Kleur in woonkamer.
dinsdag 2 augustus 2011 om 22:26
Wij hebben net de sleutel gekregen van ons nieuwbouwhuis. Nu zijn de muren wit en ik wilde een MDF-plaat ophangen met daarop verschillende foto's in zwart-wit in allemaal dezelfde lijstjes.
Nu wil ik die plaat een kleur geven en die kleur laten terugkomen in de accessoires.
Maar ik weet niet welke kleur...
We hebben een donkergrijze in-betweens, donkergrijze banken en kersenhouten meubels (die we wel tzt willen gaan vervangen).
Wie heeft er een beetje kijk op kleur en heeft er tips?
Nu wil ik die plaat een kleur geven en die kleur laten terugkomen in de accessoires.
Maar ik weet niet welke kleur...
We hebben een donkergrijze in-betweens, donkergrijze banken en kersenhouten meubels (die we wel tzt willen gaan vervangen).
Wie heeft er een beetje kijk op kleur en heeft er tips?
dinsdag 2 augustus 2011 om 22:30
dinsdag 2 augustus 2011 om 22:37
Neeee is niet kil
Ik heb in mijn hal de wc en de gangdeuren in ongeveer die kleur van de letters geschilderd.
Vloer is kersenkleur, evenals de voordeur.
Het is heel speels, vrolijk en warm, door de kleur van het hout.
Oranje vloekt trouwens niet met kersen.
Tenminste, niet bij een vriendin van mij. Die heeft alles kersen met oranje accessoires. Ook heel leuk!!
Ik heb in mijn hal de wc en de gangdeuren in ongeveer die kleur van de letters geschilderd.
Vloer is kersenkleur, evenals de voordeur.
Het is heel speels, vrolijk en warm, door de kleur van het hout.
Oranje vloekt trouwens niet met kersen.
Tenminste, niet bij een vriendin van mij. Die heeft alles kersen met oranje accessoires. Ook heel leuk!!
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
dinsdag 2 augustus 2011 om 22:42