Jezelf mogen zijn

27-07-2011 08:04 251 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie weten dat ik vaak gekke dingen doe met m'n kapsel. Zo heb ik stekeltjes gehad, roze plukken in m'n haar, gemillimeterd, een roze hanekam... en kaal. Nou ja bijna dan. Tondeuse zonder kapje, is nog 1 mm.

Ik heb nu haar tot iets onder mijn oren. Het enige wat ik ermee doe is in een staartje. Los vind ik meestal teveel werk (fohnen en met de stijltang) en niet echt heel leuk staan.

Ik zou het over een tijdje weer af willen scheren. Gewoon omdat IK mezelf zo het mooist vind. (En een jongen, die het wil doen is het met me eens, ik ben op mijn mooist met een kaal koppie.)

Waarom is het bij mannen wel doodnormaal dat ze kaal zijn, zonder dat er gedacht wordt aan kanker en is het bij vrouwen niet normaal? (In dit land dan, er zijn landen in Afrika waar het ook normaal is dat vrouwen gemillimeterd of kaal zijn.)

Ik wil het echt heel graag!

Ik zit zelfs op een Hyves voor kale meisjes. Daar is een meisje wat het sinds 5 jaar scheermeskaal heeft en een ander meisje 1,5 jaar. Zij durven wel gewoon, ze trekken zich niks van anderen aan. Waarom doe ik dat wel? De vorige keer dat ik het helemaal afschoor werd mijn moeder gek. "Zonde!" zei ze. begrijpelijk. Maar wat als ik dat nou echt wil, dan kan ze dat toch wel respecteren?

Wie heeft er ook een wat ander uiterlijk dan "normaal"? En hoe waren de reacties in je omgeving toen je hiervoor koos?
quote:Julus schreef op 28 juli 2011 @ 15:20:

Oh kijk, nu weet ik iig zeker wie vivapepsi is.Gewoon lekker zichzelf?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 juli 2011 @ 15:18:

[...]

Ja, zo ben ik nou eenmaal.Nice! ;)
quote:Murdoch schreef op 28 juli 2011 @ 15:21:

[...]

Gewoon lekker zichzelf?
Murdoch..dat is al erg genoeg...

Ik vind de Vivapepsi zoals ze is/zich voordoet niet bepaald een fijne aanwinst.
Vivapepsi, ik begrijp echt niet waarom je hier nog blijft hangen.

Wie neemt je nog serieus? Alle tijd die je steekt in het openen van topics kun je beter besteden aan het zoeken naar een goede therapeut.

Ps ben je al zwanger?
quote:Julus schreef op 28 juli 2011 @ 15:24:

Vivapepsi, ik begrijp echt niet waarom je hier nog blijft hangen.

Wie neemt je nog serieus? Alle tijd die je steekt in het openen van topics kun je beter besteden aan het zoeken naar een goede therapeut.

Ps ben je al zwanger?Goeiegod ook dat nog?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 juli 2011 @ 15:18:

[...]

Ja, zo ben ik nou eenmaal.
quote:Aureel schreef op 28 juli 2011 @ 15:10:

[...]

Ja joh, wat ben je toch een lekkere gekkerd.

Heel veel sterkte met je puberteit... het is ook niet makkelijk allemaal he op deze leeftijd!

Da;s 't probleem Aureel..

Pepsi wordt geacht met haar leeftijd al een aantal jaar uit de puberteit te zijn.
Ik heb het geloof ik al eens eerder gevraagd, maar was VivaPepsi vroeger Br.mm....?

Dat vriendje heeft wel degelijk een kale koppen/ mag-ik-scheren-fetisch.

Kijk er maar voor uit!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Als je dat beaamt, krijg je dan een ban?
quote:Thila schreef op 28 juli 2011 @ 16:41:

Als je dat beaamt, krijg je dan een ban?Ja.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh.
quote:Thila schreef op 28 juli 2011 @ 16:41:

Als je dat beaamt, krijg je dan een ban?Doe maar niet dan
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik vind dat hele 'jezelf zijn' zo nep en opgelegd. Immers, ben je niet pas jezelf als je er eigenlijk nooit bij stil staat dat je jezelf moet zijn? Jezelf zijn is toch gewoon een automatisme en hoe harder je roept lekker jezelf te willen zijn, hoe meer het eigenlijk aangeeft dat je wel je stinkende best doet om er uberhaupt achter te komen wat dan 'lekker jezelf zijn' betekent, maar totaal geen notie hebt van het feit wat dat dan is, wat dan weer direct verwijst naar het feit dat juist die mensen alles, behalve lekker zichzelf zijn...... Als je je best moet doen om lekker jezelf te zijn, is dat wat je probeert te zijn vooral niet 'lekker jezelf'...

Volgt iemand 't nog?
Bij sommige vrouwen staat een kaal hoofd prachtig!!

Ik weet dat in de bdsm wereld sommige vrouwen ook een kaal hoof hebben, dat moeten ze dan van hun dominant.

Is een teken van onderdanig zijn of zoiets......voor de nieuwsgierige die moeten dat maar even google en.....

En als jij een kaal hoofd wil hebben doen meid.....want misschien loop je nu met een kapsel waarmee je niet blij bent, en wie weet maakt over een paar mnd je vriend het uit.

Garantie met haar of geen haar heb je toch niet....doen wat jij wil doen!!!
quote:Ja.En als je zegt dat het niet niet zo is? Dat is niet beamen, maar slechts de ontkenning ontkennen.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Oriane schreef op 28 juli 2011 @ 16:57:

Ik vind dat hele 'jezelf zijn' zo nep en opgelegd. Immers, ben je niet pas jezelf als je er eigenlijk nooit bij stil staat dat je jezelf moet zijn? Jezelf zijn is toch gewoon een automatisme en hoe harder je roept lekker jezelf te willen zijn, hoe meer het eigenlijk aangeeft dat je wel je stinkende best doet om er uberhaupt achter te komen wat dan 'lekker jezelf zijn' betekent, maar totaal geen notie hebt van het feit wat dat dan is, wat dan weer direct verwijst naar het feit dat juist die mensen alles, behalve lekker zichzelf zijn...... Als je je best moet doen om lekker jezelf te zijn, is dat wat je probeert te zijn vooral niet 'lekker jezelf'...

Volgt iemand 't nog?Ja. En eens!
quote:Kalliope schreef op 28 juli 2011 @ 17:58:

[...]

En als je zegt dat het niet niet zo is? Dat is niet beamen, maar slechts de ontkenning ontkennen.Huh?
O, wacht..ik vat 'm.
Ah, kwartje valt.

Peps, poes, ik had echt geen idee wie je was!

Bijzondere dingen lees ik nu vrouw. Vijftig euro krijgen van iemand om je kaal te scheren, da's toch niet koosjer?

Je vrind vindt het ook nog eens vreselijk, is het dat waard, hem pijn doen hiermee?
Ik heb 95 % van dit topic gelezen,maar wat een raar iemand ben jij.
Ahh en ik kan het niet uitstaan dat bij mij het kwartje nog niet is gevallen..
Pepsi,je schrijft net in een ander topic dat je vriend de enige is bij wie je jezelf kunt zijn dus ben je inmiddels al bij de kapper geweest om je hoofd kaal te scheren?

Je schrijft daar ook dat je geen behoefte aan vrienden/vriendinnen hebt omdat je vriend de enige is die je om je heen kunt verdragen dus hoe zit dat met die stiekeme vriend waar hij niks van weet?
quote:VivaPepsi schreef op 28 juli 2011 @ 14:27:

Idd, ik opende dit topic o.a ook om met bepaalde reacties om te gaan. Maar kreeg juist die reacties hier. Ze zijn zo enorm veroordelend hier. Ik vind het heel jammer dat mensen elkaar hier niet in hun waarde laten.Pfff... Uitgebrumd? uitgebromd?

Echt, ik denk echt dat je jezelf een plezier doet door hulp te zoeken. Je komt geen stap verder zo.
lig helemaal dubbel van het brØmmen hier, de schrijfstijl kwam me ook al zo bekend voor .

anyway, @vivapepsi : ik heb ooit een vriend gehad die zei zichzelf niet te kunnen zijn omdat ik van hem eiste dat hij eens per twee dagen onder de douche ging staan en zo nu en dan eens schone kleren aandeed. tja, soms moet je gewoon ook rekening houden met een ander, vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven