Uhm... ik sport regelmatig niet. Of eigenlijk nooit. Ik vind dat ik op mijn werk wel genoeg rondloop. En soms, als ik een luie dag heb vind ik het heerlijk om eten te laten bezorgen. Al doe ik dit laatste ook weer niet heel vaak hoor!
@Julia: ik heb de trailer bekeken en hij lijkt me erg mooi. Wel een heerlijke jank-film. Heerlijk op zijn tijd. Misschien ga ik hem vanavond meteen kijken. Nu alleen nog een pizza bestellen...
Pfff... moeilijke vraag! Ik ben echt een groot liefhebber van alle seizoenen en moet er niet aan denken om ergens te wonen waar het altijd "mooi" weer is
Ik kies de winter! Met veel sneeuw, ijs en overdag een strak blauwe hemel!
Voor welk programma blijf jij thuis? (spreekwoordelijk dan hè...)
Sjees, momenteel is maar weinig op tv waar ik me voor interesseer. Ik bedenk me nu dat ik de laatste tijd helemaal geen tv meer heb gekeken. Alleen het nieuws dan.
Wat doe jij als je een moeilijke beslissing moet maken?
@ Annelize, oh euhm, tranen zullen rijkelijk vloeien, maar wel heel erg de moeite waard! Je gaat ook meteen van Gerard Butler houden, trouwens.
Ik moet wel, verbrand heel snel, 2x zonnesteek gehad en atopisch eczeem waardoor m'n huid de hitte niet snel kwijtraakt en er heel veel blaasjes ontstaan. Dus lekker hoge factor en niet pal in de zon.
Ben jij wel eens rigoreus heel veel afgevallen (tot gezond gewicht)?
Omdat ik eczeem heb, kan ik niet veel hebben. Zou graag meer ringen willen dragen. Maar uitgerekend aan m'n rechterringvinger constant eczeem. Draag dus alleen een heel dun, zilveren ringetje aan mijn linkerringvinger (m'n vriend heeft m ook)