de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
breekt even via mobiel in*

Tijdens vakantie kom ik een lieflijk kerkje tegen en daar voelde ik me tot aangetrokken .Ik heb daar een kaarsjeangestoken speciaal voor merel en daarbij de grote wens in gedachten uitgesproken!

*breekt weer uit
Tibor wat ben je toch een hartverwarmend mens
ikke wat een mooi stuk deel je met ons . dank je wel !
Jeetje Tibor, wat superlief van je! Wauw! Je schrijft niet eens actief mee hier en dan zo'n lief gebaar! Super!!!! Dat zal Merel zeker goed doen!

Ikke: wat mooi! Ik bewaar 'm.
Wauw, Tibor, wat een lief gebaar! Dat kan Merel zeker gebruiken.

Yam, ik zat net hardop te lachen om je stukje over de boterhammen met pindakaas. Geweldig! Maarre.. bij mij zeiden ze in het ziekenhuis wel dat je na een terugplaatsing beter even niet heel fanatiek kunt gaan sporten. Dus wel gewoon een stukje hardlopen, maar geen marathon. Dat wordt dus lang schudden met die boterham, misschien valt het hagelslagje er dan wel ineens uit!

Gisteren zijn er bij mij 5 eicellen geoogst! Wat een opluchting!
Muisz, wat een mooie score!!!! Gefeliciteerd meid! Nu gaan we met zn allen duimen op 5 mooie bevruchtingen!

*egopost*

Grrr... Ik meldde laatst toch al dat ik dacht dat er weer een 'grappige' aankondiging van een zwangeschap kwam via facebook?

Nou... Ik had gelijk.

Vorige week kwam ze met de post 'I've got something to tell you, I've got something to say'. Ze wilde iedereen toen laten denken dat ze dat ene liedje aan het zingen was, maar haar beste vriendin, die ook in mijn vriendenlijst staat reageerde toen: Nou, zeg het dan maar! Waarop zij zelf weer zei: Jij weet het al.

Toen wist ik genoeg. En nu stond er inderdaad een echofoto op.

Ik trek het even heel slecht omdat ze een keer hadden gezegd dat het voor hun bij 2 kindjes zou blijven. Maar vanwege hun geloofsovertuiging gebruiken ze geen voorbehoedsmiddelen. Ofwel: ik ben er bijna zeker van dat het niet gepland was. En dát steekt dan toch een klein beetje.

(Hoewel ik echt wel blij voor ze ben, en allang blij zijn dat zij niet in onze situatie zitten... Maar toch!)

Zo onderhand mag het ook wel eens tijd voor ons zijn! En met ons bedoel ik nu ook even niet alleen mij en Karaman, maar net zo goed jullie.

Zo stom, als een van de meiden hier zwanger is, dan ben ik alleen maar blij. Maar voor andere mensen ligt dat iets lastiger...

Nou ja, nog 2 uurtjes en dan stappen wij in de auto richting Gent...
Tibor, wat lief van je!
Muisz, wat fijn van je/de oogst!! Weer een stap dichterbij. Spannend hoor. Hebben ze al iets kunnen zeggen over de kwaliteit?

Heb je nog last van het oogsten gehad?

De vergelijking van de hagelslag vertelde mijn arts mij ook na mijn eerste terugplaatsing.

Gisteren heb ik de vierde acupunctuur behandeling gehad. Ik voel me er prettig bij en merk vooruitgang. Hetzelfde geldt voor de (oosterse) voedingsadviezen. Ik zit nu aan een noodlesoep ontbijt inclusief stokjes

Man en ik hebben besloten richting oktober poging twee te willen wagen. Eerst op vakantie en dan uitgerust het medische circuit in. Ik wil vanmiddag het ziekenhuis bellen om dit aan de arts (nouja de assistent) voor te leggen. Geen idee of we oktober kunnen 'reserveren' maar het zal wel rust geven als dat zou kunnen.

Verder word ik verdrietig van de reacties op een topic dat ivf uit de basisverzekering zou gaan (1 poging blijft). Waar is de solidariteit in NL gebleven... Gelukkig lees ik hier dan een reactie van Tibor, gelukkig zijn er nog mensen die anders omgaan met de wensen van anderen. Zo'n reactie doet mij echt goed.

Fijne dag allemaal, en ik duimduimduim en deel verdriet nog stilletjes mee hoor!!
Wooooooow, wat wordt hier weer even veel weggetikt in een weekje. Dat kan ik niet bijhouden, dorie! Ik lees wel vaak 's avonds laat in bed alles nog door, maar ik kan gewoon niet onthouden wat er in een hele week gebeurt.

Tibor; je bent een schat, wat super..! Merel; in mijn ogen ben je zo sterk... Een aantal jaren geleden ben ik samen met mijn moeder in de St. Jan in 's Hertogenbosch geweest om daar bij Maria een kaars op te steken omdat ik maar niet zwanger werd. Ik ben niet gelovig, maar dat moment is me wel heel erg bijgebleven. Het was heel lief, heel sereen ofzo. Mooi.

Tibor; echt geweldig lief van je!!

Ikke, wat mooi, er schuilt zoveel waarheid in je stuk. Waar zouden wij vrouwen zijn zonder onze vriendinnen, mama's en zussen? Prachtig, je ontroerde mij ermee.

Yam; boterhammen met pindakaas!

Vandaag ben ik lekker vrij en straks heb ik mijn 2e echo. Lijkt me heerlijk dat knipperlichtje nog een keer te zien.. Verder voel ik me prima, wel moe, maar ook dat gaat iedere dag beter nu. Ik ben vandaag exact 9 weken. En nog maar 2,5 dag werken volgende week en dan: ITALIE!!! Ik ben maar liefst 3 weken vrij!! Wowie!

De enige schaduw blijft mijn zieke stiefpap, ik vind de combinatie van nieuw leven in mijn buik en zijn naderende einde heel naar. Ik heb er veel moeite mee dat verdriet van hem en mijn moeder te zien en te voelen, tegelijkertijd met mijn blijdschap.

Het leven heeft soms maar rare kronkels.

Lieve meiden die wachten, die hopen, die onderzoeken krijgen; die moeten prikken; jullie zijn allemaal kanjers! Voor iedereen heel veel succes, de druimen draaien hier volop.. Voor sommigen is het zo spannend... !!

Dag!
Lekker laten leven...
Muisz, 5 stuks! Dat is hartstikke fijn.

Vida

Dolfijn het wordt nu steeds spannender denk ik...

Verder even weinig tijd. Morgen gaan we op vakantie en we moeten nog heel wat inpakken. Het gaat al ietsje beter met onze vriendin maar nog lang niet goed. Ik heb haar gesproken aan de telefoon en dat was echt raar! Ze kan nog steeds niet uit haar woorden komen, echt raar om met haar te praten.

De laptop gaat mee naar de camping, ik ben heel benieuwd naar de dames op de wachtbank. Ze hem op meiden.
Ik kan me voorstellen dat dat heel dubbel voelt, Magic! Ik hoop dat je een beetje bij kunt komen tijdens je vakantie.

Karan Ik vind ook dat het nu onze tijd is! We hebben hier met z'n allen lang genoeg gewacht nu!

Dotje, ik weet nog niks over de kwaliteit, maar bij de eerdere pogingen was dat nooit het probleem. We schijnen altijd top-embryo's te krijgen. Des te frustrerender dat het bij de innesteling toch altijd mis gaat.. Zondag horen we hoeveel er bevrucht zijn.

De punctie was trouwens best pijnlijk deze keer. Nog wel goed te doen, maar minder een makkie dan de eerdere keren. Deze keer heb ik de dag van de punctie echt op de bank gelegen, terwijl ik een andere keer 's middags alweer de keuken stond schoon te maken (oke, dat was ook niet helemaal normaal.. ik kan niet zo goed stilzitten). Vandaag voelt het gelukkig een stuk beter.
Muisz, doe ermee wat je wilt maar mijn acupuncturiste vertelde mij dat in Amerika dames tijdens een IVF behandeling standaard acupunctuur aangeboden krijgen en opdracht om na de TP ananas te eten (of in capsulevorm in te nemen). Dit laatste heeft een goede uitwerking op de innesteling. Vooraf is er veel te doen met vitamines (beweerde zij, ik heb er geen onderzoek naar gedaan) om de TPkansen te vergroten. Zo zijn vitamine A en B erg van belang. Het duurt alleen vier a vijf maanden voor je daar resultaat van kan hebben.

Kaet fijne vakantie!! Lekker genieten meid.

MagiC, het is bepaald niet makkelijk om deze gevoelens sowieso te hebben, laat staan dat ze zo tegenstrijdig zijn aan elkaar. Hopelijk denk je ook goed voor en aanjezelf, hopelijk sta je af en toe even stil bij wat er allemaal op je afkomt en wat dit met je doet. Dikke
Dank voor de informatie, Dotje! Ik heb wel eens geinformeerd bij een acupuncturist, maar werd een beetje afgeschrikt door de zweverigheid van wat hij me mailde. Maar misschien had ik gewoon de verkeerde te pakken. Wat die vitamines betreft: ik slik al de hele MMM een multivitamine (waar ook foliumzuur in zit), omdat ik dat een prettiger idee vind dan zo lang alleen maar foliumzuur te moeten slikken (klinkt misschien een beetje tegenstrijdig).
Muisz, als je meer wilt weten, kunnen of moeten we dan vriendjes worden? Ik ben h-e-l-e-m-a-a-l niet van het zweverige en 'mijn' acupuncturist heeft in 2 plaatsen een praktijk. Wel beiden in de randstad. Ze behandeld alleen vrouwen voor vrouwenzaken

Ik slik ook een multi maar zelfs dat is voor mij te weinig en vul ik nu toch aan. En voor het eerst van mijn leven heb ik nagels die ik zou kunnen lakken, die stevig zijn en die stevig blijven.

Nu weer verder met schoonmaken, mijn hobby echt niet. Maar daarna op bikini jacht!
Dotje, ik wil graag meer informatie hebben! Kun je me mailen?
quote:Dotjemol schreef op 29 juli 2011 @ 09:32:

Verder word ik verdrietig van de reacties op een topic dat ivf uit de basisverzekering zou gaan (1 poging blijft). Waar is de solidariteit in NL gebleven... Ja, daar word ik ook altijd verdrietig van. Dat soort topics moet je hier eigenlijk niet openen. Op een forum kunnen mensen alles schrijven en soms ook lekker ongenuanceerd. Ik zou ze vanaf nu maar overslaan als ik jou was!
Blog: ben het helemaal met je eens! Ben ook niet verder gekomen dan pagina 2 (mobiel)... Het geeft mij alleen wel een ander beeld wat ik had van bepaalde medeforummers. Dat is ook wel goed om te merken, je ziet elkaar niet en hebt na een periode zelf een soort beeld van mensen. Daar zat ik bij enkelen dus erg naast, dat vind ik dan wel weer fijn daar aan. Kijk nu niet meer op dat topic. Raad jullie aan dit ook niet te doen als ik zo vrij mag zijn

Regent hier best hard maar ik ga op bikini jacht. Huis is aan kant, goed begin van het weekend al zeg ik het zelf.

Muisz, kheb je een mailtje gestuurd.

Hoe is het met Loekie, gaat het met je...? Of heb ik over je posts heengelezen?
quote:Dotjemol schreef op 29 juli 2011 @ 15:45:

Regent hier best hard maar ik ga op bikini jacht.Kan je je bikini uitproberen in de regen.
Even kort: heb mezelf van de Hyves gegooid!

Dus...er is weer ruimte.

Weet niet meer wie het vroeg maar hier ook een heel erg geslaag icsi in eigen cyclus kindje.

Iedereen een knuffel die het gebruiken kan. De duimen draaien voor een aantal mensen en 1 aug wordt een mooie dag. Dan is het mijn verjaardag, dus dat kan niet anders!!
Kort berichtje; de echo was niet goed, geen hartje meer. Wel op schema qua groei, slechts 1 dag achter... Ben echt gebroken nu. Ik meld me weer als t iets beter met me gaat.
Lekker laten leven...
Ach nee!!!! MagiC
Magic NEEEEEEEEEE
Nee toch........

Pffff, weet niet wat ik zeggen moet Magic.... Wat erg voor jullie
MagiC neee.... Lees je berichtje en krijg helemaal kippevel. Dit is zo niet lief, meisje toch... Allerdikste knuffel van de hele wereld voor jou
Jeetje MagiC, wat een rot bericht. Heel erg veel sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven