Stom wijf !
maandag 1 augustus 2011 om 11:30
maandag 1 augustus 2011 om 11:31
maandag 1 augustus 2011 om 11:31
maandag 1 augustus 2011 om 11:45
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 augustus 2011 @ 11:30:
[...]
Zal ik een advertentie ergens plaatsen; stalker gezocht?Wil je er eentje irl of op internet? Als je er eentje wilt op het forum, er zijn wel wat personen die zich er voor lenen. Hoef je weinig voor te doen en ze volgen je overal waar je post.
[...]
Zal ik een advertentie ergens plaatsen; stalker gezocht?Wil je er eentje irl of op internet? Als je er eentje wilt op het forum, er zijn wel wat personen die zich er voor lenen. Hoef je weinig voor te doen en ze volgen je overal waar je post.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 1 augustus 2011 om 11:51
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 augustus 2011 @ 11:45:
[...]
Wil je er eentje irl of op internet? Als je er eentje wilt op het forum, er zijn wel wat personen die zich er voor lenen. Hoef je weinig voor te doen en ze volgen je overal waar je post. Zolang ik geen plaatjes kan plakken van waterpistolen is een internetstalkster niks aan.
[...]
Wil je er eentje irl of op internet? Als je er eentje wilt op het forum, er zijn wel wat personen die zich er voor lenen. Hoef je weinig voor te doen en ze volgen je overal waar je post. Zolang ik geen plaatjes kan plakken van waterpistolen is een internetstalkster niks aan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 1 augustus 2011 om 12:35
maandag 1 augustus 2011 om 12:38
quote:Maja82 schreef op 01 augustus 2011 @ 11:52:
Ik heb TO gestaft. Wat een achterlijk gedrag dit.
Dat de meeste het irritant vinden, dat klopt. Maar staffen tegen dit helpt denk ik niet. Het is een functie waar Viva voor heeft gekozen dus ze kunnen niet "straffen" voor iets waar ze achter staat.
Ik begrijp je wel hoor maar staffen voor dit heeft denk ik geen zin.
Ik heb TO gestaft. Wat een achterlijk gedrag dit.
Dat de meeste het irritant vinden, dat klopt. Maar staffen tegen dit helpt denk ik niet. Het is een functie waar Viva voor heeft gekozen dus ze kunnen niet "straffen" voor iets waar ze achter staat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 1 augustus 2011 om 12:43
maandag 1 augustus 2011 om 12:51
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 augustus 2011 @ 12:38:
[...]
Ik weet dat het niet helpt maar toch.
Op andere fora staat er nog weleens de 'straf' van een waarschuwing op als je dit vaker flikt.
[...]
Ik weet dat het niet helpt maar toch.
Op andere fora staat er nog weleens de 'straf' van een waarschuwing op als je dit vaker flikt.
maandag 1 augustus 2011 om 18:56