hairextensions..
zaterdag 30 juli 2011 om 04:12
Hallo allemaal!
Ik heb nu zo'n 3 jaar hairextensions, steeds haal ik alles er na 4/5 maanden uit en laat het dan weer opnieuw doen.
Verslaafd dus.. :p
Het is bekend dat hairextensions niet goed zijn voor je eigen haar.
Mn eigen haar is dus ook een stuk dunner dan dat het was voor ik aan de extensions begon.. Ik vraag me af of er een product of behandeling is die mijn eigen haar goed verzorgd waardoor het weer wordt voor ik aan extensions begon..
Het is ook zo dat in het begin je haar super dik lijkt met de extensions erin, je hier na een tijdje gewend aan bent en je je zowat kaal voelt als de extensions er dan weer uit zijn..
Ik heb nu zo'n 3 jaar hairextensions, steeds haal ik alles er na 4/5 maanden uit en laat het dan weer opnieuw doen.
Verslaafd dus.. :p
Het is bekend dat hairextensions niet goed zijn voor je eigen haar.
Mn eigen haar is dus ook een stuk dunner dan dat het was voor ik aan de extensions begon.. Ik vraag me af of er een product of behandeling is die mijn eigen haar goed verzorgd waardoor het weer wordt voor ik aan extensions begon..
Het is ook zo dat in het begin je haar super dik lijkt met de extensions erin, je hier na een tijdje gewend aan bent en je je zowat kaal voelt als de extensions er dan weer uit zijn..
zaterdag 30 juli 2011 om 08:48
zaterdag 30 juli 2011 om 10:49
Ik heb extensions met clipjes (3 matten met haar. Staat gelijk aan 100 losse extensions) (wil ze absoluut niet vast laten zetten ivm haaruitval bij verwijderen van extensions) en vind het fantastisch. Het is zo makkelijk om ze erin te zetten en eruit te halen. Gaat niet ten koste van m'n eigen haar en als ik ze een dag niet wil doe ik ze niet in.
zaterdag 30 juli 2011 om 12:06
zaterdag 30 juli 2011 om 12:59
zaterdag 30 juli 2011 om 14:25
quote:xinsha schreef op zaterdag 30 juli 2011 08:36 Even uit interesse: zo'n behandeling kost telkens rond de 400 euro? Of is dat alleen de aankoop ervan?
In een kapperszaak ben ik het een keer gaan vragen, daar kostte het toen 70euro voor 25extensions inc knippen! Erg duur dus want ik heb er meestal 100/ 125 in..
Ik bestel ze via internet en een vriendin zet ze er dan in, dan ben ik in totaal rond de 200 euro kwijt en laat ze er 4/ 5 maanden inzitten
In een kapperszaak ben ik het een keer gaan vragen, daar kostte het toen 70euro voor 25extensions inc knippen! Erg duur dus want ik heb er meestal 100/ 125 in..
Ik bestel ze via internet en een vriendin zet ze er dan in, dan ben ik in totaal rond de 200 euro kwijt en laat ze er 4/ 5 maanden inzitten
zaterdag 30 juli 2011 om 14:33
quote:Wumpini schreef op zaterdag 30 juli 2011 12:06 Ik heb zo ook gehad en ken het gevoel! Ik heb nu een 'flip-in' een haarstuk dat je onder je eigen haar inzet. Super makkelijk, het beschadigd mijn eigen haar niet en ik heb een volle bos. Ben er echt super blij mee en draag hem bijna altijd.
Dat heb ik op youtube ook gezien! Maar omdat het met zon dun draadje vastzit, en het er ook zo makkelijk weer uit te halen is.. Zou bang zijn dat hij af kan waaien ofzo of bij het feesten kan verschuiven?
En wat als het draadje breekt!?!?
Het ziet er wel handig uit, en als het er net zo natuurlijk uitziet als mn extensions nu is het wel het proberen waard, mn eigen haar kan dan ook weer een beetje bijkomen....
Dat heb ik op youtube ook gezien! Maar omdat het met zon dun draadje vastzit, en het er ook zo makkelijk weer uit te halen is.. Zou bang zijn dat hij af kan waaien ofzo of bij het feesten kan verschuiven?
En wat als het draadje breekt!?!?
Het ziet er wel handig uit, en als het er net zo natuurlijk uitziet als mn extensions nu is het wel het proberen waard, mn eigen haar kan dan ook weer een beetje bijkomen....
zaterdag 30 juli 2011 om 14:36
maandag 1 augustus 2011 om 20:46
Flip in hair zit er redelijk easy uit! En ze hebben erg veel kleuren.. http://www.flipinhair.nl/flip-in-hair/?View= (geen aandelen, maar ben ff gaan googelen omdat ik wel benieuwd was).Dat wat ik heb is lastiger in te zetten..
dinsdag 2 augustus 2011 om 14:31
woensdag 3 augustus 2011 om 11:20