Furieus

28-07-2011 20:06 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
HI all, mijn vriend en ik hadden een ¨break¨hij had tijd nodig om dingen op een rijtje te zetten, zijn oude relatie was een paar maanden voordat wij elkaar tegen kwamen uitgegaan en hij had het vreselijk druk met zijn zaak en kinderen( uit vorig huwelijk, niet met die ex.) HIJ vroeg me ff afstand te doen, garandeerde me dat hij van me hield en dat hij bij me terug zou komen, hij had een paar maanden nodig. Soit :-), in het begin ging het goed,..af en toe mailcontact een belletje, liet me weten dat hij aan me dacht. Daarna was de interesse duidelijk weg,..Ik kom verhaal halen, na 3 maanden en hij scheept me af met een lulverhaal...ik ben de vrouw van zijn leven,..komt nu niet uit, wl vrienden blijven, kijkt tegen mij op. OK punt achter zetten,liefde kan niet van een kant komen, ik heb wel duidlijk gemaakt dat hij me niet meer moet benaderen per mail en chat, via deze wegen zegt hij altijd hetzelfde, dat ik speciaal ben, dat hij te stom is dat ie me laat gaan en dat hij aan me denkt. Maar ook maakt hij duidelijk dat hij nu geen relatie wil, ik vind dat hij de ballen moet hebben om het in mijn gezicht te zeggen en niet over de chat...een relatie van 10 maanden kan je toch zo niet uitmaken??? Zeker omdat we ook nog eens qua werk met elkaar te maken hebben. Daarom vind ik het belangrijk in een gesprek alles te verhelderen maar dit heb ik een week geleden aangegeven en tot nu toe niets. Heb alle contact verbroken, hij benaderd me per tel./ chat ik druk hem weg..want hij verteld niets anders dan dat hij nog gek op me is, ik ben te bereiken voor een closure gesprek, dan stuurt hij me maar een mail. Wat vinden jullie? Voor mij is belangrijk als want we gaan elkaar nog in de toekomst tegenkomen.
ik vind dat je er verstandig aan doet om deze loser aan de kant te zetten en lekker door te gaan met je leven.
quote:cielo1975 schreef op 28 juli 2011 @ 20:06:

Swa

Soit?

Verder klinkt het niet al te rooskleurig. Toch?
Wees geen optie voor iemand die jou niet als prioriteit ziet...
Balen joh dat je relatie over is. Sterkte met verwerken! Richt je op jezelf, dat zal je helpen hier overheen te komen.
Ik vind het rot voor je hoor, echt waar. Maar als je nou heel eerlijk bent, dan zie je toch zelf ook wel dat het niet goed zit als je na 10 maanden al een break van 3 maanden nodig hebt?
Jij geeft aan een gesprek te willen, hij benadert jou daarvoor, en jij drukt hem weg? Dat vind ik eerlijk gezegd ook niet zo netjes. Of had je hem een deadline gegeven waarbinnen hij zich voor het gesprek moest melden?

Verder is het duidelijk dat hij geen relatie (meer) wil en daar is hij ook eerlijk over. Ik snap dus niet zo goed waar jij zo boos over bent.
Mijn ex was ook heel goed in ruzie maken via de msn. Maar in real life deed hij zijn mond niet open. Heel irritant.

Denk dat je je conclusies wel kan trekken. Als het nu al zo dramatisch eraan toe gaat dan houdt het op. Mocht je het nog willen uitpraten dan kan je misschien de telefoon opnemen. Heb je daar geen behoefte aan dat zou ik hem een mailtje sturen dat hij je niet meer hoeft te bellen.
Lekker laten gaan,hij moet maar eens terugkomen als hij wél weet wat hij wil.

Ondertussen moet jij gewoon verder gaan met je leven en niet op hem gaan zitten wachten.

Zo'n lot uit de loterij lijkt het me niet.
Goed. Jij wil een gesprek maar als hij contact opneemt druk je hem weg. Hoe moet hij weten dat hij wel per mail een afspraak kan maken?
quote:liselore schreef op 28 juli 2011 @ 20:34:

Goed. Jij wil een gesprek maar als hij contact opneemt druk je hem weg. Hoe moet hij weten dat hij wel per mail een afspraak kan maken?Heb ik hem aangegeven in onze laatste chat een week geleden. Serieus gesprek ok,..niet per chat want dan zegt hij geen concrete dingen.
Ik snao je titel niet helemaal?? Waar ben je nou furieus over?
quote:cielo1975 schreef op 28 juli 2011 @ 20:37:

[...]

Heb ik hem aangegeven in onze laatste chat een week geleden. Serieus gesprek ok,..niet per chat want dan zegt hij geen concrete dingen.je hebt in je laatste chat aangeven dat hij deze afspraak voor een serieus gesprek alleen per mail met je kan maken???
quote:VotesforLeo schreef op 28 juli 2011 @ 20:37:

Ik snao je titel niet helemaal?? Waar ben je nou furieus over?Ik ben boos dat hij niet de moeite neemt deze relatie af te sluiten. Hij wil geen relatie meer heeft ie per chat gezegd..na 10 maanden, maar blijft me aanspreken op de chat/ telefoon. En ik wil dat hij een gesprek met me aangaat.
quote:cielo1975 schreef op 28 juli 2011 @ 20:37:

[...]

Heb ik hem aangegeven in onze laatste chat een week geleden. Serieus gesprek ok,..niet per chat want dan zegt hij geen concrete dingen.

Waar wil je het nog over hebben dan?

Hij heeft toch al duidelijk aangegeven dat hij niet klaar is voor een relatie,althans niet met jou?

Dan houdt het toch op?

Geen aandacht meer aan besteden en ophouden met dat gechat.

Je kunt trekken aan een dood paard maar het paard blijft dood.
quote:liselore schreef op 28 juli 2011 @ 20:40:

[...]

je hebt in je laatste chat aangeven dat hij deze afspraak voor een serieus gesprek alleen per mail met je kan maken???Ja, want ik wil dit afsluiten. En ik wil hen begrijpen, en zijn vriend zijn zoals hij aan me vraagt,..maar nu is het voor mij alleen een open wond...Ik hou me groot maar heb nachtenlang gehuild. Wil er een punt achter zetten,..als ik hem negeer zal ik hem eens op het werk nog tegenkomen,.
quote:cielo1975 schreef op 28 juli 2011 @ 20:41:

[...]

Ik ben boos dat hij niet de moeite neemt deze relatie af te sluiten. Hij wil geen relatie meer heeft ie per chat gezegd..na 10 maanden, maar blijft me aanspreken op de chat/ telefoon. En ik wil dat hij een gesprek met me aangaat.

Waarom??

Je verkering is uit, wat wil je nou nog afsluiten/uitpraten??

En je hoeft, iemand die je aanspreekt op een chat, niet te antwoorden hoor. Maak er geen langslepend drama van na die 10 schamele maanden verkering.
Kijk je kan natuurlijk ontzettend op je strepen blijven staan met dat hij recht in je gezicht moet zeggen dat jij niet meer wil, maar dat gaat niet gebeuren nie

Kan je twee dingen doen

Het per mail/msn/whatssapp/mail/sms accepteren, of er nog maanden lang ober blijven harrewarren...

Aan jou de keuze

Hij heeft zijn standpunt namelijk al kenbaar gemaakt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:cielo1975 schreef op 28 juli 2011 @ 20:44:

[...]

Ja, want ik wil dit afsluiten. En ik wil hen begrijpen, en zijn vriend zijn zoals hij aan me vraagt,..maar nu is het voor mij alleen een open wond...Ik hou me groot maar heb nachtenlang gehuild. Wil er een punt achter zetten,..als ik hem negeer zal ik hem eens op het werk nog tegenkomen,.

1. denk werkelijk dat het voor hem duidelijk is dat jij hem alleen nog wil spreken, als hij precies volgens jouw regels een verzoek indient per mail.

2. Waarom zou in godsnaam aan jouw voorwaarden willen voldoen terwijl hij al duidelijk is geweest?
quote:superstar_2 schreef op 28 juli 2011 @ 20:42:

[...]

Waar wil je het nog over hebben dan?

Hij heeft toch al duidelijk aangegeven dat hij niet klaar is voor een relatie,althans niet met jou?

Dan houdt het toch op?

Geen aandacht meer aan besteden en ophouden met dat gechat.

Je kunt trekken aan een dood paard maar het paard blijft dood.Ik vind het moeilijk te verteren dat de relatie per chat wordt verbroken, na 10 maanden en nadat hij aan me vroeg ff tijd te geven en letterlijk heeft hij gezegd kan je op me wachten...
quote:batwom schreef op 28 juli 2011 @ 20:44:

[...]

Waarom??

Je verkering is uit, wat wil je nou nog afsluiten/uitpraten??

En je hoeft, iemand die je aanspreekt op een chat, niet te antwoorden hoor. Maak er geen langslepend drama van na die 10 schamele maanden verkering.

Sterker nog je kunt iemand ook gewoon blokkeren.

Of zeg ik nou iets heel geks?
quote:cielo1975 schreef op 28 juli 2011 @ 20:47:

[...]

Ik vind het moeilijk te verteren dat de relatie per chat wordt verbroken, na 10 maanden en nadat hij aan me vroeg ff tijd te geven en letterlijk heeft hij gezegd kan je op me wachten...Dat was dan gelogen en niet zo fraai van hem want ook toen wist hij echt al wel dat het niets meer zou worden..
De relatie is al afgesloten, dat heeft hij al gedaan. Misschien niet op de manier die jouw voorkeur heeft, maar dat doet niets af aan het feit dat hij het op die manier wel beeindigd heeft. Accepteer dat gewoon, want je kunt er toch niets aan veranderen.
Vraag me ook af of het helpt...

Zij: en???

Hij: het is over!

Zij: ok

Hij: werk ze

Zij jij ook

voegt in mijn beleving niet echt heel veel toe aan de uitkomst...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:cielo1975 schreef op 28 juli 2011 @ 20:47:

[...]

Ik vind het moeilijk te verteren dat de relatie per chat wordt verbroken, na 10 maanden en nadat hij aan me vroeg ff tijd te geven en letterlijk heeft hij gezegd kan je op me wachten...waarom neem je dan niet op zeg je dat tegen hem en zegt hem meteen dat hij je niet meer hoeft te bellen enz.? waarom maak je het jezelf zo lastig? En waarom leg je dit helemaal bij hem neer, jij bent gekke henkie geweest dat je bent blijven wachten en dat geloofde?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven