Alles in 1 van UPC.

01-08-2011 22:21 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben digitale tv van UPC en internet en telefoon van KPN. Nu kunnen wij goedkoper uit zijn met een alles in 1 pakket van UPC. Ongeveer 4 jaar geleden hebben wij ook internet van UPC gehad maar waren toen heel veel online in verband met storingen van UPC. Daarom zijn we toen weer naar de KPN gegaan.

Heeft hier iemand internet van UPC en hoe is dat nu? Hebben ze veel storingen? Ben je veel van internet af bij hun?

Dank jullie.
Yep, zeer veel storingen. Het is dat wij hier in de polder maar 1 aanbieder hebben voor internet, anders waren we allang overgestapt.

We bellen gemiddeld 1x per maand met grote problemen, de kleine dingetjes melden we al niet eens meer.

We wachten nu ook al 5 weken tot er een monteur langs komt om naar de mediabox te kijken.

De klantenservice is dus niet om over naar huis te schrijven. Enige commentaar is dat het probleem in de wijkcentrale ligt, de buren er ook last van hebben en ze het niet kunnen oplossen. Lekker dus!
quote:madamemicmac schreef op 01 augustus 2011 @ 22:21:

Wij hebben digitale tv van UPC en internet en telefoon van KPN. Nu kunnen wij goedkoper uit zijn met een alles in 1 pakket van UPC. Ongeveer 4 jaar geleden hebben wij ook internet van UPC gehad maar waren toen heel veel online in verband met storingen van UPC. Daarom zijn we toen weer naar de KPN gegaan.

Heeft hier iemand internet van UPC en hoe is dat nu? Hebben ze veel storingen? Ben je veel van internet af bij hun?

Dank jullie.

VOOR ONS NOOIT MEER UPC. !

Het is het meest onbeschofte kwabbel -, internetniet - en telefoonietbedrijf dat er is.

Wij zitten nu op het netwerk van KPN en dat is ZEN!
Ik heb ook UPC en nooit internetstoringen. Tv ook prima, alleen Uitzending Gemist doet het niet altijd, dat is wel irritant. De klantenservice is tegenwoordig ook goed te doen, vergeleken met vroeger (10 jaar geleden).
.
Je kan ook alles in 1 van KPN nemen. Is een goed product als je niet heel erg snel internet wilt (voor mij is het genoeg)

In ieder geval betere service als UPC.
Oke. De digitale tv bevalt ons dus wel van UPC maar internet is dus niks? Het is dat wij hier geen ziggo kunnen krijgen want daar hoor ik wel goede verhalen over.
Oh impala heeft geen storingen. Da's mooi. Onze mediabox gaat om de zoveel tijd in de standby stand..en waarom??? En uitzending gemist zit inderdaad ook wel eens vast...
Nooit meer UPC voor mij. Internet is prima, maar TV een groot drama.

Klantenservice daarnaast ook nog niet bepaald hulpvaardig. "Ja maar mevrouwtje...".
The greatest adventure in life is to follow your heart.
Alles in 1 van KPN kan inderdaad ook nog, maar ik weet dan weer niet hoe de digitale tv daarvan is. Internet heb ik daar wel van, van hetnet. En onbeperkt bellen ook.
quote:madamemicmac schreef op 01 augustus 2011 @ 22:33:

Oke. De digitale tv bevalt ons dus wel van UPC maar internet is dus niks? Het is dat wij hier geen ziggo kunnen krijgen want daar hoor ik wel goede verhalen over.

Nou , ga dan maar eens bij Tros Radar kijken of op Rtv-Nh op donderdag middag , de klaaglijn met Hanneke Groenteman.

Ziggo wil niet eens meer in de uitzending komen.
quote:madamemicmac schreef op 01 augustus 2011 @ 22:37:

Alles in 1 van KPN kan inderdaad ook nog, maar ik weet dan weer niet hoe de digitale tv daarvan is. Internet heb ik daar wel van, van hetnet. En onbeperkt bellen ook.Ook de tv is prima.
In het verleden had ik heel veel problemen met UPC maar na een beetje dreigen met Radar en Kassa kreeg ik een ander modem, sindsdien gaat het goed (even afkloppen), ook met telefoon en TV. Nadeel van en alles in één pakket is dat je, als de boel uitvalt, niets hebt. Nou ja, analoge TV nog wel.
verba volant, scripta manent.
Zo te lezen kan ik beter dus houden wat ik nu heb. Of desnoods alles van KPN nemen. Ik moet zeggen dat ik de klantenservice van UPC wel heel wat beter vind dan jaren geleden. Of misschien heb ik mazzel.
Hier ook nooit problemen met UPC, nog nooit een storing oid gehad.

Alleen die mediabox is een onding, hij reset om het leven. Maar misschien dat de nieuwere versies inmiddels verbeterd zijn.
Heel erg tevreden over UPC. Na ein-de-loos gedonder met KPN telefoniefacturen (internet was oke) overgestapt naar het alles-in-een van UPC. Geen problemen met tv, internet en bellen.

In het begin wel met de mediabox, die net zoals bij Boarn bleef resetten, maar dat bleek een wisselwerking met onze LG-tv te zijn waarop ze zelf een ander type voorstelden. Sindsdien alles prima in orde.
Ik heb al heel lang UPC en eigenlijk nog nooit last van storingen gehad. Het werkt altijd. Kan me niet heugen dat het niet werkte.

En het is snel. De klantenservice is ook een heel stuk verbeterd na een klanttevredenheidsonderzoek. Sinds wij de mediabox voor HD tv hebben ook geen problemen meer dat deze op stand-by schiet. Het enige is inderdaad dat uitzending gemist nogal eens hapert.
Ik heb ook alles in 1 pakket van UPC sinds een jaar of 4. Ben dik tevreden. Heb het eigenlijk nooit gehad dat het internet het niet deed. En televisie ook niet trouwens.

@ madamemicmac: bij mij schiet hij ook op standby, maar dat is alleen als ik een tijd niet meer gezapt heb. En heb ook weleens gezien dat ie dat aangaf.
Dat is zeker nieuw dan, dat ie aangeeft dat ie in de standby stand gaat. Wel energiebesparing.

Het liefst heb ik alles in 1 pakket en dan bij UPC. Gelukkig hoor ik dus ook positieve berichten.
In ons dorp hadden we ziggo. verschrikkelijk.

we zijn daar soms niet bereikbaar per telefoon, internet valt constant weg en is erg traag.

vorig jaar verhuisd naar een stad. upc all in 1 genomen en nog geen dg spijt gehad.

werkt zo lekker snel,soepel en relaxt.

ik raad ze dan ook aan bij iedereen.

als ik klantenservice nodig heb loop ik gewoon ff langs de winkel.
-
Toen mijn mediabox ontploft was na wat problemen met de stroomvoorziening in mijn huis, kreeg ik ook meteen gratis een nieuwe opgestuurd. Prima service van UPC hoor.
.
Dank jullie wel. Ik ga voor UPC.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven