Blote buiken topic
maandag 26 november 2007 om 14:01
Ja zeker rustig hier...
(volgens mij herken ik trouwens wat tegeltjes en de vorm van je buik van de eerste, paabs )
Mooie buik hoor Paabs! Hopelijk duurt het niet te lang meer voor je!
Nou ik zal mijn 30 weken buik van de tweede er maar eens bijzetten.
Stukje naar beneden staat mijn 27 weken buik. Toch wel een flink verschil vind ik zelf...
(volgens mij herken ik trouwens wat tegeltjes en de vorm van je buik van de eerste, paabs )
Mooie buik hoor Paabs! Hopelijk duurt het niet te lang meer voor je!
Nou ik zal mijn 30 weken buik van de tweede er maar eens bijzetten.
Stukje naar beneden staat mijn 27 weken buik. Toch wel een flink verschil vind ik zelf...
maandag 26 november 2007 om 14:41
haha Phoenix, jij kan goed onthouden.
Is ondertussen toch al weer 2 jaar geleden. Maar idd deze keer weer op dezelfde plek de foto's gemaakt. En niks verandert aan de badkamer, haha.
En de buik is ook weer ongeveer hetzelfde. Een kijken of deze ook zo lang wacht als de eerste. Toen kon ik ook een 41 weken buik tonen hier.
Jouw buik ziet er ook al goed uit voor 30 weken.
Blijft ook geen kleine buik hoor.
Is ondertussen toch al weer 2 jaar geleden. Maar idd deze keer weer op dezelfde plek de foto's gemaakt. En niks verandert aan de badkamer, haha.
En de buik is ook weer ongeveer hetzelfde. Een kijken of deze ook zo lang wacht als de eerste. Toen kon ik ook een 41 weken buik tonen hier.
Jouw buik ziet er ook al goed uit voor 30 weken.
Blijft ook geen kleine buik hoor.
maandag 26 november 2007 om 15:09
maandag 26 november 2007 om 16:07
oja, jij zat een maand later. Wel grappig nu weer tegelijk buikfoto's hier.
Maar ik heb ook nog een andere nickname dan toen, dus je hebt echt alleen de foto herkend.
En leuk is dat he, dat vergelijken.
Doe ik ook elke keer. In het begin liep ik ver voor op de 1e zwangerschap, maar nu trekt het wel weer redelijk recht.
Maar ik heb ook nog een andere nickname dan toen, dus je hebt echt alleen de foto herkend.
En leuk is dat he, dat vergelijken.
Doe ik ook elke keer. In het begin liep ik ver voor op de 1e zwangerschap, maar nu trekt het wel weer redelijk recht.

maandag 28 januari 2008 om 14:32
Na heeeeeel lang mee hebben gekeken naar andere buiken kan ik nu eindelijk ook mijn buikje gaan showen hier!
Ik ben pas 10w4d maar in deze kleding lijkt het wel alsof ik al 5 maanden ver ben! HAHA. Ben zelf wel al iets flinker. Maar dit is toch echt al goed te zien.
Ik hoop dat ik hem erop gezet krijg!
Ik ben pas 10w4d maar in deze kleding lijkt het wel alsof ik al 5 maanden ver ben! HAHA. Ben zelf wel al iets flinker. Maar dit is toch echt al goed te zien.
Ik hoop dat ik hem erop gezet krijg!