Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:

Poederachtige parfum

Top-3 van jullie favoriete geuren

Veel plezier!

Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.

Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.

Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Morning allemaal,

Girl ,leuk dat je mij op FB gevonden hebt !

Berteke,15 kilometer ,ontzettend goed van je !

Steph en Taylor,jullie ruiken lekker .

Steph ,na een tijdje heb ik aan man gevraagd of hij mij nu te pruimen vond,stuk beter vond hij .

Ruikt mij het liefst in Angel,Poeme en Cassini .

Vandaag in Angel Suncessence EDT ,dankzij Taylor .Lekker .

Hier eindelijk droog vandaag ,bij jullie ook?

Fijne dag ,X

Plom

Hier is het gelukkig ook droog.

Had straks wel haren aan mijn broek, konijnen buiten zijn de wintervacht aan het verliezen, is normaal dat het nu pas is.
konijnen, cavia's , is het omdat die ook ruiken dat er zoveel over geschreven wordt hier?

Ik ruik naar leuke honden en een super parfum geste, daar wordt je vrolijk van. is van humiecke&nog iets.
Goedemiddag dames,

Girl, ik vind het ook deprimerend hoor, dit weer, het lijkt verdorie wel herfst.

Hopelijk wordt augustus een zonnige, warme maand.

Plom, Mi Fa is heerlijk he! Ik vind die fles ook zo geweldig:

http://www.fragrantica.co ... iniscence/Mi-Fa-3057.html

Vandaag in Ambre Russe - Parfum d'Empire.

Ambre Russe: champagne, vodka, black tea, cinnamon, cumin, coriander, honey, leather, incense, ambergris, vanilla.

Prachtige ambergeur, boozy, kruidig, warm.

Fijne dag!

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-07-2011 19:05
Reden: off-topic
% gewijzigd
Hoi hoi

Dalida, het was hier vandaag beter weer en het wordt nog beter voorspellen ze. Hoop dat ze uitkomen, die voorspellingen

Plom, Steph, ik moet hem eerst lopen haha, maar ik doe mijn best We lopen dan ook langs het oude huis waar ik vroeger gewoond heb als kind, dus dat vind ik wel bijzonder

Steph, erg he, dat uitharen. Wij hebben een wit tapijt in de ochtend nu met die hond

Ik ben vandaag in Lei van Mazzolari

Topnote: Bergamot, Lemon

Heartnote: Cocoa, Patchouly, Vanilla, Labdanum (Rockrose)

Basenote: Vetiver, Sandalwood, Texan Cedarwood

En ik ga zo na het douchen in Carolina van Mazzolari

tuberose, white flowers, subtle hint of fruity notes

Fijne avond!
Berteke, die geuren klinken goed, Lei en Carolina. Van Mazzolari ken ik volgens mij alleen Zagara.

Vanavond in Musk van Bettina Barty (bodylotion) en Muscs Koublaï Khän van Serge Lutens.

Fijne avond!

The Body Shop White Musk Libertine ~ new perfume.

The Body Shop will launch White Musk Libertine, a new fragrance for women, in October.

White Musk Libertine is described as a "new generation White Musk" and The Body Shop's "most feminine fragrance to date".

It is a flanker to the brand's popular White Musk (1981), and follows recent efforts White Musk White Hot Summer, White Musk Midnight Iris, White Musk Breeze and White Musk Sport.

White Musk Libertine was developed by perfumer Vincent Schäller; notes include Turkish delight, Chantilly cream, orchid and signature musk.

The Body Shop White Musk Libertine will be available in 30 and 60 ml Eau de Parfum and in 30 ml Eau de Toilette; matching body products will also be sold.

http://www.nstperfume.com ... sk-libertine-new-perfume/
Goedemorgen dames

Dalida, nou wat je zegt, het is vandaag weer deprimerend, zit ik straks dan op de fiets

Ah... again een variant op de whitmusk, tja, ik koop ze niet meer want ik vind de meeste variaties 10x niks, op 1 na en dat is de white musk iris midnight daar ben ik zuinig op.

Steph, gelukig zijn ze niet hetzelfde en dat kan ook niet, mijn Sophia is een rex-je ze lijkt eerlijk gezegt meer op een knuffelbeer, zo'n bruine teddybeer, vroeger had ik zo'n oud geval met 1 oog mmmm dat brengt mij op gedachte om 1 oog uit Sofie te halen, lijkt ze er helemaal op whahhahaa ochhhh... nee hoor. Ze is nu 11 weken oud, Miep is nu 20 weken oud. Het gaat stukken beter hoor, als ik in de ochtend goeiemorgen zeg, gaat ze popcornen (bokkesprongettjes maken) hihi zo schattig!

Berteke, ja ze is echt een vrouwtje, ze heeft een heel pittig karaktertje, maar kan haar al niet meer missen hoor, alle 3 niet ook m'n hamstertje niet.

Leuk dat je van hardlopen houdt! zelf sport ik ook fanathiek eigenlijk iedere dag wel, maar ik doe echt aan krachttraining, ik wil juist wat breder worden, van cardio val ik te snel af en maak ik geen spieren mee. Ik draag nlk wel een grote basgitaar om mijn lichaampje kunnen we je niet aanmoedigen zoals bij de Le tour de france, hup bertekeeeeeeeeeee !!!

Steph, die haren zijn vreselijk irritant he ? mijn rex valt niet uit, ander krulletjes type-haar maar mijn gladharige Miep... stofzuig de gehele dag door, en ik kan ze niet buiten zetten hier. Ik zet ze wel in de ren die staat promt in de achterkamer, maar het beschermkleed zit erna onder en ik ook telkens weer, hoe dat komt.... ze trekken mij aan ofzo ? Leuk dat je konijnen hebt.

Ff denken nog iemand vergeten ? dacht het niet toch ?

Goed gisteravond was ik in de vanille olie van TBS, maar nog steeds vind ik het eeuwig zonde dat het niet meer de allereerste versie is uit begin 90tis!

Vandaag ga ik in: ik kijk nu naar buiten, druilerig rot weer pfffttt, warme geur dan maar ik kies voor: Opium EDP van YSL.

Fijne dag!

X

P.S. Ik kan waarschijnlijk volgende week Magnetism van Escada gaan kopen, ik heb hem getest, ik vind hem heerlik fruitig. Laat het wel weten hoor
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-07-2011 11:26
Reden: off-topic
% gewijzigd
Goedemorgen dames,

Girl, ik vind White Musk Midnight Iris ook de beste variant op White Musk tot nu toe. Ik ben wel heel benieuwd naar White Musk Libertine, de noten spreken mij wel aan (Turkish delight, Chantilly cream).

En Magnetism is heerlijk, lekker fruitig!

Vandaag in Musk van Bettina Barty (bodylotion) en Rose de Nuit van Serge Lutens (proefje).

Fijne dag!

Goedemorgen Dames,

Dalida, ik las dat je gisteren Ambre musk ophad. Lijkt mij zo'n lekkere geur. (vanmiddag eens naar een geurenwinkel gaan).

Berteke, lekker hé zo'n harig tapijt.

Girlxxx, Magnetism IS een heerlijke geur. Blijft ook lang ruiken.

Vandaag Be-delicous van DKNY op. Blijft een lekkere geur.

Mijn moeder zei dat ze een proefje van Noa had, straks ook eens heengaan.

Fijne dag, zonder regen

Dames jullie ruiken weer heerlijk!

Vandaag in Prada Tendre, heerlijk

Fijne dag!
Steph, Ambre Russe is niet verkrijgbaar bij Douglas of ICI Paris. In Nederland wordt deze geur (volgens mij) alleen verkocht bij Claudio Parfums & Beauté in Veenendaal.
Taylor, lekker, Prada Tendre!

Mijn fles is leeg, helaas. Misschien binnenkort maar een nieuwe fles kopen.
Hoi hoi,

Girl&Steph,zit hier ook behaard op de bank met zwarte broek ,plukken stugge harde haren overal .

Zo irritant ,blijf zuigen ed .

Lekker Taylor,heb er ook een proefje van gehad ,bleef redelijk hangen .

Dalida,gezellig ook op FB !! en ja,super mooi flesje van Mi Fa .Vind het heerlijk,wel veel moeten spuiten in de loop van de dag,snel weg.

Gisteren Angel Sunessence op ,lekker,maar ook kort geroken ,de gewone nog steeds de beste geur voor mij .

Nu in Beautiful EDP van EL ..dus een mooie dag vandaag met lekker weer hopelijk ..

Fijne dag ,

liefs

Plom
Hoi hoi,

Girl&Steph,zit hier ook behaard op de bank met zwarte broek ,plukken stugge harde haren overal .

Zo irritant ,blijf zuigen ed .

Lekker Taylor,heb er ook een proefje van gehad ,bleef redelijk hangen .Ook last van haren ,wat een droppies trouwens

Dalida,gezellig ook op FB !! en ja,super mooi flesje van Mi Fa .Vind het heerlijk,wel veel moeten spuiten in de loop van de dag,snel weg.

Gisteren Angel Sunessence op ,lekker,maar ook kort geroken ,de gewone nog steeds de beste geur voor mij .

Nu in Beautiful EDP van EL ..dus een mooie dag vandaag met lekker weer hopelijk ..

Fijne dag ,

liefs

Plom
Hoi hoi,

Inderdaad heel irritant om maar te blijven zuigen,mijn stofzuiger raakt regelmatig verstopt van de haren. Ik heb 3 maanden geleden nog een nieuwe moeten kopen.

Op deze mooie dag vandaag draag ik Pure Oud.

Fijne dag
Zeer zeker vervelend al die haren. Ook enorm last van met poes in de rui. Om gek van te worden. Lijkt wel herfst.

In elk geval ruik ik fijn naar 5:40 in Madagascar. Heerlijke geur.
Je zou eigenlijk zo'n robot stofzuiger moeten hebben, die uit zichzelf gaat. Wel oppassen met overstekende cavia's.

Gebruiken jullie ook altijd een geurtje in de stofzuigerzak? Ik wel, laatst een fles Amouage oid gekregen die vond ik niet lekker, is volgens mij een bmerk zo onbekend toch?, die doet nu dienst als stofzuiger geur en wc verfrisser. laatst hoorde ik van iemand die deed zelfs zoiets in haar wasmachine. Decadent hoor.
Hoi hoi

Dalida, veel plezier vanavond!! Baal wel dat ik de kaartjes heb verkocht, maar moest wel ivm werk en deadline (en gelukkig heb ik die gehaald en hem gelukkig op NSJ wel kunnen zien )

Plom, ik sta ook op FB, zoek en gij zult vinden Ik kijk vanavond ook wel even naar jou.

Steph, ik ben dol op deze hond, maar zal wel blij zijn als hij straks weer weg is. Onze vier katten durven amper binnen te komen.

Ik heb vandaag nog even bij de Skins in Groningen wat geuren geroken. Ik vind de Musk van Mona echt niets en vrij slapjes. De andere nieuwe Mona's komen ook niet begreep ik. Verder weinig nieuwe geuren eigenlijk.

Vandaag was ik in Eau Trouble - Brecourt Paris

Topnote: Tangerine, Carrot, Frankincense

Heartnote: Tea, Heliotrope, Orange Blossom

Basenote: Vetiver, Iris Root, Cedarwood, Musk

Fijne avond!
Dalida, ik heb gekeken in een ander parfumeriezaak (een lokale meer voor reikere dacht ik helemaal fout) maar daar hadden ze Ambre Russe ook niet.

Skiffy, tip tegen stinkende stofzuigerzakken....Koop een Dyson!! Geen stofzuigerzak nodig.

Ik was vandaag dus in onze lokale parfumerie, Marc Jacobs geroken maar ze hadden alleen bloemengeuren.

Ze hebben DKNY besteld (de slanke fles), in augustus krijg ik hem, met tas,. Verder heb ik nog vele geuren geroken zoals Jimmy Choo, heerlijk. Dat word sparen.
Goedemorgen allemaal,

haren ellende is dus bekend hihi.

Dalida, de geurnoten klinken idd wel heerlijk, i will try!

Zondag ga ik R'dam in, ga even naar sephora, ici en douglas, daar zit het grootste filiaal. Ik ga dus kijken war ik die Escada het goedkoopste kan bemachtigen.

Vandaag, wederom pokke weer, oke oke het is droog, maar het ziet er niet zo lekker uit, ben het ook echt helemaal zat nu. mijn huis is koud, ik zit met truien aan en een kruik, dat is toch niet normaal potverdomme het is eind juli !!!! grrrrrr

Ik kies vandaag voor: Dior Adict edp.

Fijne dag allemaal.

X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven