Vreem gegaan

31-07-2011 16:56 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
B
quote:pink_flower schreef op 31 juli 2011 @ 16:56:

Nou heb ik twee weken geleden een leuke jongen ontmoet waarmee in dus naar bed ben geweest, het was geen opvlieging. Ik ben van plan om hem nog een aantal keren op te zoeken, gewoon voor "de leuk".
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Deze lastige situatie heb je jezelf doelbewust aangedaan.

Eerlijkheid duurt het langst en als je geen slecht geweten wilt krijgen zou ik het toch maar vertellen.
Hoe zou jij reageren als je vriend zei dat hij ´voor de leuk´ een paar andere meisjes heeft geneukt?
Toch blijf ik het een beetje raar vinden:

"ik wil mijn vriend echt niet kwijt!"

Maar wel graag even een slag in de rondte neuken, en graag nog een paar keer, voor de leuk...

:-s
Als het geen bevlieging was, had je je plan misschien van tevoren wat beter kunnen uitwerken... Dan had je ons of je vrienden nu niet om raad hoeven vragen.
Dit had je natuurlijk beter van te voren kunnen bespreken met je vriend, wellicht was er begrip.....maar te laat, dat snap ik.

Je kan niet anders meer dan het vertellen, je hebt iemand al op de hoogte gebracht van je vreemdgaan 'voor de leuk'.

Eerlijkheid duurt het langst!
zou jou vriend ook gewoon voor de leuk heimelijk met een andere meisje mogen? omdat hij zijn graf niet in wil gaan met zeg 'maar' ervaring met 10 verschillende meisjes?

Waarom heb j hier geen open gesprek met hem over?Misschien kunnen jullie wel samen naar een parenclub.
Als je je vriend niet kwijt wilt, dan moet je het bij je vriend houden als jullie een monogame relatie hebben afgesproken.

Vertrouwen hoort bij je relatie, mag ik aannemen, en dan moet je het hem vertellen ja. Hoe zou je je voelen als je vriend dit deed?
Ja, ik vind dat je het hem moet vertellen. Er zijn een aantal dingen belangrijk in een relatie en eerlijkheid hoort daar zeker bij. Jouw vriend moet zelf kunnen besluiten of hij bij je wil blijven na jouw actie of niet.

Maar waar we het niet over hebben is respect. Dat is ook altijd fijn als je dat hebt voor je partner. En het feit dat jij (a.) met voorbedachte raden met een ander het bed in duikt en (b.) daarna ook nog 'voor de leuk' met hem wil afspreken is schofterig gedrag. Je hebt geen respect voor je vriend.

Hij verdient dit te weten. En hij verdient een vriendin die hem wel respecteert.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Hallo,

Ik zit in een lastige situatie.

Mijn vriend en ik hebben al vier jaar een fijne en leuke relatie, voor hem heb ik niks met andere jongens gedaan behalve zoenen.

Mijn grootste angst was dat ik (grof gezegd) het graf in ga en met één jongen seks heb gehad.

Nou heb ik twee weken geleden een leuke jongen ontmoet waarmee in dus naar bed ben geweest, het was geen opvlieging. Ik ben van plan om hem nog een aantal keren op te zoeken, gewoon voor "de leuk".

Ik heb het verhaal verteld aan een goede vriend en hij vindt dat ik het moet vertellen. Zelf wil ik het niet vertellen omdat er geen gevoelens voor de ander bijkomen en ik dan onze relatie op het spel zet door mijn keuze.

Het is een egoïstische keuze om het niet te vertellen, maar ik wil mijn vriend echt niet kwijt!

Wat moet ik doen, vertellen of niet?

Dat schrijf je verkeerd hoor

Je bedoelt waarschijnlijk, gewoon voor de neuk!

Scheelt 1 lettertje maar maakt toch die wereld van verschil!

Nee joh, niet aan je vriend vertellen

Geen slapende honden wakker maken, jullie relatie wordt er alleen maar beter op en dat soort zaken...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
*Voelt een openingspost-meltdown aankomen.*
Of we begrijpen haal allemaal niet!

TO dat klopt hoor trouwens, ik begrijp je in ieder geval al niet!
het is natuurlijk ook vre-se-lijk als je alleen sekservaring hebt met je partner. Niet meer van deze tijd.

To ik zou het daarom ook niet alleen met deze jongen doen hoor? wat is nou 2? Nee ik zou een vwo-tje doen in de hele buurt!
vwo-tje?
vergelijkend waren onderzoek
Als je het niet aan je vriend wil vertellen waarom vertel je het dan wel aan "een" vriend. Die breng je nu in een heel lastig parket want medeplichtig dus. Dat is natuurlijk ook niet eerlijk.

Jij wil kennelijk alles hebben, en een vriend en een minnaar. Tsja dan moet je je wel aan de regels houden en het aan niemand vertellen.
quote:EvyBlissy schreef op 31 juli 2011 @ 17:03:

*Voelt een openingspost-meltdown aankomen.*
quote:Summerdance schreef op 31 juli 2011 @ 17:06:

[...]

Ja, ik ben blij dat je gequote hebt, boefje die je bent!

Anyway, ik ga boodschappen doen.
Waarom voel ik mezelf altijd queen of the world met dit soort topics? Ik ben dan altijd een soort van moeder theresa volgens mij

* sluipt weer weg *

Ik zit in een lastige situatie die ik geheel en al aan mijzelf te danken heb.quote:Mijn grootste angst was dat ik (grof gezegd) het graf in ga en met één jongen seks heb gehad.Hoef je geen angst voor te hebben hoor. Het merendeel van de relaties sneuvelt, zeker als er vreemdgegaan wordt. Dus binnenkort kun je hoeren en sloeren wat je wilt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Hallo,

Ik zit in een lastige situatie.

Mijn vriend en ik hebben al vier jaar een fijne en leuke relatie, voor hem heb ik niks met andere jongens gedaan behalve zoenen.

Mijn grootste angst was dat ik (grof gezegd) het graf in ga en met één jongen seks heb gehad. wat is daar erg aan?

Nou heb ik twee weken geleden een leuke jongen ontmoet waarmee in dus naar bed ben geweest, het was geen opvlieging. Ik ben van plan om hem nog een aantal keren op te zoeken, gewoon voor "de leuk". Nou, het graf ingaan na met 1 jongen sex te hebben gehad, gebeurd je in ieder geval nu niet meer.

Ik heb het verhaal verteld aan een goede vriend en hij vindt dat ik het moet vertellen. Zelf wil ik het niet vertellen omdat er geen gevoelens voor de ander bijkomen en ik dan onze relatie op het spel zet door mijn keuze. Die relatie heb je al op het spel gezet op het moment dat je je liet neuken door een ander

Het is een egoïstische keuze om het niet te vertellen, maar ik wil mijn vriend echt niet kwijt!

Wat moet ik doen, vertellen of niet?

1. je school afmaken

2. je verkering uitmaken

3. lekker rondsloeren tot je een leuk vriendje vind
En wie doet het lekkerder. Je vriendje of je neukertje?

Mijn grootste angst was dat ik (grof gezegd) het graf in ga en met één jongen seks heb gehad.

Als dat je grootste angst in het leven was...

Maar goed. Meid, als jij lekker met anderen wil neuken: het is jouw lichaam en jouw leven. Maar wees dan wel eerlijk naar je vriend toe. Misschien wil hij z'n pik er ook wel even inhangen bij een ander. Of misschien heeft hij er geen problemen mee, of misschien wil hij je nooit meer zien. Hij heeft het recht dit te weten en zijn eigen keuzes in het leven te maken.
Ik denk niet dat het stomste wat je hebt gedaan, is te zijn vreemdgaan. Ik denk dat het stomste wat je hebt gedaan, is het tegen een goede vriend te hebben verteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven