Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
zondag 31 juli 2011 om 22:21
@ 3knullen
lastig want ik vind Brian en Rick eigenlijk 2 verschillende namen.
Brian engels en Rick hollands...Nick ipv Rick klinkt wel weer "passend".
Maar goed dat vroeg je niet.
Luke
Sam
Mark
Lars
Quinten
Niels
Finn
Timo
Jesse
Max
Stijn
Tristan
Dennis
Morris
Sven
Dave
Owen
Levi
Dean
Lenn
en geen grapje...ik ken een 2ling Brian en Ryan
lastig want ik vind Brian en Rick eigenlijk 2 verschillende namen.
Brian engels en Rick hollands...Nick ipv Rick klinkt wel weer "passend".
Maar goed dat vroeg je niet.
Luke
Sam
Mark
Lars
Quinten
Niels
Finn
Timo
Jesse
Max
Stijn
Tristan
Dennis
Morris
Sven
Dave
Owen
Levi
Dean
Lenn
en geen grapje...ik ken een 2ling Brian en Ryan
maandag 1 augustus 2011 om 20:20
Bedankt voor jullie reacties! Ik neem ze mee en laat de namen nog even op me inwerken. Op een gegeven moment weet ik het. Hoop ik dan! Melle fruitella van van Melle had ik nog niet bedacht, maar klopt inderdaad.
@3knullen: Stan, Robin of David? Levi of Quinten vind ik ook passen.
@woepsie; dan zeg ik Lynn! Lyndah vind ik erg lijken op Linda en daarmee wel erg 1980.
Voor een jongensnaam: Quin, Kas, Mika, Mick, Stijn, Tygo, Lucas, Julius of Sybe?
@woepsie; dan zeg ik Lynn! Lyndah vind ik erg lijken op Linda en daarmee wel erg 1980.
Voor een jongensnaam: Quin, Kas, Mika, Mick, Stijn, Tygo, Lucas, Julius of Sybe?
maandag 1 augustus 2011 om 20:37
Ik ken een Nick binnen fam
Quinten zo heet mijn buurjongen en vind ik geen leuke naam.
Dennis hebben we aan gedacht.
Jesse vind ik leuk maar mijn vriend niet.
Tristan kwam wel in ons lijstje voor.
Sven vind ik leuk en Sem maar die komen wel erg veel voor.
Keano heb ik aan gedacht maar dan denk je gelijk aan de Paffs.
Het blijft moeilijk we willen een korte stoere naam.
Quinten zo heet mijn buurjongen en vind ik geen leuke naam.
Dennis hebben we aan gedacht.
Jesse vind ik leuk maar mijn vriend niet.
Tristan kwam wel in ons lijstje voor.
Sven vind ik leuk en Sem maar die komen wel erg veel voor.
Keano heb ik aan gedacht maar dan denk je gelijk aan de Paffs.
Het blijft moeilijk we willen een korte stoere naam.
maandag 1 augustus 2011 om 21:09
quote:3knullen schreef op 31 juli 2011 @ 22:02:
Ik ben op het moment 23 weken zwanger van een eeneiige tweeling.
Het worden 2 jongens.
Ik heb al een zoon van 5 jaar Brian.
Nu heb ik 1 naam Rick.
Hebben jullie suggesties wat bij Brian en Rick past?Bij Rick zou ik sowieso een jongensnaam met maar 1 lettergreep kiezen. Sven vind ik er wel bij passen of Jens, Sem, Dave, Thom, Mike, Lars, Finn, Niek, Jack, Jax, Xam, Sam, Jake, Koen, Luuk, Sjoerd, Pete, Cain, Kayne, Niels, Vince, Brent, Duuk, Lenn, Wout, Joe, Jop/Job, Jace, Jay, Kay/Kai, James, Mitch, Jeff, Dan, Cas.
Ik ben op het moment 23 weken zwanger van een eeneiige tweeling.
Het worden 2 jongens.
Ik heb al een zoon van 5 jaar Brian.
Nu heb ik 1 naam Rick.
Hebben jullie suggesties wat bij Brian en Rick past?Bij Rick zou ik sowieso een jongensnaam met maar 1 lettergreep kiezen. Sven vind ik er wel bij passen of Jens, Sem, Dave, Thom, Mike, Lars, Finn, Niek, Jack, Jax, Xam, Sam, Jake, Koen, Luuk, Sjoerd, Pete, Cain, Kayne, Niels, Vince, Brent, Duuk, Lenn, Wout, Joe, Jop/Job, Jace, Jay, Kay/Kai, James, Mitch, Jeff, Dan, Cas.
maandag 1 augustus 2011 om 22:23
quote:munttheemethoning schreef op 01 augustus 2011 @ 20:20:
Bedankt voor jullie reacties! Ik neem ze mee en laat de namen nog even op me inwerken. Op een gegeven moment weet ik het. Hoop ik dan! Melle fruitella van van Melle had ik nog niet bedacht, maar klopt inderdaad.
Voor een jongensnaam: Quin, Kas, Mika, Mick, Stijn, Tygo, Lucas, Julius of Sybe?hmm mick en lucas vind ik dan t leukste.. maar klinkt in mijn ogen (of je schrijft t) te simpel vergeleken met lynn of lyndah
Voor een jongensnaam: Quin, Kas, Mika, Mick, Stijn, Tygo, Lucas, Julius of Sybe?hmm mick en lucas vind ik dan t leukste.. maar klinkt in mijn ogen (of je schrijft t) te simpel vergeleken met lynn of lyndah
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
dinsdag 2 augustus 2011 om 20:39
Nadat ik helemaal uit een meisjesnaam was hebben we bij de 20wkn echo gezien dat het zeer waarschijnlijk een knulletje gaat worden. Opnieuw gaan de raderen draaien...
Op dit moment hebben we 3 namen en ik zou graag jullie mening hierover horen (gewoon een een idee te krijgen wat andere voor een beeld bij deze namen hebben):
- Mick
- Kai
- Nilo
Op dit moment hebben we 3 namen en ik zou graag jullie mening hierover horen (gewoon een een idee te krijgen wat andere voor een beeld bij deze namen hebben):
- Mick
- Kai
- Nilo
dinsdag 2 augustus 2011 om 20:54
Mmmmm Pink, ik heb bij alledrie wel wat:
Mick; vind ik het leukst maar ik ken een Mick en die is niet zo leuk (voor mij dus een naam met een bijsmaak)
Kai; vond ik 10 jaar geleden helemaal geweldig maar ben er op uitgekeken! (waak daarvoor)
Nilo; vind ik niet mooi, te gezocht. Milo vind ik dan mooier.
Je vroeg om een mening, dit is de mijne, doe er je ding mee.
Mick; vind ik het leukst maar ik ken een Mick en die is niet zo leuk (voor mij dus een naam met een bijsmaak)
Kai; vond ik 10 jaar geleden helemaal geweldig maar ben er op uitgekeken! (waak daarvoor)
Nilo; vind ik niet mooi, te gezocht. Milo vind ik dan mooier.
Je vroeg om een mening, dit is de mijne, doe er je ding mee.
dinsdag 2 augustus 2011 om 21:35
dinsdag 2 augustus 2011 om 21:38
quote:pink85 schreef op 02 augustus 2011 @ 20:39:
- Mick Erg leuk, stoer!
- Kai Ook erg leuk en stoer, dit vind ik de leukste naam uit je rijtje
- Nilo erg apart, nooit eerder gehoord. Niet lelijk ofzo, maar ik ken de naam niet en moet er even aan wennen. Betekent het nog iets bijzonders ofzo?
- Mick Erg leuk, stoer!
- Kai Ook erg leuk en stoer, dit vind ik de leukste naam uit je rijtje
- Nilo erg apart, nooit eerder gehoord. Niet lelijk ofzo, maar ik ken de naam niet en moet er even aan wennen. Betekent het nog iets bijzonders ofzo?
woensdag 3 augustus 2011 om 11:07
woensdag 3 augustus 2011 om 19:55