Mode & Beauty alle pijlers

Corselet

30-07-2011 13:50 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Allo, draagt er nog iemand hier een corselet (http://desmond.imageshack ... e=mv0o1mhr.jpg&res=medium - zoiets dus).. Mijn relatie vind het helemaal geweldig maar ik weet niet zo wat ik er mee moet.
Dat droeg mijn oma vroeger...
Djies wat een onsexy ding.
Nope. Lijkt me ook niet lekker zitten.

Wat jij ermee moet? Aantrekken als je daarvoor open staat. Als het je niets lijkt, doe je het niet. Klaar!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Vind dit voorbeeld meer voor wat oudere en/ of wat stevigere dames om de boel een beetje op te fluffen.

Torselet kan ik me meer iets mij voorstellen.
Here I am - now what are your other two wishes...
Nee, oud en echt stevig ben ik niet.. mid de 20
Das een kuisheidsgordel......:-D
En nu wil je een dwangbuis aandoen om hem op te winden?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dat is zelfs voor mij (bijna 50) een oma-ding!

Hou het maar liever bij een korset, dat kan veel spannender zijn :-)
quote:carenza schreef op 30 juli 2011 @ 14:14:

Dat is zelfs voor mij (bijna 50) een oma-ding!

Hou het maar liever bij een korset, dat kan veel spannender zijn :-)Wat maakt dat dan veel spannender.. zit toch ook veel strakker?
Je opent een topic over het gebruik van een dwangbuis en je opent een topic over een corselet die op een dwangbuis lijkt.

Jij hebt wel iets met dit soort zaken is het niet?
oeps... ik vind het wel mooi! (maar ben gek op al dat soort dingen, korsetten en dergelijken.)
Ik zou me als een ingesealde makreel voelen in zo'n ding..helaas worden ze volgend jaar weer helemaal hot zag ik ergens.
Volgens mij heet zo een ding een korset.

Je moet eens kijken naar TellSell op de tv. Daar laten ze zien hoe je met zo een stretch bodysuit weer helemaal slank wordt.

Kan leuk zijn als je een keertje mooi voor de dag wilt komen bij een date met je man.
Ik draag al een paar jaar regelmatig een corselet. Voor mijn figuur heb ik het niet nodig. Een vriendin van mij droeg ze. Zij heeft de zelfde maten als ik. Op haar aanraden heb ik er een van haar geleend en het geprobeerd. Moest even doorzetten, maar toen ik er eenmaal aan gewend was, vond ik het toch wel prettig om er een te dragen. Voel mij er erg prettig in. Draag ze met kousen, niet alleen onder een jurk of rok, maar ook onder een broek. Heb er nu meerder en niet alleen in wit. Ik heb onlangs nog een heel mooi zwart corselet gekocht. En mijn partner vindt het nu heel normaal.
Cynthiao; ik zou dit geen corset noemen, of zitten er ook stalen baleinen in en moet je 'em insnoeren?

Dit is een (overbust) corset:

http://www.korsett-haus.de/korsett/image.php?gID=332

Al zou ik dat niet dagelijks dragen. Ik heb exact deze en ik vind het prachtig maar hou het er niet te lang in uit hoor!
Aardappelhoogd:

verwar je een corset niet met een bustier?

Want die zitten inderdaad erg strak rond de romp en zijn met push-up bustegedeelte.
@cynthiao op dat plaatje lijkt het kledingstuk een veter te hebben dus is het een corset.
quote:cynthiao schreef op 02 augustus 2011 @ 21:55:

Aardappelhoogd:

verwar je een corset niet met een bustier?

Want die zitten inderdaad erg strak rond de romp en zijn met push-up bustegedeelte.

Je maakt nu echt een grapje toch?

Ik heb het over een corset, niet over van die ondergoedjes die op corsetten lijken, met plastic baleinen en een rits of haakjessluiting. (Bustier/corselet/of die zelfs als 'corset' verkocht worden)

Een corset heeft stalen baleinen en daar moet je je insnoeren. Als je het verschil niet weet tussen een bustier en een (echt) corset, moet je het voor de gein eens proberen, dan voel je het direct

Ze vallen niet voor niets bij bosjes flauw, die dames uit de piraten/kostuumfilms
Ik heb ook wel eens een corset geprobeerd. Vind ik niet zo goed zitten als een corselet. Geef mij maar een corselet.
Kan het ook wat mooier?

Bijv. Aubade of Marie-Jo, die hebben vast wel wat dwangbuisjes die wel om te ogen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven