Mode & Beauty alle pijlers

hairextensions..

30-07-2011 04:12 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik heb nu zo'n 3 jaar hairextensions, steeds haal ik alles er na 4/5 maanden uit en laat het dan weer opnieuw doen.

Verslaafd dus.. :p

Het is bekend dat hairextensions niet goed zijn voor je eigen haar.

Mn eigen haar is dus ook een stuk dunner dan dat het was voor ik aan de extensions begon.. Ik vraag me af of er een product of behandeling is die mijn eigen haar goed verzorgd waardoor het weer wordt voor ik aan extensions begon..

Het is ook zo dat in het begin je haar super dik lijkt met de extensions erin, je hier na een tijdje gewend aan bent en je je zowat kaal voelt als de extensions er dan weer uit zijn..
Even uit interesse: zo'n behandeling kost telkens rond de 400 euro? Of is dat alleen de aankoop ervan?
De enige manier waardoor je haar weer wordt als voorheen,....extensions eruit en er nooit weer in laten zetten !

Je haren dragen dag en nacht die extensions mee waardoor eraan getrokken wordt door het gewicht en dus verlies je je eigen haar.
x
Ik heb extensions met clipjes (3 matten met haar. Staat gelijk aan 100 losse extensions) (wil ze absoluut niet vast laten zetten ivm haaruitval bij verwijderen van extensions) en vind het fantastisch. Het is zo makkelijk om ze erin te zetten en eruit te halen. Gaat niet ten koste van m'n eigen haar en als ik ze een dag niet wil doe ik ze niet in.
laats stond ik bij een concert achter een meisje met extensions.

Wat LILLEK!!!

Ze had een vlasbosje en daar zag je de knoopjes of aanhechtingen (hoe dat dan ook maar heet) dwars doorheen.

Bah wat een Tokkie nep!
Ik heb zo ook gehad en ken het gevoel! Ik heb nu een 'flip-in' een haarstuk dat je onder je eigen haar inzet. Super makkelijk, het beschadigd mijn eigen haar niet en ik heb een volle bos. Ben er echt super blij mee en draag hem bijna altijd.
Ik heb nu een nieuw systeem dat je in je haar hangt

Met een visdraad, haar erover heen

Super volgens mij heet dat ook flip in
Ja Flip in heet het

Super systeem
Is dat niet moeilijk aan te brengen zo'n flip in? Ik ben heel onhandig met haar, kan er nog net zelf een staart in maken.
Ik doe het nu ruim een half jaar zonder extensions (na drie jaar met) en mijn haar begint nu pas een beetje bij te komen.
Als er iemand onhandig is met haar ben ik het

Maar fit kun je met je ogen dicht

Op you tube kun je het zo zien

Haar is supermooi gewoon echt haar
quote:shoppen schreef op 30 juli 2011 @ 12:27:

Als er iemand onhandig is met haar ben ik het

Maar fit kun je met je ogen dicht

Op you tube kun je het zo zien

Haar is supermooi gewoon echt haarWaar koop je zoiets, en hoe zorg je dat het de juiste kleur/lengte heeft? Is het duur?
Je hebt 3 lengtes, stijl, krullen, slag

Met highlights, zonder wat je maar wil

Ik heb het via een vriendin die kapster is

Ik heb 180 betaald

Als je even op Google kijkt zie je vast meer informatie
quote:xinsha schreef op zaterdag 30 juli 2011 08:36 Even uit interesse: zo'n behandeling kost telkens rond de 400 euro? Of is dat alleen de aankoop ervan?

In een kapperszaak ben ik het een keer gaan vragen, daar kostte het toen 70euro voor 25extensions inc knippen! Erg duur dus want ik heb er meestal 100/ 125 in..

Ik bestel ze via internet en een vriendin zet ze er dan in, dan ben ik in totaal rond de 200 euro kwijt en laat ze er 4/ 5 maanden inzitten
quote:Wumpini schreef op zaterdag 30 juli 2011 12:06 Ik heb zo ook gehad en ken het gevoel! Ik heb nu een 'flip-in' een haarstuk dat je onder je eigen haar inzet. Super makkelijk, het beschadigd mijn eigen haar niet en ik heb een volle bos. Ben er echt super blij mee en draag hem bijna altijd.

Dat heb ik op youtube ook gezien! Maar omdat het met zon dun draadje vastzit, en het er ook zo makkelijk weer uit te halen is.. Zou bang zijn dat hij af kan waaien ofzo of bij het feesten kan verschuiven?

En wat als het draadje breekt!?!?

Het ziet er wel handig uit, en als het er net zo natuurlijk uitziet als mn extensions nu is het wel het proberen waard, mn eigen haar kan dan ook weer een beetje bijkomen....
En bij losse hairextensions zitten de plukjes tussen je haar, alleen de bovenlaag zit niks zodat dat over de aanhechtingen heel valt..

Maar met een flip in is het toch 1 rij van nephaar? Is het dan niet dat je heel duidelijk ziet waar je eigen haar stopt?
Goeie vraag.. Ik ben ook even nieuwsgierig naar de Flip in..

Maar ik heb een aparte kleur blond denk ik, en als de kleur niet goed is kun je het niet ruilen geloof ik.. Zou ik toch wel zonden van het geld vinden..
Flip in hair zit er redelijk easy uit! En ze hebben erg veel kleuren.. http://www.flipinhair.nl/flip-in-hair/?View= (geen aandelen, maar ben ff gaan googelen omdat ik wel benieuwd was).Dat wat ik heb is lastiger in te zetten..
Ik geloof dat ze wel 20 verschillende blondsoorten hebben

Verven en stijlen krullen alles kun je ermee

Ik ben er blij mee
ik ben ook wel erg geïnteresseerd.

ik heb lang krullens haar, maar zou wel iets meer volume willen, gewoon iets meer....

heb soms flink haaruitval en is mn haar ook wat dunner, dan is zo'n flip in wel erg handig...
Bedankt! Zal hier in het dorp eens kijken van de week ofzo, want hier zit zo'n verkoopadres gelukig!

Heb ook op youtube gekeken en ziet er idd super simpel uit. Zelfs ik zou het miss wel kunnen hihi.

Gebruik jij ze ook iedere dag?
Ik draag het haar vaak

Alleen als het warm is( zoals nu) dan niet

Ik ben echt echt onhandig met mijn haar

Maar Flip in, is zo makkelijk

Mijn haar is ook lang, ik draag het voor volume

Het haar staat gelijk aan 150 extensions

Ook Wendy van dijk en yolanthe schijnen het te dragen
Ja het ziet er ook erg makkelijk uit. Ik kan zelf ook erg weinig met mijn haar. Kan sinds kort krullen maken met me stijltang dat is al heel wat voor mij hihi.

Maar zal binnenkort eens kijken bij dat winkeltje bedankt voor je reacties in elk geval ;)
Het lijkt mij perfect, de flip in methode. Alleen heb ik redelijk dik haar, ik denk wel dat ik er twee nodig heb.

Maar het lijkt me een super-oplossing! Ik heb mijn haar af laten knippen, en heb er wel spijt van...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven