Gezondheid alle pijlers

dikke huilogen

31-07-2011 14:21 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Door wat dingen in mijn leven moet ik best vaak huilen, soms wel 3 keer in de week. Nu heb ik gezien dat mijn ogen (oogleden) dik zijn en hangen, lijkt dus net of ik een ooglidcorrectie nodig heb. Maar naar mijn idee komt dit door het velen huilen en gaat dit niet weg omdat ik zo vaak huil.

Gister zagen mijn ogen er weer aardig uit en vandaag weer dik, heb weer gehuild..

Heb ook t idee dat mijn linkeroog een beetje blijft hangen, rechteroog was gister goed.

Iemand een idee
quote:Kier_V schreef op 31 juli 2011 @ 14:26:

Wat dacht je van je ellende aan te pakken voor zover mogelijk, zodat je van die jank-oogjes verlost bent?

Die ogen lijken me meer een gevolg dan een oorzaak, nietwaar?
quote:liselore schreef op 31 juli 2011 @ 14:32:

[...]

dat is jou interpretatie, wat zegt dat over jou?
quote:liselore schreef op 31 juli 2011 @ 17:14:

[...]

en jij voor TO chapeau! wederom zo'n kinderachtige reactie... tjonge is dat je hobbie?
quote:liselore schreef op 31 juli 2011 @ 20:34:

[...]

ja mag best meer kinderachtige opmerkingen maken hoor maakt mij niet uit. En wat wil je met deze opmerking? je kennis over het woord hobby tentoon spreiden? en vanwaar het tjonge jonge?
Ik heb altijd na een flinke huilbui mijn hele gezicht onder de vlekken zitten.

De volgende dag zie je dan nog dat ik de dag ervoor flink gehuild heb.

Iemand ideeën hoe ik dit op los?
@winkelfanaat, wil lassie iets zeggen?

Wat denk je te bereiken met het eenzijdig de discussie weergeven met quotes van mij? De discussie nog eens dunnetjes over doen? Lijkt mij nogal zinloos.
Trouwens even nog een uitleg over mijn post, zag al op een ander topic dat er iets over gezegd werd.

Ik heb momenteel heel groot verdriet, vandaar dat ik haast iedere dag huilbuien heb. Dit verdriet is niet 1, 2, 3 op te lossen, ook niet met hulp van een psych.
ik heb hier ook last van, hoef maar even een huilbui te hebben en mijn ogen zijn gelijk gezwollen en daar helpen geen ijsklontjes of sperti tegen.
Oeioeioei, wat een venijnige steken onder water hier. Klinkt alsof er twee vriendinnetjes zijn die voor elkaar de klappen uitdelen, vooral waar het niet hoort. Daar zou ik mijn zieleroerselen niet mee delen...
Vrouwen onder elkaar en je krijgt inderdaad dit soort venijnige uitspraken, jammer dat het soms zo gaat op het forum, van venijnige reacties tot belerende opmerkingen over spelfouten etc. Als je niet op een topic wilt reageren of je hebt er niets mee, reageer dan gewoon niet en laat iederen in zijn/haar waarde.
ik heb 2 (eet)lepels in de vriezer liggen, heb nl heel veel last van gezwollen ogen (oorzaak: hooikoorts) even afspoelen onder de koude kraan voor je ze op je ogen houdt want anders 'plakken' ze vast.
quote:xsxaxmx schreef op woensdag 03 augustus 2011 20:11 ik heb 2 (eet)lepels in de vriezer liggen, heb nl heel veel last van gezwollen ogen (oorzaak: hooikoorts) even afspoelen onder de koude kraan voor je ze op je ogen houdt want anders 'plakken' ze vast.

Dat doe ik ook. Een pakje spliterwten in de vriezer werd mij ooit in het ziekenhuis geadviseerd omdat dit beter vormt naar je oog, en niet vastplakt.

Het is al eerder gezegd, maar ga NOOIT slapen met huilogen, dat maakt het een stuk erger. En dat uurtje minder slaap is nog wel te camoufleren

Succes, en sterkte met je verdriet!
Eh, een pakje spliterwten door twee delen in een boterhamzakje bedoelde ik, en dan de vriezer in.

Zo'n kartonnen pak vormt vast niet zo lekker mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven