Blote buiken topic

20-06-2007 09:42 234 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Toen ik niet zwanger was, keek ik elke dag op de blote buiken topic van VIVA. (prachtig)  Maar ik kan deze nu ik wel zwanger ben niet meer vinden.  Dus start ik er zelf maar 1!

Wie doet ermee?

Groetjes Dees
Mooie buik hoor Mango.. Ik zal ook weer ff een foto maken..
Het is maar een rustig topic he, vroeger was het een stuk drukker. Mooie buiken allemaal.

40 weken

Ja zeker rustig hier...

(volgens mij herken ik trouwens wat tegeltjes en de vorm van je buik van de eerste, paabs )

Mooie buik hoor Paabs! Hopelijk duurt het niet te lang meer voor je!

Nou ik zal mijn 30 weken buik van de tweede er maar eens bijzetten.

Stukje naar beneden staat mijn 27 weken buik. Toch wel een flink verschil vind ik zelf...
haha Phoenix, jij kan goed onthouden.

Is ondertussen toch al weer 2 jaar geleden. Maar idd deze keer weer op dezelfde plek de foto's gemaakt. En niks verandert aan de badkamer, haha.

En de buik is ook weer ongeveer hetzelfde. Een kijken of deze ook zo lang wacht als de eerste. Toen kon ik ook een 41 weken buik tonen hier.

Jouw buik ziet er ook al goed uit voor 30 weken.

Blijft ook geen kleine buik hoor.
Nou ik onthoud niet alle fotos hoor Paabs. Maar die van jou zijn blijven hangen omdat je bij je eerste ongeveer een week voor mij bevallen bent. Dus het was wel leuk om te vergelijken met mijn eigen buik :o)

Ja als ik mijn 30 weken buik vergelijk met mijn eerste, is deze echt wel een stukje groter
oja, jij zat een maand later. Wel grappig nu weer tegelijk buikfoto's hier.

Maar ik heb ook nog een andere nickname dan toen, dus je hebt echt alleen de foto herkend.

En leuk is dat he, dat vergelijken.

Doe ik ook elke keer. In het begin liep ik ver voor op de 1e zwangerschap, maar nu trekt het wel weer redelijk recht.

32 wkn en 2 dgn

Brabbel alweer 32 weken, wiehoe! Mooie grote buik!
Zal ik dan ook maar.....

30 weken, 3 dagen van de 1e!

1ndra wat een bescheiden buikje zeg ! !! Wauw
Brab, mooi buikkie! Oeh en het gaat snel nu zeg!!
Buik met 35 wk! Dat mijn huid dat allemaal maar houdt! :-S

Groetjes,

Mango
Na heeeeeel lang mee hebben gekeken naar andere buiken kan ik nu eindelijk ook mijn buikje gaan showen hier!

Ik ben pas 10w4d maar in deze kleding lijkt het wel alsof ik al 5 maanden ver ben! HAHA. Ben zelf wel al iets flinker. Maar dit is toch echt al goed te zien.

Ik hoop dat ik hem erop gezet krijg!

Jippie!! Gelukt!

Alleen beetje groot uitgevallen haha.
mooi nurse, opzich wel leuk natuurlijk dat je nu al een buikje hebt, kan je er extra lang van genieten. misschien kan ik hier over een paar maanden ook een buik laten zien, elke maand weer afwachten.
Heee Nurse Wat leuk om jou te zien En je hebt inderdaad al een mooie buik zeg! Ik zal eens kijken of ik er ook eentje kan maken deze week.

(zal vanavond of morgen ook ons topic eens opzoeken )
hierbij ook mijn buikjes:

4 weken:

7 weken 4 dagen (tweeling)

Beetje grote foto sorry!
Leuk he vivalover dat je zo snel al wat begint te zien! Kunnen we lekker lang genieten van onze buik. Bij jou zal die nog wel flink gaan groeien als het een tweeling wordt!!
Hij is inmiddels nog groter. Maar ik geniet er met volle teugen van!

Meer hier.
geen blote buiken meer?
Webkim, mooie buik, mooie foto's, ook via de extra link die je hebt geplaatst! En wat een gaaf schilderij zag ik in de babykamer (die met die schaapjes en turfjes!) Zo een wil ik ook wel :-)
Hopelijk lukt het om weer eens een fotootje te laten zien van mijn buikkie. Nu inmiddels 21 weken. Maar deze is van 19 weken.

Huh waarom staat er nu ineens een kruisje? Nog maar eens proberen...

buiken

volgens mij krijgen jullie nu een linkje te zien maar kan ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven