Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
Ja, klopt, Lé. Hij praat net als Johan. Had m'n fonetische toetsenbord even niet paraat, vandaar dat ik het wat onbeholpen neerzette. Fijn dat je voor Ben aan de brei gaat. Heb je een mooi wolleke liggen of moet je nog een Drents heideschaap onder handen nemen?

Yette, kun je voor vertrek Oprahs darmflora nog even schikken? Er zit haar duidelijk iets dwars.
Zo, ik kom net uit Oezbekistan. Wat fijn om weer thuis te zijn. Het was in het begin nog best gezellig met onze zusters van de SZTEO, maar toen kreeg ik met hun mannen te maken en die waren verre van vriendelijk.

Leo, ik heb je nog een noodkreet gestuurd via de BEO-mail, maar ik denk dat die niet aangekomen is.

Enig voordeel van deze lange gijzeling is dat ik mooi van mijn huis af ben, dat is inmiddels gekraakt. Morgen maar s kijken of ze mijn broekrokken nog niet weggegooid hebben, want deze blijft staan als ik m uittrek. O er is nog een voordeel, ik heb wel 10 Tony Pony's kunnen kweken. Was zo blij met ze.

Gaat de koersoes darmflora-schikken nog door? Dan wil ik me wel opgeven, want ik ben helemaal van de wap.
Spoek!

Ben je d'r weer!?

Wat gezellig!

Ongezellige mannen in Oezbekistan?

Hoe kan dat nou?

Het land heeft zo'n knusse naam. Ik dacht er dito bewoners bij altijd. Bummer zeg....

Heb je mij gemaild?

Niet gezien. Sinds de cursus 'hacken met je ziel' krijg ik alleen nog maar spam.

TP's kunnen zo troostrijk zijn. Ik vind het vooral gezellig als ze meegaan in bad, bed en tijdens het toiletbezoek.

Darmflora-schikken gaat dinsdag van start. Yette heeft het lesmateriaal al doorgemaild en dat ziet er gelikt uit.

Al is dat niet aan te bevelen. Het likken dus, van darmflora.
Leo..........Ik weet niet of je al hebt gehoord dat Meds onderweg is,naar de camping

Maar ze heeft de sjofel mee, en gaat een paar geulen graven, zo lijkt het net alsof jullie in een burcht zitten

Paar plankjes vanuit de tent naar een droger gedeelte,en meid, je wil daar niet meer weg.
Even een praktische vraag. Ga volgende week op vakantie en ben uiteraard van plan Ons Woord daar te verkondigen en zieltjes te winnen. Vraag me alleen af met welke naam ik de Franse markt moet bedienen. Bé-Eau? Verder heb ik al even wat handige zinnetjes geoefend: Zut alors, vous deverez vraiment accompagner le Bé-Eau.

Klankschalen ingepakt -> check

Boekje Campingkoken met gierst & grutten in de tas -> check

Iemand nog aanvullingen of tips?
Leo, kijk anders even of je in de bibliotheek van Doetinchem (of in de boekenkast van een regionale zuster) het naslagwerk Helende bron, de kracht van Achterhoeks hemelwater kunt vinden. Daarmee is al menig verregende vakantie verandert in een waardevolle levensles.
denk ook aan Zen op de Kemping (ja, al een wat oudere uitgave zoals je ziet aan de spelling, maar heel waardevol met luidruchtige buren).

Oja, Alternatief badmintonnen

Neen, dank U. Over het beleefd weigeren van deelname aan playbackshows en volleybalcompetities. (sluit goed aan bij Zen op de kemping)

En natuurlijk het cursusboek van Feng shui in tent en caravan
Ah, dat lijken me goede aanvullingen, Star. Mijn dank is groot. Ga voor die eerste twee morgen maar even naar een antiquariaat waar ze een hoekje 'simplistiese rekreatie' hebben. Komt vast goed.

Ik krijg op de een of andere manier bonkende koppijn als meubilair naar feng shui-normen is opgesteld, dus daar begin ik maar niet aan. Vermoedelijk zit er een blokkade in mijn tweede chakra. Dat wil niet goed open. Maansteen en vuuropaal zouden daar goed tegen helpen. Die draag ik dus in een soort maandverbandconstructie in mijn onderbroek. Hoop dat het de boel wat losmaakt, want dit is maar niks, zo'n strak gesloten tweede chakra.
Voor strak gesloten tweede chakra's kan ik de Oezbeekse mannen aanraden, ik geloof dat mijn tweede chakra nu voor eeuwig open staat.

Leo, zit je op de camping? Bij Doetinchem? Je weet toch dat we in mei in Doetinchem een dans voor regen hebben gehouden? Dat was voor die arme boeren daar, die hadden t veels te droog. Via de tamtam heb ik gehoord dat een aantal van de Achterhoekse BEO's hun buurvrouwen meegenomen hadden. Die dachten dat het een nieuw soort volksdansen was en hebben die dans voor regen dus in het repertoire opgenomen. Met alle braderieën in juli/augustus daar in de regio, zal het dus nog wel even blijven regenen.

Je kunt echt beter niet naar de Achterhoek gaan op dit moment.
Wat een lol bij Leo in de tipi in Pieterburen. Ge-kken-huis, ik zweer het je. Welness met walvisvet en elke avond pekelharing met kakelverse wadpieren. Ik stink een uur in de wind, maar mijn huis glanst en mijn ogen stralen.
Starshine, de laatste keer dat ik mijn tent feng shui inrichtte ging er iets niet goed. Het was zo bewolkt dat ik het noorden niet goed bepaald had en daardoor raakte de hele camping uit z'n evenwicht.

zie hier t resultaat: klik

Ik laat dat nu dus maar uit mijn hoofd.

Als leestip kan ik verder nog aanraden: Mens en Natuur; over leven en overleven op een natuurcamping
Nou Meds, klinkt alsof je echt een leuke dag gehad hebt, maar euhm, je was in Doetinchem hoor. Ik snap dat het daar super nat was en dat het lèèk alsof je in Pieterburen was.

De wadpieren waren gewoon normale wormen. Walvisvet en gepekelde haring haalt Leo daar gewoon bij de visboer.

Fijn dat je genoten hebt!
Doetinchem? Nee joh, ik weet zeker dat het noordelijker was, qua taal ging het namelijk prima
quote:meds schreef op 30 juli 2011 @ 18:26:

Doetinchem? Nee joh, ik weet zeker dat het noordelijker was, qua taal ging het namelijk primaJa, dat wil ik wel geloven, je was op de kemping. De Achterhoekers zitten daar niet hè, die gaan juist buiten de Achterhoek op vakansie. En verder zal die zelfgestookte Jonge van Leo ook best meegeholpen hebben bij de verzustering.
Ja dames, Feng Shui in de tent luistert heel nauw en zit net even anders in elkaar dan in een huis. Ik raad dan ook aan een porfessioneel kompas, een zeer gedetailleerde stafkaart van het gebied, een kaarthoekmeter en een laserwaterpas te gebruiken om te bepalen waar je luchtbed moet komen.

Kijk dat is al een verschil hè...thuis heb je misschien een waterbed en die moeten heel anders geplaatst worden dan een LUCHTbed. Alert zijn is geboden.

Ook de locatie van het campingsanitair is van belang en informeer bij de buren of ze wellicht een chemisch toilet hebben. Want dan kun je de hele tent perfect ge-fengshui'd hebben, als de buren dan net een toilet op je westen hebben gezet heb je een serieus probleem.
Spuka, Oezbeekse mannen weten wel van wrikken dus. Hoeveel heb ik er nodig voor een wijd open tweede chakra, denk je? Twee, een hele buslading?

Tsja, Meds, de taal van zelfgestookte jonge jenever is universeel. Daar kun je in Mogadishu en, pak 'm beet, Novosibirsk nog mee uit de voeten. Wat had je nou eigenlijk precies met dat walvisnet gedaan?

Gut, daar zou ik nou nooit aan hebben gedacht, Star. Maar goed dat jij zo thuis bent in energetische harmonie. Eerst een rondje chemisch-toilet-spotting over de camping dus?
Juist Elynn, om je tent helemaal Feng shui te krijgen zou je eigenlijk de hele camping aan moeten pakken, maar zuks is natuurlijk onmogelijk. Altijd zijn er weer dwarsliggers die weigeren de toiletemmer naast de ingang te plaatsen en de skottelbraai helemaal achterin juist.

Daarom heb ik energieschermen onwikkeld die je in staat stellen bepaalde energiebanen om te buigen en in je voordeel te laten werken. Ook houden ze negatieve energie van buitenaf tegen.

[img]http://camaro.obelink.nl/images1/obelin ... scherm.jpg[/img]

Speciaal voor de zomer zijn ze nu maar 50 euro per strekkende meter.
oh, plaatjes zijn nog steeds onmogelijk...

Kijk hier maar http://www.google.nl/imgr ... 6&ty=73&biw=1366&bih=745, de oude prijs staat er nog bij, de website is nog niet aangepast. Door de mislukte katoenoogst op Sri Lanka was ik genoodzaakt de prijs te verhogen.

Ik kan leveren in alle kleuren die je wilt.
Ik dacht altijd dat die schermen waren om je perceeltje mee af te zetten, zodat de haringen van de buren niet op jouw stukkie grond komen. Daar heb ik me dus in vergist.

Elynn, de Oezbeeken, ik weet niet hoe dicht ie zit, maar ik zou er met 2 beginnen, die met het vliegtuig laten komen en de rest met de bus. Als jij met die twee al open bent, kunnen we er wellicht een wurksjop tegenaan gooien.
als je geen negatieve energiën af te buigen hebt, werken ze inderdaad ook heel goed om je stukje grond mee af te zetten.
Dat van die Oezbeken laat ik (hoe lekker een grondig opengewrikt tweede chakra me ook lijkt) eerst maar even zitten. Vertrek morgen naar Boursin sur Mer en het is me iets te kort dag om het voor die tijd allemaal rond te breien. Wordt vervolgd dus.

Wat een gelul, Star. Mislukte oogst in India my ass. Meds is in het voorjaar nog met de trekker en giertank langs alle katoenvelden gereden om de boel te besproeien. En ik geloof dat ze voor de spirituele stimulans nog wat hoge Sikh-geestelijken onder handen heeft genomen.

Prima hoor, je handeltje in energieombuigingsproducten, maar het is niet de bedoeling dat je mensen daarmee een poot uitdraait. Ik heb de Pfaff van zolder gehaald, wat oude borstrokken in repen getrokken en naai zelf wel zo'n ding. Hoe moeilijk kan het zijn?
Sri Lanka...niet India.

Meds was te cheap om de veerboot te betalen. Tsssk, krijg je een gratis reis door India en Sri Lanka aangeboden, met als enige tegenprestatie even de katoenvelden gieren, krijg je dat...
Star, ik heb het voor elkaar hoor, de tent fung suwé!

Jammer dat Wé in de skottelbraai geplast heeft (de optrekkende kou werkt als een gek op zijn blaas) maar het zal wel wennen. Morgen gaan we alweer naar huis, wat jammer is want thuis is het een stuk lastiger om de plee naast de voordeur te krijgen.

Ik laat de energie door de bungalowtet stromen. Ik voel me fantastisch!
Gaf ik die workshop darmflora-schikken nou vandaag of gisteren?
Eergisteren, maar we dachten dat wij ons vergist hadden en het toch een LOI cursus was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven