sinds een vakantie met haar familie in Portugal in 2007 is vermist, zou zich in het gezelschap van een Belgische man en een Franse vrouw bevinden.

De Britse toeriste probeerde het meisje direct mee te nemen, aldus de krant. De politie zou de paspoorten van het koppel inmiddels hebben ingenomen.

Madeleine McCann verdween op 3 mei 2007 uit een Portugees vakantieappartement. Toen ze verdween was ze 4 jaar.

-------------

Wat hoop ik dat ze het is ! Wat zou dat ontzettend fijn zijn voor haar familie
Ik las net via google dat voor een bewijs van wel of niet de vader zijn de uitslag van een dna test 2 weken duurt en in spoedgevallen 3 dagen.
Nou, lijkt mij een spoedgeval. Dat zijn drie heeeeele lange dagen zeg.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Een Britse toeriste heeft geprobeerd het kind mee te nemen, de autoriteiten hebben vervolgens hun paspoorten in te nemen en ze zitten nu te wachten op de uitslag van een dna-test tot ze hun reis mogen voortzetten.

Als het gewoon een stel met hun dochter is, zou ik in alle staten zijn.

De plaatselijke autoriteiten lijken ook niet zulke nobele motieven te hebben:

Leh police said it would be a great honour if they had managed to locate Madeleine in their city.
Ga in therapie!
dat dus ja. Volgens mij zijn er helemaal geen aanwijzingen dat dat kind Maddy is (behalve haar uiterlijk dan), maar vindt de lokale overheid het maar wat interessant om even het nieuws te halen.
Als ik de link naar de volkskrant aanklik zie ik bovenhet artikel twee foto's. Zijn het nou twee reconstructiefoto's of is het een reconstructiefoto en een foto van het meisje in India?
volgens mij zijn het 2 reconstructiefoto's van hoe MAddy er nu uit zou kunnen zien.

Lijkt me niet dat een foto van het bewuste meisje zomaar verspreid gaat worden....daar gaat haar privacy.
De Britse toeriste probeerde het meisje direct mee te nemen, aldus de krant

Dit vond ik echt een bizarre zin..........lekker dan als jouw dochter toevallig op die Madeleine lijkt en een of ander hysterisch mens begint opeens aan jouw kind te rukken!!!

MAar goed...ik hoop van harte dat ze het is

Al heb ik die ouders eerlijk gezegd nooit echt vertrouwd....ze kwamen destijds zo vreemd over. Die moeder die een dag na de verdwijning helemaal perfect gestyled met een bloem in haar haren voor de pers verscheen........alsof je je nog druk maakt om hoe je er uit ziet als je dochter weg is?
quote:americagirl schreef op 28 juli 2011 @ 14:23:[/b

Die moeder die een dag na de verdwijning helemaal perfect gestyled met een bloem in haar haren voor de pers verscheen........alsof je je nog druk maakt om hoe je er uit ziet als je dochter weg is?dit vond ik toen ook al zó bizar... uitgeslapen hoofden, perfect in de make-up... Ik denk dat ik er als een vaatdoek bij had gezeten.
life ain't a perfect story, write it while you live it
quote:Starshine schreef op 28 juli 2011 @ 14:22:

volgens mij zijn het 2 reconstructiefoto's van hoe MAddy er nu uit zou kunnen zien.

Lijkt me niet dat een foto van het bewuste meisje zomaar verspreid gaat worden....daar gaat haar privacy.Ik dacht ook twee reconstructie foto's, maar twijfelde door de reactie op het artikel.
Ik vermoed dat de plaatselijke lokale politie het machtig interessant vindt om even wereldnieuws te zijn.

Ik geloof er niet in.
Als politie zou je hier toch discreet mee om moeten gaan? Tenzij het nieuws van een van die toeristen komt maar anders houd je het tot aan uitslag DNA stil.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Weer een aanname van iemand die denkt haar herkend te hebben. Alsof je als buitenstaander na zoveel jaar nog zo'n meisje herkent. Ik geloof het eerlijk gezegd niet.
quote:reisa1978 schreef op 28 juli 2011 @ 14:20:

Als ik de link naar de volkskrant aanklik zie ik bovenhet artikel twee foto's. Zijn het nou twee reconstructiefoto's of is het een reconstructiefoto en een foto van het meisje in India?Kijk even naar de kleding, dan zie je dat het allebei een reconstructiefoto is.
nieuws blijkt al van afgelopen zaterdag te zijn, hier een artikel:

http://news.stv.tv/scotland/west-centra ... -in-india/

familie zelf gelooft er niet in, het meisje blijkt ook niet op Maddy te lijken.
quote:americagirl schreef op 28 juli 2011 @ 14:23:

De Britse toeriste probeerde het meisje direct mee te nemen, aldus de krant

Dit vond ik echt een bizarre zin..........lekker dan als jouw dochter toevallig op die Madeleine lijkt en een of ander hysterisch mens begint opeens aan jouw kind te rukken!!!

MAar goed...ik hoop van harte dat ze het is

Al heb ik die ouders eerlijk gezegd nooit echt vertrouwd....ze kwamen destijds zo vreemd over. Die moeder die een dag na de verdwijning helemaal perfect gestyled met een bloem in haar haren voor de pers verscheen........alsof je je nog druk maakt om hoe je er uit ziet als je dochter weg is?Maar als je verdrietig zou spelen , en dus eigenlijk schuldig bent , dan doe je toch wel wat beter je best om er zo onschuldig mogelijk uit te zien lijkt mij.
quote:designed schreef op 28 juli 2011 @ 14:27:

[...]

dit vond ik toen ook al zó bizar... uitgeslapen hoofden, perfect in de make-up... Ik denk dat ik er als een vaatdoek bij had gezeten.Ehh.. dat was bij kennissen bij mij ook zo, leven stond volledig overhoop, kind zeer kritiek, maar perfect gestyld. Terwijl ik toen ex op IC lag er niet uitzag. Maar voor sommige mensen (zij waren altijd al zo met uiterlijk bezig) heeft het iets kalmerends.
Wat zou dat geweldig voor de ouders zijn!

Maar ik geloof er niet zo in.

Stel je voor dat het Maddy is, dan zijn die " ouders'' toch harstikke stom, om met dat meiske naar India te gaan?.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:designed schreef op 28 juli 2011 @ 14:27:

[...]

dit vond ik toen ook al zó bizar... uitgeslapen hoofden, perfect in de make-up... Ik denk dat ik er als een vaatdoek bij had gezeten.

Ach, ik zag ooit een "totaal gebroken vrouw", die haar kinderen kwijt was, op tv. Bleek later dat ze ze zelf in een auto het water in had gereden en ze had laten verdrinken.

Hopelijk komen we er nooit achter hoe we ons gedragen in zo'n geval.
Ik ben eens op zoek gegaan naar de foto van de ouders waarop ze zo uitgeslapen en moeder met een bloem in de haren, zitten?

Ik kan die foto niet vinden. Maar ik zie echt wel een groot verschil tussen de fotos van de ouders voor en na 3 mei 2007 (fotos van het hele gezin incl Madeleine).

Het is toch vreselijk als dit je overkomt en men denkt dat je het zelf hebt gedaan? Misschien vond Madeleine die bloem wel leuk???

Ik hoop toch zo dat dit ooit wordt opgelost.
quote:geneva schreef op 28 juli 2011 @ 14:53:

Ik ben eens op zoek gegaan naar de foto van de ouders waarop ze zo uitgeslapen en moeder met een bloem in de haren, zitten?

Ik kan die foto niet vinden. Maar ik zie echt wel een groot verschil tussen de fotos van de ouders voor en na 3 mei 2007 (fotos van het hele gezin incl Madeleine).

Het is toch vreselijk als dit je overkomt en men denkt dat je het zelf hebt gedaan? Misschien vond Madeleine die bloem wel leuk???

Ik hoop toch zo dat dit ooit wordt opgelost.was ook geen foto, maar tv-beelden..
quote:batwom schreef op 28 juli 2011 @ 14:50:

[...]

Ach, ik zag ooit een "totaal gebroken vrouw", die haar kinderen kwijt was, op tv. Bleek later dat ze ze zelf in een auto het water in had gereden en ze had laten verdrinken.

Hopelijk komen we er nooit achter hoe we ons gedragen in zo'n geval.Ja , daar moest ik ook aan denken , zij deed wel erg haar best om een wanhopige moeder te zijn.
Ik geloof ook niet zo in dit verhaal... Het lijkt me vooral voor het meisje in kwestie erg traumatisch!

Wat americagirl zegt, dat je gewoon op vakantie bent, en dat er dan een hysterisch mens aan je kind begint te rukken... Pff... Je zal het maar meemaken!

Ergens hoop ik echt wel dat het waar is...

Voor wat betreft de verhalen over dat die ouders het zelf gedaan zouden hebben: dat dacht ik ook heel lang. Maar kort geleden heb ik een interview gelezen met die moeder, en die gaf aan dat Maddie is ontstaan uit een IVF behandeling.

Ze zei toen zoiets als: ze is het mooiste en liefste wat ik heb. Dan ga ik haar toch niet vermoorden en laten verdwijnen?

Daar zit wel wat in, vond ik zelf... En bovendien, als dat echt zo zou zijn, dan zouden ze 4 jaar na dato toch echt niet al hun geld uitgeven aan privé detectives?
Was dat verhaal niet eens bij Oprah, batwom?
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 28 juli 2011 @ 13:33:

Ik hoop ook dat ze het is. Anders gaat een ander stel ouders nu wel door een hel.

IK zou, als het niet waar is, als ouders een verklaring vragen, waarin duidelijk is dat hun kind ook echt hun kind is. Hoevaal zullen ze nog zoiets meemaken?

Volgens mij zijn er trouwens van die 'verouderingsfoto's' van Maddelene gemaakt, waarop je haar nu als 7 jarige ziet.

Maar inderdaad.. hoeveel meisjes zouden daarop lijken?
Later is nu
quote:dreamer schreef op 28 juli 2011 @ 15:01:

Maar inderdaad.. hoeveel meisjes zouden daarop lijken?Dat wilde ik net zeggen. Als ik die foto's zie, dan zou ik hier in de wijk al zo een paar meisjes aan kunnen wijzen die daar op lijken. En die het zeer zeker niet zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven