Vreem gegaan
zondag 31 juli 2011 om 17:14
quote:liselore schreef op 31 juli 2011 @ 17:12:
[...]
en hoe zou de buurman het doen? of die jongen aan de overkant? Dat moet je toch willen weten voordat je je graf in gaat.....
Mijn grootste angst is dat ik sterf zonder te weten hoe het is om met Robbie Williams het bed te hebben gedeeld.
Het komt nooit meer goed met mij in dit leven... ik blijf eeuwig teleurgesteld..
[...]
en hoe zou de buurman het doen? of die jongen aan de overkant? Dat moet je toch willen weten voordat je je graf in gaat.....
Mijn grootste angst is dat ik sterf zonder te weten hoe het is om met Robbie Williams het bed te hebben gedeeld.
Het komt nooit meer goed met mij in dit leven... ik blijf eeuwig teleurgesteld..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 31 juli 2011 om 17:15
zondag 31 juli 2011 om 17:20
quote:paloma schreef op 31 juli 2011 @ 17:12:
Ik denk niet dat het stomste wat je hebt gedaan, is te zijn vreemdgaan. Ik denk dat het stomste wat je hebt gedaan, is het tegen een goede vriend te hebben verteld.
Nou dat denk ik ook ja.
Heel stom om zoiets te vertellen, je weet hoe die dingen gaan toch?
Als je dan al zo stom bent om vreemd te gaan, moet je zoiets Nooooooit aan iemand vertellen, nooit.
Het is al link genoeg dat jij en degene met wie je het deed het weten...
Niet dat ik een vreemdganger ben hoor, ik ben meer van de andere kant zeg maar, de kant die belazerd werd...
Plus dat iemand mij ook ooit heeft verteld vreemd te zijn gegaan, met daarna direct geheimhoudingsplicht..
Dat is pas kut zeg, wou dat ik het niet geweten had, die persoon viel gelijk ook keihard van het voetstuk, ik kan er gewoon geen respect voor opbrengen...
Veel 'succes'...
Ik denk niet dat het stomste wat je hebt gedaan, is te zijn vreemdgaan. Ik denk dat het stomste wat je hebt gedaan, is het tegen een goede vriend te hebben verteld.
Nou dat denk ik ook ja.
Heel stom om zoiets te vertellen, je weet hoe die dingen gaan toch?
Als je dan al zo stom bent om vreemd te gaan, moet je zoiets Nooooooit aan iemand vertellen, nooit.
Het is al link genoeg dat jij en degene met wie je het deed het weten...
Niet dat ik een vreemdganger ben hoor, ik ben meer van de andere kant zeg maar, de kant die belazerd werd...
Plus dat iemand mij ook ooit heeft verteld vreemd te zijn gegaan, met daarna direct geheimhoudingsplicht..
Dat is pas kut zeg, wou dat ik het niet geweten had, die persoon viel gelijk ook keihard van het voetstuk, ik kan er gewoon geen respect voor opbrengen...
Veel 'succes'...
zondag 31 juli 2011 om 17:24
zondag 31 juli 2011 om 17:38
Verder...wat al eerder is gezegd: Wat zou je er van vinden wanneer jouw vriend in het geniep een ander meisje opgezocht heeft en daar (meerdere malen) seks mee gehad heeft?
Vind je dat:
a)Geen probleem, hij hoeft mij helemaal niet trouw te zijn
b)Wel een probleem, wij hebben geen open relatie
c)Hij kan het maar beter niet aan mij vertellen (oftewel: wat je niet weet schaadt je niet)
d)Het vreemdgaan is niet zo erg als het in het geniep hebben gedaan (maw, in het geheim afspreken en houden is veel erger)
Vind je dat:
a)Geen probleem, hij hoeft mij helemaal niet trouw te zijn
b)Wel een probleem, wij hebben geen open relatie
c)Hij kan het maar beter niet aan mij vertellen (oftewel: wat je niet weet schaadt je niet)
d)Het vreemdgaan is niet zo erg als het in het geniep hebben gedaan (maw, in het geheim afspreken en houden is veel erger)
zondag 31 juli 2011 om 17:51
quote:pink_flower schreef op 31 juli 2011 @ 16:56:Mijn grootste angst was dat ik (grof gezegd) het graf in ga en met één jongen seks heb gehad.Ja, dat moet inderdaad wel verschrikkelijk zijn. Stel je voor dat je er op je sterfbed achterkomt dat die ene jongen een meisje was. Je moet er niet aan denken.
zondag 31 juli 2011 om 18:22