in het begin

30-07-2011 17:35 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Was er een god die je moest vrezen. Later werden dat zijn vertegenwoordigers die met hun sinterklaaspakkies jou dreigden met hel en verdoemenis

Toen dat allemaal niet meer zo leek te werken kwam er een klein miezerig ventje met een snorretje die half Europa wist op te jutten tegen de joden en anderen. Eenmaal dood en verderf te hebben achter gelaten was daar zomaar het rode gevaar en keek men je vies aan als je zei dat je communistische ideologieën had ."dan rot je toch lekker op naar de Sovjet Unie " ?

Gelukkig bleek die angst ook niet nodig te zijn geweest dus dan maar iets anders verzinnen ....... tada! zure regen , het millenniumbug gevaar!!!, Osama Bin Laden , Moslims ,fijnstof , ultra fijnstof , opwarming van de aarde.

, maar het nu hartje zomer en hier wel 16 graadjes en lieve forumkinderen strooien de stropdassen steeds weer nieuwe fabelkes in de rondte.

Ik ben benieuwd welk slap lulverhaaltje gaat volgen om ons nog meer in de armen van de pratende apepakkies te drijven.

Wat open je soms toch aparte topics.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ehm... verder alles goed met je?
Je gooit echt alles op één hoop. Sterkte met je complot-denken.
Ik snap je!
Ok. Koffie, iemand?
Dat heet verdeel en heers en zal altijd deel uit blijven maken maken van ons leefgebied, de aarde.

Ik wed dat het volgende gevaar uit de ruimte komt. Ze zijn waarschijnlijk niet groen, maar wel hongerig naar macht.
Doe maar een borrel ruza! Wat heb je?
We hebben nog een goed jaar voor de hysterie kan beginnen. Einde der tijden, einde van de Maya kalender.

Geniet zo lang het nog kan!
Schenk maar wat sterkers Ruza!
Het gras aan de overkant is niet groen.
quote:Chatterly schreef op 30 juli 2011 @ 17:53:

We hebben nog een goed jaar voor de hysterie kan beginnen. Einde der tijden, einde van de Maya kalender.

Geniet zo lang het nog kan!Ja, ik ben benieuwd. Het wordt nu al tijd om de zoutjes en het wijntje in te slaan.

Geniet zo lang het nog kan!Ja, dank je want die was ik vergeten te vermelden

Geniet zo lang het nog kan!

Ja, dank je want die was ik vergeten te vermelden

En idd je leeft maar zo kort en bent zo lang dood
En vergeet het uitstervend bijenras niet die, door woede gedreven, nu in hun korf het masterplan aan het opstellen zijn om de wereldbevolking een dodelijke steek toe te brengen!
Kom jij niet terug in een andere gedaante macumba? Ik wel hoor!
Even off topic: Chatterly, is dat Emmylou 'op' je avatar?
Ja lekker een bakkie koffie met een koekje quote:Ruza schreef op 30 juli 2011 @ 17:51:

Ok. Koffie, iemand?
Er zit wel iets in.

Massa-manipulatie en propaganda bestaan gewoon, wordt gedaan door politici, wetenschappers, milieu-organisaties etc.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alu-hoedje op en alles sal reg kom.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 30 juli 2011 @ 18:17:

Alu-hoedje op en alles sal reg kom.Ik heb er al een op, met zo'n elastiekje onder mijn kin. Ziet de wereld er ineens heel anders uit!
quote:bronte schreef op 30 juli 2011 @ 18:19:

[...]

Ik heb er al een op, met zo'n elastiekje onder mijn kin. Ziet de wereld er ineens heel anders uit!Nu snap ik waarom dat elastiekje niet bleef zitten onder m'n neus!

[...]

Ik heb er al een op, met zo'n elastiekje onder mijn kin. Ziet de wereld er ineens heel anders uit!En jij ook
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

[...]

Ik heb er al een op, met zo'n elastiekje onder mijn kin. Ziet de wereld er ineens heel anders uit!Ik hoef niet. Ik woon in een kooi van Faraday, mijn kostje is gekocht.
quote:himalaya schreef op 30 juli 2011 @ 18:23:

[...]

En jij ook

Maar zo herkennen die UFO' s mij van verre, als ik met mijn alu-hoedje op graancirkels doe ontstaan. En dan mag ik mee met de buitenaardse wezens, die malen niet om een alu-hoedje meer of minder!
Maar goed, Macumba. Er zal altijd iets verzonnen worden om het algemene publiek de stuipen op het lijf te jagen en zo iedereen in het gareel te laten lopen.Ik denk dat niets te gek is om te verzinnen dat weleens serieus genomen zou kunnen worden. Wat dat betreft, worden er meer aluhoedjes gedragen dan je zo in de eerste instantie voor zou kunnen stellen, want laten we wel zijn. Men trapt er elke weer in, ook al is het nog zo ver gezocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven